Olen tyttöystäväni ensimmäinen ja pelkään, että hän haluaa vielä kokeilla muitakin miehiä
Oon siis tyttöystävälleni ensimmäinen seksi- ja parisuhdekumppani. Huolettaa, että hänellä tulee vielä tarve päästä "seikkailemaan". Erityisesti tämä huolettaa siksi, koska tuntuu että nykypäivänä uskottomuus ja miessekoilut ovat tulleet nuorten naisten keskuudessa jollain tapaa muotiin
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
En ole pettänyt vaimoani. Syy siihen on, että haluan kunnioittaa Jumalan sanaa. Haureus on kadottava synti. Raamattu sanoo, että ei jää rankaisematta kukaan, joka avion rikkoo. TOsin ihminen, joka tekee parannuksen saa syntinsä anteeksi, kun pyytää Jeesukselta sitä.
Minä olen ollut mieheni kanssa 50 vuotta, eikä olla petetty kumpikaan. Se toisen kunnioittaminen joka asiassa on pääasia. Minusta olisi vastenmielistä rakastella jotain vierasta miestä . Onneksi sellaista ei ole edes olemassa.
Moi 12/12 - et sä oo toi tyttöystävä vaan mä oon. Kumma ketju kun kaikki kommentit voisivat olla samasta kynästä - siis kaikki - miehen?
Mies oli kyllä niin torvi (sori vaan) että ei edes kysynyt onko hän ensimmäinen seksipartnerini. Miksi ei kysynyt - mitä miehet oikein olettavat 'kaikista' tyttönaisistakin? Nämä olivat tokat treffimme ja olisin kyllä kertonut miten olin neitsyyteni menettänyt jos olisi tajunnut kysyä. Ei vaan tullut mieleeni itse kertoa semmosta kysymättä - lähdin vain tämän miehen matkaan muuta edes ajattelematta - voisiko sanoa että olin tai ainakin toimin kevytkenkäisesti olematta sitä tämän miehen seurassa. Hän todellakin oli ensimmäinen seksipartnerini ja takanani oli sellainen 'sairaalareissu' että palstalla ei voi kertoa kun menee vain poistoon - voisin ihan hyvin kertoakin.
En ymmärrä miksi huoletti... kysyi jopa töihin lähtiessään että ethän sä lähde minnekään (=jätä nyt mua vai mitä?)... miksi ei voi luottaa kun toinen sanoo, että en lähde minnekään... (opiskelijan ei välttämättä tartte lähteä minnekään)... kuka normaali nainen on sellainen että juoksisi kenen tahansa perässä 'koko ajan'.
En koskaan sitten lähtenyt vaikka meni koko juttu ihan solmuun ja sotkuksi ja elämät sitten eletty, niin... jotain varmaan tein itsekin sitten väärin vaikka en yhtään tiedä mitä olisin voinut tehdä toisin tai toimia toisin. On tilanteita joissa ihminen toimii vaistonvaraisesti tai jotain mutta ainakin niin että ei ajattele - ei ehkä edes pysty - jotenkin pitemmälle. Se mitä jatkossa tapahtuu on yhteispeliä eikä voi tietää miten asiat milloinkin tulevat kehittymään.
Naiset ei ole kuten miehet jotka pitää ihmisiä tavarana mitä voi vaihdella kulloisenkin mieltymyksen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei ole kuten miehet jotka pitää ihmisiä tavarana mitä voi vaihdella kulloisenkin mieltymyksen mukaan.
Sulla ei taida olla paljoa kokemusta naisista?
Jos tyty testaa muita miehiä niin pyydä pääsyä liukkaille!
Naiset aina haluaa kokeneita jännämiehiä paneskella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä koskaan tiedä. Läheisenäni on pariskunta, jotka taatusti ovat toisilleen ensimmäiset, siis alle rippikouluikäisestä yhdessä. Kohta vietetään 60-v hääpäivää.
Ei piparia ennen riparia.
Näinhän se ennen oli.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä koskaan tiedä. Läheisenäni on pariskunta, jotka taatusti ovat toisilleen ensimmäiset, siis alle rippikouluikäisestä yhdessä. Kohta vietetään 60-v hääpäivää.
Tunnen myös samanlaisen pariskunnan, mutta vasta 45v yhdessä. Molemmat vieläkin lapsellisia lässyttäjiä.
Muistakaa kumpikin, että yhtä kertaa ei lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet paras hänelle, hän ei kokeile muita.
En ymmärrä logiikkaasi. Miten tämä nainen voisi tietää että AP on paras hänelle, jos hänellä ei ole ollut ketään muuta johon verrata?
No kyllähän fiksu ihminen huomaa, jos suhteessa jokin mättää.
Samoin jos suhde on hyvä.
Erikseen toki ihmiset, joilla paine kokeilla muutakin ihan vaan kokeilun vuoksi koska fomo.
Olen poikaystäväni ensimmäinen ja pelkään, että hän haluaa vielä kokeilla muitakin miehiä.
Suo siellä, vetelä täällä. Jos hänellä olisi kokemusta, pelkäisit vertailua. Oliko sillä isompi...
Kannattaa nyt ehdottaa kolmenkimppaa ja että kokeilette myös muita alkuunsa. Muuten peli on menetetty.
Miksi tää aihe on jotenkin näin vaikee monille?