Aviomiehen naispuoliset ystävät
Miten suhtaudut siihen jos miehesi metsästysseurana on nuori nainen, kulkevat yhdessä, varmistelevat että ovat menossa samana päivänä. Viestittelevät toisilleen syntymäpäivä onnitteluja ym. melko tiivisti.
Kommentit (29)
Mä en lähde noiden miesten kanssa suhteisiin.
Lisäksi tämä naispuolinen ystävä viestitellyt ja kysellyt perheemme asioita mm. sunnuntai aamuna on saattanut tulla viesti miten juhlat meni. Mies ei ole kertonut näistä viestittelyistä tuolloin minulle.
Taas tätä shittiä. Sinua pidetään pilkkana. Jätä se sika, ellet halua olla kynnysmattona.
Tollasilla sioilla ei ole mitään rajoja ellei niitä rajoja laiteta.
No juu ei huolta. Nainen metsästysporukassa.. lesbo erittäin todennäköisesti
En tuossa vaiheessa vielä reagoisi mitenkään. Sitten jos ovat noin läheisiä ystäviä, hälykellot soivat jos ei missään vaiheessa kutsu ystäväänsä kotiimme. Kyllä nyt ihan normi ystävyyssuhteita voi tutustua toisen kotioloihin ja puolisoon. Muuten kellot soi,jos en ystävää näe. Elikkä eivät pysty salaamaan nenäni edessä tunteitaan.
Siis viestittelevät syntymäpäiväonnitteluja tiiviisti? Useammin kuin kerran vuodessa?
Mitä jos itse tutustuisit tähän naiseen? Mun miehellä on useita naisia ystävinä miesten lisäksi, eikä tulisi pieneen mieleenkään että häntä kiinnostaisi yksikään heistä romanttisessa mielessä. Usein ovat naiset käyneet meilläkin ja ollaan yhdessä kahviteltu.
Mies ja nainen eivät voi olla ystäviä.
Mene nyt jo päälääkäriin. Jankkaat yhtä ja samaa asiaa monella eri kysymyksellä.
Sanoisin että heillä on alkava salasuhde, eipä siinä muuta.
Epäterveesti mustasukkaisen soisi etsivän itselleen samanlaisen kumppanin. Siinä on sitten mukava yhdessä käydä kummankin tekstiviestit ja sivuhistoriat läpi 🥰
Kävisin ensin jossain kivalla tyttöjen reissulla ja sitten ottaisin eron.
Minulla on kaksi naispuolista ystävää. Olemme olleet kavereita teinistä asti, eli 40 vuotta. Ei seurustelukumppaneillani tai nykyisellä vaimollani ole ollut mitään asiaa vastaan. Jos olisi ollut, ei suhdetta olisi syntynytkään. Minä en mustasukkaisuutta katselisi.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi tämä naispuolinen ystävä viestitellyt ja kysellyt perheemme asioita mm. sunnuntai aamuna on saattanut tulla viesti miten juhlat meni. Mies ei ole kertonut näistä viestittelyistä tuolloin minulle.
Ehkä vähän vajaa tämä naispuolinen ystävä. Ei tunne rajoja ja normaalia käytöstapoja. Ei kannata olla huolissaan. Miehesi luultavasti lähinnä säälii häntä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaksi naispuolista ystävää. Olemme olleet kavereita teinistä asti, eli 40 vuotta. Ei seurustelukumppaneillani tai nykyisellä vaimollani ole ollut mitään asiaa vastaan. Jos olisi ollut, ei suhdetta olisi syntynytkään. Minä en mustasukkaisuutta katselisi.
Eli ne ystävät on rumia
Kuulosta salasuhteelta. Sunnuntaina perään soitteleminem- viestittely on jo törkeyden huippu. Pilkkanako sinua pidettään? Tuntuu, että sinun elämänkummpani istuu kahdella tuolilla kerralla. Ota selvä, pyydä näyttämän hänen viestiketju kyseisen työkaverin kanssa.
Jos suhdetta ei vielä ole niin pian on.
Eri asia, jos ystävät ns. Vanhoja ystäviä nuoruudesta saakka, silloin se on oikeasti ystävyyttä.
Ja tuo, jos aina tapaavat kahdestaan. Ystävä kävisi teillä kylässä.
Mun exällä oli työkaveri joka oli vaan ystävä. Nyt ne asuu yhdessä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ne ystävät on rumia
Ei ole, vaan edelleen ihan hyvännäköisiä. Molemmilla on kuitenkin sellaisia luonteenpiirteitä, joiden takia en olisi koskaan suhdetta halunnut. Ystävyyttä ne eivät kuitenkaan estä.
Vierailija kirjoitti:
Siis viestittelevät syntymäpäiväonnitteluja tiiviisti? Useammin kuin kerran vuodessa?
Ym. = ynnä muuta
Henkistä pettämistä. Ottaisin eron ja eläisin omaa elämääni. Jos mies ymmärtäisi avion pointin hän ei tekisi tuollaista