Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi naapuri etsii aina vikoja ihmisistä, esimerkiksi

Vierailija
12.08.2024 |

Pihalla leikkivistä lapsista. Leikkivät normaalisti, mutta hänen mielestään väärin. Huutaa heille ohimennessäään, monesti lapset lähtevät pois.

Lapset varmaan muistavat tuon pelottavan sedän vielä aikuisena.

Miksi jotkut ovat tuollaisia ilonpilaajia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas naapurin vanha rouva, nykyisin leski on tuollainen. Haukkuu, kun pihaan saatiin lasten leikkitelineet keinut hiekkalaatikot sun muut. Valittaa, että hänen tytärten ollessa pieniä pihalla niitä ollut. Asunut siis vuosikymmeniä samassa pihassa ja asunnossa.

Vierailija
2/3 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä taas naapurin vanha rouva, nykyisin leski on tuollainen. Haukkuu, kun pihaan saatiin lasten leikkitelineet keinut hiekkalaatikot sun muut. Valittaa, että hänen tytärten ollessa pieniä pihalla niitä ollut. Asunut siis vuosikymmeniä samassa pihassa ja asunnossa.

Voi ei. Niin, se on tietenkin häneltä pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aikanaan naapuri, nuorempi perheenäiti, joka keksi tehdä minusta rivariyhtiömme hirviön. Yhtenä päivänä töistä tullessa ihastelin lasten rakentamaa majaa ja pysähdyin sitä kehumaan niin lapset juoksivat kauhuissaan pois. Selvisi, että tämä idioottimamma ei saanut kuria lapsiin, myös  muiden perheiden lapsiin, ja päätti ratkaista sen ongelman kustannuksellani, Ja kun minulla ei lapsia vastaan ollut yhtään mitään, olin ennen tämän mamman muuttoa tullut toimeen pihan lasten kanssa, oli se pienellä kauhutarinalla hävitetty. Suosittelen juttelemaan sen hankalaksi kokemasi naapurin kanssa ennen kuin tuomitset kaiken. Joskus jutut lähtevät liikkeelle vain jonkun päähänpistosta ja sinä voit olla yksi sellainen satujen kertoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi