Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka saa kauheita naurukohtauksia stressaantuneena?

Vierailija
11.08.2024 |

Kävelin tänään torilla ja se alkoi, huomasin, että minua hymyilytti. Koitin laittaa naaman peruslukemille, mutta hymy vääntyi takaisin. Kauppaan sisälle päästessä tilanne repesi täysin. Pääsi ensimmäinen äänekäs naurahdus. Lopulta iski kamala naurukohtaus eikä jalkani enää kantaneet, lyyhistyin lattialle ja makasin siinä vatsallani ja kiemurtelin.

Tätä kesti useamman minuutin, kunnes se loppui, mutta vieläkin kävellessä pääsi nauruja.

Olen ihan perusterve 41 vuotias nainen eikä mitään sairauksia tai diagnooseja löydy.

Epäilen tämän liittyvän stressiin.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä stressaantuneena naurattaa!

Vierailija
22/28 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun tuommoinen röhönauru alkaa, eihän sitä saa millään loppumaan, kun TIETÄÄ ettei saisi ihmistenilmoilla sillä tavalla hohottaa. Naurattaa tilanne vielä enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on erikoinen ilmiö, jota en ole voinut koskaan oikein käsittää. Asuin kerran kaverini kämppiksenä, kun eräänä iltana yksi kummallekin tuttu ihminen tuli meille kylään, alkoi haukkua ja raivota minulle ihan omituisista asioista, eikä suostunut lähtemään pois ennen kun heitin hänet ulos ovesta. Silloin ystäväkseni luulemani kämppis vain hymyili ja hihitti. Ei ollut ystävyys enää entisellään sen jälkeen

Vierailija
24/28 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei johdu stressistä 

Vierailija
25/28 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂😂😂

Vierailija
26/28 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauru pidentää ikää.

Vierailija
27/28 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino,huono kunto, jalat ei kanna jos vähänki happi vähenee.

Vierailija
28/28 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainut jäädä aamunapit ottamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä