Mitä ihmettä naapurissa oikein voi tapahtua??
Kysymys alakerran naapuri. Koko päivän kuulunut kovaäänistä puheen sorinaa ja nyt kuulosta siltä, kuin siellä olisi joku tikan heittokisa sisällä!!
Kuuluu sellaista töks töks töks töks ja sitten alkaa kauhea puheen sorina, sitten taas hiljaisuus sekä töks töks töks.
Kuulostaa ihan tikanheitolta ja jatkuu vieläkin. Kuuntelin tuota aikani niin, että olin lattialla kyljelläni korva kiini siinä, mutta en saanut selvyyttä enempää. Mieskin kuunteli lattiaa korvallaan ja totesi, että joo kuulostaa. Mitähän tää on? Ymmärrän, että ehkä jotkut istujaiset, mutta eihän tikanheitto kuulu kerrostaloon sisällä. Vielä aikuiset ihmiset.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että siellä heitetään dartsia. Sitä pelataan usein sisällä. Monissa pubeissakin on. Kuuluuko vain kolme tikan heittoa putkeen?
No en tiedä, mutta ei tämä mikään pubi ole vaan meidän kotitalo. Kohta saavat kyllä lähteä pubiin, menen valittamaan jos tämä ei lopu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että siellä heitetään dartsia. Sitä pelataan usein sisällä. Monissa pubeissakin on. Kuuluuko vain kolme tikan heittoa putkeen?
No en tiedä, mutta ei tämä mikään pubi ole vaan meidän kotitalo. Kohta saavat kyllä lähteä pubiin, menen valittamaan jos tämä ei lopu.
Ap
Häiritseekö se meteli sinua? Voit sanoa ihan asiallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Lähinnä minua häiritsee ajatus, että tämän talon seiniä tärvellään. Kiinteistön arvo laskee.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Lähinnä minua häiritsee ajatus, että tämän talon seiniä tärvellään. Kiinteistön arvo laskee.
Ap
Mee hoitoon.
Laita vielä korva kiinni lattiaan ja yritä saada selvyys kuuluko pisteiden laskua. Voit olla suoraan yhteydessä isännöintitoimistoon. Tuo on epäkohta johon on syytä puuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Oman asunnon seiniä saa tärvellä niin paljon kun haluaa.
Koita keksiä joku tekosyy mennä kylään, lainaa, vaikka sokeria ja koita samalla haravoida katseella koko asunto. Näin minä teen jos epäilen naapuria jostain.
Myönnä pois ap, että sinua harmittaa, kun teillä ei ole menoa :'). Joudut kuunella vain lattiassa.
Vierailija kirjoitti:
Laita vielä korva kiinni lattiaan ja yritä saada selvyys kuuluko pisteiden laskua. Voit olla suoraan yhteydessä isännöintitoimistoon. Tuo on epäkohta johon on syytä puuttua.
Ihme neuvoja. Nyt todellakin se korva irti sieltä lattiasta ja keskity omiin asioihisi. Puututko useinkin muiden tekemisiin? Onko sulla tylsää?
kova tappelu päällä kun on soitettu suuta rauhassa asuvasta mieshenkilöstä. käyty potkimassa sen ovea, tungettu sisään ja saatu partio sitten asuntoon,
Vierailija kirjoitti:
Koita keksiä joku tekosyy mennä kylään, lainaa, vaikka sokeria ja koita samalla haravoida katseella koko asunto. Näin minä teen jos epäilen naapuria jostain.
Jos olet vakavissasi niin luuletko, että kyyläystäsi ei huomata?
Vierailija kirjoitti:
kova tappelu päällä kun on soitettu suuta rauhassa asuvasta mieshenkilöstä. käyty potkimassa sen ovea, tungettu sisään ja saatu partio sitten asuntoon,
Mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä?
Juttelee sekavia
Makaa lattialla korva kiinni lattiassa vakoilemassa mitä naapuri tekee? Täytyy olla pähkähullu tommonen ihminen ja mieskin vielä makaa lattialla. Mitä porukkaa oikein olette, muuttakaan korpeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet vakavissasi niin luuletko, että kyyläystäsi ei huomata?
Kunnon kyylä ei kärähdä koskaan! 👍
Soita naapuriin ja kysy. Kai sulla on puhelinnumero. Tai jos ei ole niin kyllähän tosi kyylä sellaisen hankkii käsiinsä. Minunkin naapuri soitti mulle liian kovasta yskimisestä.
Joku rikollisjengin kokoontuminen?
Vierailija kirjoitti:
Joku rikollisjengin kokoontuminen?
Äkkiä 112
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Facepalm. Mikä on todellinen ongelmasi?