Oliko vuoden floppi euroviisut, jääkiekon mm vai olympialaiset?
Windows95 nolasi suomalaiset euroviisuissa, jääkiekon mm kisoissa suomi oli kahdeksas ja olympiaflopin tietää kaikki.
Mutta mikä oli noloin?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki yhtä noloja, ja kaiken kruununa on paska taloustilanne ja nettiaddiktoitunut nuoriso. Tämä kolkka uppoaa kovaa vauhtia.
Syksyllä ihan kaikki hinnat nousee, jengi popsii masennuslääkkeitä, alkoholia menee lähes jokaisella liikaa, työttömiä puoli miljoonaa jne. Kuulostaa maailman onnellisemmalta kansalta
Se onnellisin kansa homma on kuin kyselyyn olisi vastanneet sen tv-sarjan Rehtori sen Terhi Suolahden esittämän reksin tyyliset ihmiset. Ei takuulla kansa itse.
Lätkä siitä on nykyään lupa odottaakin jotain.
Euroviisut on tsägää. Olen aina ollut sitä mieltä, että suomalaiset osallistuu turhaan kesäkisoihin. Pari kolme mitaliakin aiheutti myötistä. Turhaan heihin rahaa kaataa. Sama juttu dopingurheilijoiden kanssa. Maksaklot itse.
Euroviisut oli kamalat eikä liittynyt Suomeen se mitenkään. En edes tiedä koska jääkiekon MM oli ja olympialaisia en ollut katsonut. Euroviisutraumoista meni ainakin yli kuukausi toipua.
Vierailija kirjoitti:
Se onnellisin kansa homma on kuin kyselyyn olisi vastanneet sen tv-sarjan Rehtori sen Terhi Suolahden esittämän reksin tyyliset ihmiset. Ei takuulla kansa itse.
Propagandaa jolla pidetään kansa tyytyväisenä itseensä
Katsoin kaikki, mutta en muista enää mitään mistään.
Lopetetaan jääkiekko, kun ei kerran pärjätä siinä.
Ulöiuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuli
Vierailija kirjoitti:
Lopetetaan jääkiekko, kun ei kerran pärjätä siinä.
Ulöiuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuli
Kyllä kiitos, junttien laji
Hallitus on vastannut vuoden flopeista
Ilon kautta: suomalaiset onnistuvat paskomaan menestyksekkäästi kaiken, mihin pääsevät käsiksi. Se on jo maailman mittakaavassa sensaatio.
Vierailija kirjoitti:
Ilon kautta: suomalaiset onnistuvat paskomaan menestyksekkäästi kaiken, mihin pääsevät käsiksi. Se on jo maailman mittakaavassa sensaatio.
Tämä! Suomen suuruuden aika on ohi, kaikki menee päin persettä
Vierailija kirjoitti:
Euroviisuissa sai hävetä eniten.
Totta, jotain niin kauheaa oli
Miksi te lähdette tällaisen mielipidevaikuttaja trollin koukkuun mukaan? Tarkoituksena on vain laskea Suomalaisten itsetuntoa.
Suomi pääsi Euroviisuissa finaaliin, lätkässä top 10 ja Olympialaisissa nyt tällä kertaa moni muu maa oli kovempi -MUTTA ei kaikki.
Suomi on hyvä maa. Suurin osa väestöstä on hyvin koulutettua, rehellistä ja ahkeraa väkeä. Täällä on turvallista ja upea luonto. Ollaan siis ylpeitä itsesäälin ja kansakunnan haukkumisen sijaan. Ne joille tämä ei kelpaa voisivat itse tehdä jotain epäkohtien parantamiseksi, tai muuttaa sitten vaikka niihin parempiin maihin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te lähdette tällaisen mielipidevaikuttaja trollin koukkuun mukaan? Tarkoituksena on vain laskea Suomalaisten itsetuntoa.
Suomi pääsi Euroviisuissa finaaliin, lätkässä top 10 ja Olympialaisissa nyt tällä kertaa moni muu maa oli kovempi -MUTTA ei kaikki.
Suomi on hyvä maa. Suurin osa väestöstä on hyvin koulutettua, rehellistä ja ahkeraa väkeä. Täällä on turvallista ja upea luonto. Ollaan siis ylpeitä itsesäälin ja kansakunnan haukkumisen sijaan. Ne joille tämä ei kelpaa voisivat itse tehdä jotain epäkohtien parantamiseksi, tai muuttaa sitten vaikka niihin parempiin maihin.
Jääkiekossa ei ole edes kymmentä maata jossa sitä pelataan tosissaan🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Suomen suuruuden aika on ohi, kaikki menee päin persettä
Mitä onnellisempia ollaan kaikkien mittarien mukaan, sitä huonommin menee noin yleensä.
Älkää unohtako Huuhkajien täydellistä mahalaskua karsinnoissa! Kaamea mediarummitus ja tuloksena pannukakku
Kaikki yhtä noloja, ja kaiken kruununa on paska taloustilanne ja nettiaddiktoitunut nuoriso. Tämä kolkka uppoaa kovaa vauhtia.