Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkanut syömään kasvisruokaa.

Vierailija
12.08.2024 |

Jauheliha ruuat jäi pois yli 2 kuukautta sitten jo ja olen laihtunut 7 kiloa. Söin ennen paljonkin lihapullia ja pihvejä mutta nyt en enää syö vaan syön porkkanapihviä loppuvuonna ja paino putoo kovaa vauhtia.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herkkupihvi

Pilvissä on todella vähän kaloreita

Suosittelen jos laihdutitte

115-130 kcal / 100 g

Saa muuten syödä paljon

Peruna on toinen hyvä

70 kcal / 100g

Erittäin terveellistä ja hyvää 🤤

Vierailija
22/44 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herkkupihvi

Pilvissä on todella vähän kaloreita

Suosittelen jos laihdutitte

115-130 kcal / 100 g

Saa muuten syödä paljon

Peruna on toinen hyvä

70 kcal / 100g

Eli pihviä voi syödä puoli kiloa päivässä ja puoli kiloa pottuja

Ja silti on syönyt alle 1000 kcal päivässä

Suosittelen

Tämä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vegaaneita/kasvissyöjiä joskus mollataan fanaattisuudesta. Täällä näkee sitä lihansyöjien vastaavaa. Tässä ketjussa kukaan ei ole ollut kieltämässä lihaa keneltäkään. Ap vaan kertoo ITSE kokeilleensa kasvisruokaa ja laihtuneensa. Ja kauhea triggeröityminen seuraa, ihmetellään kasvaako pupunkorvat, postataan pihvien kuvia jne. Lapsellista. Syökää te niitä pihvejänne, kukaan ei kiellä, mutta antakaa meidän muiden syödä kasvisruokaa rauhassa.

Lihansyöjät on rumia

LÄSKIT

RUMAT!!!!

Vierailija
24/44 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sanoi, että minun kanssani on kiva harrastaa anaaliseksiä, kun olen vegaani. Tiukempi pyllynreikä kuulemma.

Vierailija
25/44 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No muuttuuko nuo mielihalut jos siirtyy kasvisruokaan eli ei tee mieli esim. chipsejä, jotka ovat minun turmioni.

Ei välttämättä. Jollain muuttuu, jollain osittain, jollain ei. Itsellä on ajan kanssa muuttunut kyllä mielihalut terveellisempään suuntaan, mutta ei se heti tapahtunut kun aloin kasvissyömään. Itse asiassa alussa, kun en vielä oikein osannut aina laittaa maukkaita kasvisruokia, voi olla että teki herkkuja mieli jopa enemmän, että nyt jotain nautintoa saisi ruoastakin vielä. Mutta sitä mukaa kun löysin oman tavan maustaa, sopivia reseptejä, luontevan ruokarytmin, niin ei mulla kyllä enää tee mieli isoja määriä mitään herkkuja.

Esim. chipsit - voin ottaa pienen kourallisen, enempää ei tee mieli. Aiemmin jos aloitin, otin sieltä pussista vähän väliä kunnes pussi oli tyhjä. Sama suklaa. Joskus sekasyöjänä kkun yritin laihduttaa, iso turmioni oli suklaa. Pidin täysin utopiana, että ikinä minä pystyisin olemaan sellainen, joka ottaa rivin suklaata levystä ja laittaa levyn takaisin kaappiin. Eihän semmoisesta ollut mielestäni edes mitään iloa! No, nykyään ei vaan uppoa suklaata kuin 2-4 palaa kerralla. Ei tee mieli.

Vierailija
26/44 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvoivatko pupunkorvat myös? Puput syövät porkkanoita. ite oin tiikeri ja syön lihaa

Et ole. Koska sinä joudut kypsentämään lihasi, että herkkä vatsasi pystyy sitä käsittelemään. Toisin kuin tiikeri, sinä et ole lihansyöjä.

Ihmisten älykkyys alkoi kasvaa kun he oppivat paistamaan lihansa.

Tämä on fakta, aivojen koko kasvoi

Vierailija
27/44 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron parempaan hyvinvointiin huomaa viikossa kun siirtyy kasvisruokaan.

Vierailija
28/44 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä laihtuu jos jättää rasvaiset ruuat pois ja syö kasvista. Itse olen laihtunut joskus yli 20 kiloa niin.  Sitten siihen liikuntaa vielä niin paino kyllä putosi itseltä helposti 24 kg 6 kk aikana.

Vierailija
29/44 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvoivatko pupunkorvat myös? Puput syövät porkkanoita. ite oin tiikeri ja syön lihaa

Et ole. Koska sinä joudut kypsentämään lihasi, että herkkä vatsasi pystyy sitä käsittelemään. Toisin kuin tiikeri, sinä et ole lihansyöjä.

