Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko liian epävarma

Vierailija
12.08.2024 |

Hei!

Ollaan oltu poikaystäväni kanssa yhdessä kohta 2 vuotta. Meillä on hauska ja poikaystävä kohtelee ihan hyvin kun vain en puhu ongelmista ääneen.

Ongelma mitä tarkoitan on kuitenkin se, että poikaystäväni on sanoillaan saanut mut todella epävarmaksi. 

Alkusuhteesta, hän totesi useasti, että mun kanssa olo on tyytymistä, ja että hänelle kuuluisi monta naista, kun hän on niin hyvännäköinen.

Tää tyytymis kommentti on tietty vaivannut mua, joten olen sitten kysynyt py:ltä, että olenko hänelle erityinen kun tyytymis kommentti sai ikävän olon.

Tähän hän vastasi että en ole erityinen, kuka tahansa kenen kanssa hän on olisi erityinen, ja että hän voisi olla kenen tahansa kanssa ja hän kiintyisi ja siitä tulisi erityinen, että eikö mun vanhemmat ole tehneet mulle erityistä oloa kun häneltä pitää hakea sitä ja nostattaa tälläisiä kysymällä itseään ylös.

Hän myös teki selväksi että olen hänelle ihminen kun kaikki muutkin. 

Mun mielestä poikaystävän reaktio oli ikävä ja se loukkasi mua, en halua nostaa itseäni yhtään sen enempää ylös, kuin että kuulla olevani tärkeä ja erityinen ihminen kumppanilleni, eikä että muhun vaan tyydytään. 

No tää tietty sitten on aiheuttanut meille riitoja, koska toi teki mulle todella ikävän olon, eikä poikaystävä tunnu ymmärtävän että tuollainen loukkasi.

Hän sanoo sen usein uudelleen, jos otan asian puheeksi, eikä saada keskusteltua asiaa koskaan, sillä yleensä hän sanoo ettei häntä kiinnosta, tai hän kieltäytyy puhumasta, tai muuttuu ilkeäksi ja haukkuu mut kun yritän anella häntä puhumaan asiasta mun kanssa, ja kun yritän saada häntä ymmärtämään että se loukkasi mitä hän sanoi, ja että tarkoittiko hän oikeasti sitä, vai oliko vaan vihainen tms. 

Ymmärrän, että ihmisillä voi olla vaikeaa ilmaista tunteita tai että sanoo vihaisena/ärsyyntyneenä asioota, ja se on täysin ok, mutta mun mielestä oli ikävää kuitenkin kuulla tuollaista kumppanilta toistuvasti eikä vaan tuon kerran. 

Mun on vaikea päästä eteenpäin noista sanoista, ja siitä että poikaystävä ajattelee noin musta. 

Olenko siis vain vaikea kumppani, ja epävarma ja tarvitsen lisää itsekehitystä ollakseni parempi ja etten haluaisi tietää olevani tärkeä/erityinen toiselle, vai onko poikaystävä sanonut ikävästi ja olen ymmärrettävästi loukkaantunut?

Mulle poikaystävä on ollut enemmän kun vaik yksi ihminen muiden joukosta, hän on ollut mulle äärimmäisen rakas, ja jopa ehkä olen ajatellut että se oikea joten tuntuu kyllä pahalta jos olen toiselle takaisin vaan ihminen muiden joukossa. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pahasti tuolla poikaystävälläsi viiraa. Kuulostaa lähinnä narsistiselta sosiopaatilta tai joltain vastaavalta.

Sinuna juoksisin ja lujaa.

Vierailija
2/2 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pahasti tuolla poikaystävälläsi viiraa. Kuulostaa lähinnä narsistiselta sosiopaatilta tai joltain vastaavalta.

Sinuna juoksisin ja lujaa.

Tämä ^

Narsitinen ihminen saa toisen epäilemään itseään sekä jopa syyttämään itseään ton kaltaisissa tilanteissa. Ja narsistiset ihmiset osaa olla myös erityisen mukavia ja ihania kun kaikki menee "hyvin"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän