Radiolla ja hyvillä radio-ohjelmilla erittäin tärkeä rooli mm kotona oleville? Kuunnellessa voi tehdä niin paljon muuta. Mitä mieltä radionk
Radiolla ja hyvillä radio-ohjelmilla erittäin tärkeä rooli mm kotona oleville? Kuunnellessa voi tehdä niin paljon muuta. Mitä mieltä radionkuuntelusta ja -ohjelmista?
Kommentit (5)
Juu mulla soi heti kun herään radio päälle iltaan asti.
Huutamista, mainoksia, samoja biisejä. Ei kiinnosta. Onneksi YouTubesta voi kuunnella haluamansa biisin koska haluaa.
Todella harmi, että YlePuhe poistui "säästösyistä" fm- taajuuksilta. Vaikka se olikin viimeisen vuoden ajan lähinnä podcast-soitin, johon ängettiin sitten liveurheilu. Itse hengailen paljon kotona ja kuuntelisin mielelläni puheradiota. Olen musanat#i, joten en käytännössä voi kuunnella mitään radiokanavaa. Radio Helsinkikään ei kuulu kunnolla kehyskuntaan.
Tottakai voin kuunnella esim. Areenaa, mutta varmaankin moni eläkeläinen/autoilija/työssäkäyvä haluaisi kuunnella nim.omaan radiota. Ylellä on enää lähinnä Pekka Laine ja Tero Liete ja joitain nuorten erikoisjuttuja, joilla on hyvä musamaku. Ja puheohjelmista olisi nim.omaan tärkeää kuunnella ohjelmia laidasta laitaan - etukäteen ei edes tiedä, mikä on kiinnostavaa.
Huomaan Areenassa jumittuvani samoihin, skippaavani ennakkoluulojeni takia monet mielenkiintoiset ja kun netissä on, niin sitten äkkiä myös enkun kieliset maailmalta vievät voiton.
Eli ehdotukseni, puheradio back ja oikeasti parempaa musiikkia - myös vähän vaihtoehtoisempaa, etnoa ja vaikka mitä - ihan kauheaa musaa radiossa - myös rockkanavilta.
On HIRVEÄÄ, jos jossain julkisella paikalla on radio auki. Kotona ei IKIPÄIVÄNÄ.
Onhan sitä muutakin kuunneltavaa kuin radio. Äänikirjat, popcastit ja musiikki