Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syön joka päivä jotain karkkia

Vierailija
11.08.2024 |

En muista päivää, jolloin en olisi syönyt mitään hyvää... Suklaapatukka, muutama irttari tms. Syön kyllä muuten monipuolisesti ja terveellisesti. En ole edes ylipainoinen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun ilmoitit.

Vierailija
2/14 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin ja laihtuminen vaan jatkuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 188/94 mies ja olen läpi elämäni syönyt joka päivä karkkia leivoksia ym. Treenaan salilla ja olen elämäni kunnossa sekä näytän 10 v nuoremmalta. 

Vierailija
4/14 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se vaihe menee jonakin päivänä ohi tai osittain ohi. Ottaa muuta. Josko nuorena kokeilee tai keski-iässä joku haluaa lisäenergiaa.

Vierailija
5/14 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama irttari 😆🤣. Minä olen normaalipainoinen ja syön pussillisen päivässä. Lääkärissä kävin viimeksi 10 v sitten. 

Vierailija
6/14 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jees.  Kiva kun kerroit, mutta ei selvinnyt kuka olet.  Taisit vaan höynäyttää hölmöjä.

Vierailija
7/14 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummo opetti mulle pienenä että aina pitää olla makeaa mukana verensokerin takia. Siksi syön edelleen karkkeja päivittäin. Hoidan hampaani myös huolella ettei ne pääse tuhoutumaan.

Karamellejä voi ottaa helposti kourallisen ja sitten hoitaa puolmaratoonin, salitreenin, karatet ja sun muut shitit ju neimit.

Neljä tuntia kilon pussilla ja ei lihota. Puolen päivän treenit joka päivä joo neimit.

Sipsit mukaan ja colat. Saat virtaa koneeseen. Haittapuolena kovat pierut, mutta se on pieni hinta siitä että muut kadehtii sun kivenkovia lihaksia.

Vierailija
8/14 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mummo opetti mulle pienenä että aina pitää olla makeaa mukana verensokerin takia. Siksi syön edelleen karkkeja päivittäin. Hoidan hampaani myös huolella ettei ne pääse tuhoutumaan.

Karamellejä voi ottaa helposti kourallisen ja sitten hoitaa puolmaratoonin, salitreenin, karatet ja sun muut shitit ju neimit.

Neljä tuntia kilon pussilla ja ei lihota. Puolen päivän treenit joka päivä joo neimit.

Sipsit mukaan ja colat. Saat virtaa koneeseen. Haittapuolena kovat pierut, mutta se on pieni hinta siitä että muut kadehtii sun kivenkovia lihaksia.

Kuinka moni jaksaa ja ehtii juosta puolimaratonin joka päivä? Muuten ei paino  pysy kurissa tuolla karkki- ja sipsimäärällä. Ehkä nuorena voi vielä syödä mitä tahansa,kun liikkuu paljon. Valitetttavasti tämä yhtälö ei enää toimi, kun ikää tulee lisää mittariin. Aineenvaihdunta hidastuu, jonka vuoksi päivittäisen kilokalorimäärän pitäisi olla pienempi.

Vierailija
9/14 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jee mää, jee bruh, yo yo yo mää

dropit laikasit bruu! dtropit laika sit bruu, dropit, dro dro dro dropit laika shit bruu

Vierailija
10/14 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että suomalaiset naiset ovat lihavampia kuin japanilaiset naiset.

Vierailija
11/14 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mees välillä taas laskemaan niitä palkkoja 🥱

Vierailija
12/14 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken maailman kotkotuksia sitä onkin 😤

Vierailija
13/14 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kai sokerikoukussa. Tarvin karkkia joka päivä. En sais edes syödä näin paljon karkkia kun on diabetes. Mitä teen? 

Vierailija
14/14 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin, virkistävä vertaus muuhun kuin pattayalaisiin.