Tuo on kyseenalaistettu.

Vierailija
30/44 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pihvissä on noin

115 kcal / 100 g

Mikä on todella todella vähän

Itse olen laihduttanut 3 kg 16 kg syömällä lihaa, pihviä, kanaa ja perunaa.

Lehtipihvi 🤤

Vierailija
31/44 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syöt ilmeisesti lihasi edelleen raakana.

Vierailija
32/44 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jauheliha on pääosin proteiinia ja rasvaa, kasvikset taas hiilihydraatteja. Jokin ei nyt tarinassasi suoraa täsmää, koska kasvisruoka ei sinällään ole sen vähäkalorisempaa kuin lihakaan.

Mitä muuta jätit pois?

Onhan se vähäkalorisempaa. Useimpien kasvisten kaloritiheys on todella pieni, siksi niistä saa vähemmän kaloreita. Vatsaahan ei täytetä jollain hiilaritiheillä jutuilla, ne on vain lisäke, vaan vihanneksilla ja juureksilla. Ne on todella kevyitä.

Minä ainakin täytän vatsani "hiilaritiheillä" jutuilla, kuten perunalla, riisillä, pastalla, leivällä, mitä milloinkin on ruuaksi. Kasviksia on sitten lisäksi. Kyllä nuo hiilarit juuri tuo sen kylläisyyden ja tyytyväisyyden. eri

Vierailija
33/44 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jauheliha on pääosin proteiinia ja rasvaa, kasvikset taas hiilihydraatteja. Jokin ei nyt tarinassasi suoraa täsmää, koska kasvisruoka ei sinällään ole sen vähäkalorisempaa kuin lihakaan.

Mitä muuta jätit pois?

Onhan se vähäkalorisempaa. Useimpien kasvisten kaloritiheys on todella pieni, siksi niistä saa vähemmän kaloreita. Vatsaahan ei täytetä jollain hiilaritiheillä jutuilla, ne on vain lisäke, vaan vihanneksilla ja juureksilla. Ne on todella kevyitä.

Minä ainakin täytän vatsani "hiilaritiheillä" jutuilla, kuten perunalla, riisillä, pastalla, leivällä, mitä milloinkin on ruuaksi. Kasviksia on sitten lisäksi. Kyllä nuo hiilarit juuri tuo sen kylläisyyden ja tyytyväisyyden. eri

No sellainen kasvispainotteinen ruokavalio ei varmasti kyllä laihduta, ellei sitten liiku todella paljon. Itse olen istumatyöläinen keski-ikäinen nainen, ja täytyy aika tarkka olla ettei syö liikaa tuollaisia, tai lihoo. Pääpaino täytyy ehdottomasti olla kasviksilla ja lisukkeena sitten kohtuullisesti vaikka riisiä, leipää tms.

Vierailija
34/44 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvisruoka ei ole ihmisen ruokavalio vaan kasvisruokavaliolla ihminen kuolee. Eläinperäisellä ruokavaliolla ilman kasviksia ihminen taas kukoistaa.

Vierailija
35/44 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyseenalaistettu.

Kasvissyöjät harhoissaan kyseenalaistavat mitä vain. Kasviksia syövät apinat asuvat edelleen pusikossa, ovat tyhmiä ja syövät paskaansa.

Vierailija
36/44 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihonut taas kesällä viitisen kiloa syömällä vegaaniruokaa. Olen syönyt vegaaniruokaa kyllä jo 20 vuotta, ja siihen mahtuu painon nousua ja laskua, liikunnan määrä vaikuttaa varmaan enemmän.

Vierailija
37/44 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herkuttelun jätin pois myös ja kaljan juomisen.

Jos tämä on ap niin taitaa aloitus olla harkittua harhaanjohtamista. Herkuttelun ja oluen pois jättämisellä on varmasti vähintään yhtä suuri vaikutus kuin porkkanapihveillä.

Vierailija
38/44 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta jätit pois?

&n

No eihän noissa paljon kaloreita ole, vaikka söisi ison annoksen (riisi: 150 cal, pasta: 200 cal, peruna: 180 cal). Jos kolme ateriaa syö päivässä noista, lisäksi kasviksia ja papuja ja rasvaa. Laitoin vielä fineliin "iso annos" vaihtoehdon. Aika paljon saa perunaa syödä, että lihoo. 

Vierailija
39/44 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista olla armollinen itseäsi kohtaan. Palkitse itsesi ajoittain jotta motivaatio säilyy.

Vierailija
40/44 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvisruoka ei ole ihmisen ruokavalio vaan kasvisruokavaliolla ihminen kuolee. Eläinperäisellä ruokavaliolla ilman kasviksia ihminen taas kukoistaa.

Eipä nuo lihansyöjätkään ole henkiin jääneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi