Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatteletteko/kaipaatteko/rakastattekojotain henkilöä, vaikka olette toisen kanssana naimisissa?

Vierailija
12.08.2024 |

Tapailin silloin tällöin nuorena miestä, mutta suhde ei edennyt. Minulle alkoi karttua ikää ja menin naimisiin toisen miehen kanssa. Elän lasteni ja mieheni kassa,  mutta päivittäin ajattelen ja kaipaan sitä nuoruuden rakkauttani.

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan. Mut ei siitä sen enempää. Cest la vie.

Vierailija
2/76 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffipalstojen perusteella monikin varattu mies kaipaa jotain toista naista puolisonsa lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko ajan. Mut ei siitä sen enempää. Cest la vie.

Sama..

Vierailija
4/76 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ja kaipasin. Sitten tulin järkiini ja erosin vaimosta. Nyt olen tuon naisen kanssa suhteessa, jota vuosia haikailin.

Vierailija
5/76 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Siinä vaiheessa kun seksi ja leikit loppuvat avioliitossa, mies alkaa etsimään parempaa naista.

Vierailija
6/76 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi herkkä mies rakastumaan Jos vaihdan vain muutamia viestejä lyhyellä aika- välillä, ninn johan alkaa tunteita olla. Pakko katsoa facebookista naisen profili ,jos löytyy jne. Mutta järki päähän. 

Vierailija
7/76 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensirakkaus ei koskaan unohdu.

Vierailija
8/76 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kolmea eri naista.

Vierailija
9/76 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta aikuisena ja järkevänä olen tajunnut että tämä ei liity sinänsä tähän naiseen, tai siihen että oltaisiin sovittu yhteen. Pelkästään toiveeseen että olisi voinut toimia.

Vierailija
10/76 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotiaana rakastuin mieheen, jonka ex-naisystävä selkäni takana perättömillä juoruilla sai suhteemme katkeamaan.Tapauksesta on 36-vuotta, mutta vieläkin kaipaan tätä miestä. Mietin, että jos olisin tiennyt tämän ex-naisystävän juonittelusta ja olisin voinut oikaista nämä asiat, niin olisinko yhdessä rakastamani miehen kanssa.

Vierailija
11/76 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ap mitään nuoruuden rakkauttaan kaipaa. Ap kaipaa sitä tunnetta, ja nuoruutta, jolloin ei ollut velvollisuuksia. Se vaan kiteytyy tähän mieheen. Ihan tyypillistä siinä vaiheessa, kun ollaan naimisissa, ja varsinkin kun on hommattu lapsia. Ruuhkavuodet, asuntolaina, lasten harrastukset, omat työt, kiireessä tehty ruoka. Ja huomenna kaikki uusiksi. Ei tullut mieleen silloin kun tähän pyörään hyppäsi, ei itsellekään. Onneksi alkaa olla ohi, ja voidaan elää taas uutta nuoruutta, ihan sen oman vaimon kanssa.

M45

Vierailija
12/76 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ap mitään nuoruuden rakkauttaan kaipaa. Ap kaipaa sitä tunnetta, ja nuoruutta, jolloin ei ollut velvollisuuksia. Se vaan kiteytyy tähän mieheen. Ihan tyypillistä siinä vaiheessa, kun ollaan naimisissa, ja varsinkin kun on hommattu lapsia. Ruuhkavuodet, asuntolaina, lasten harrastukset, omat työt, kiireessä tehty ruoka. Ja huomenna kaikki uusiksi. Ei tullut mieleen silloin kun tähän pyörään hyppäsi, ei itsellekään. Onneksi alkaa olla ohi, ja voidaan elää taas uutta nuoruutta, ihan sen oman vaimon kanssa.

M45

Tuostahan näissä on useimmiten kysymys.

Vierailija
13/76 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkin hetkellä ihan jatkuvasti. Minua 16v nuorempi hottismies pyörii koko ajan mielessä. Eikä tilannetta helpota että olemme hyviä ystäviä. 

N46

Vierailija
14/76 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M45

Nuoruuden rakkautta kaipaa rakkauden vuoksi. Yhteenkuuluvuuden, yhdessä tekemisen takia. Ei minkään vastuuttomuuden. 

Minä koin sen vasta, kun minulla jo oli lapsi ja vastuuta. Ensimmäinen suhteeni ei ollut rakkautta omalta puoleltani.

Vierailija
15/76 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin ja kaipasin. Sitten tulin järkiini ja erosin vaimosta. Nyt olen tuon naisen kanssa suhteessa, jota vuosia haikailin.

Onnittelut rohkeudestasi. Kannatti vaihtaa.

Vierailija
16/76 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviossa pitkään, lapset aikuisia - kummallakin on ihanin toisaalla.

Vierailija
17/76 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ajatuksissa jatkuvasti mies, johon nuorena noin 30 vuotta sitten rakastuin.Tyydyttäessä itseäni ajattelen häntä. Aikanaan suhrteemme kariutui olosuhteiden vuoksi. Aloitin laastarisuhteen ja olen nyt ollut tämän uuden miehen kanssa vuosikymmenet naimisissa. Olemme tehneet pari lasta. Muuten liittomme on ollut seksitöntä. 

Vierailija
18/76 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ajatuksissa jatkuvasti mies, johon nuorena noin 30 vuotta sitten rakastuin.Tyydyttäessä itseäni ajattelen häntä. Aikanaan suhrteemme kariutui olosuhteiden vuoksi. Aloitin laastarisuhteen ja olen nyt ollut tämän uuden miehen kanssa vuosikymmenet naimisissa. Olemme tehneet pari lasta. Muuten liittomme on ollut seksitöntä. 

Huh!

Tuohonko ajattelit tyytyä loppuelämäksi?

Vierailija
19/76 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai kaipaan, ja niin myös vaimoni. Ei se kummallekaan ole salaisuus.

Vierailija
20/76 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä kaipaan, haluan ja himoitsen. Oma avioliitto valju ja seksitön, mutta nyt mulla koko ajan pöksyt märkänä kun ajattelen yhtä tyyppiä, jonka kanssa on ollut vähän sutinaa viime aikoina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi