Mitä pitää tehdä kun poika 4v haluaa lähteä esim. kauppaan isosiskon vanhoissa vaatteissa?
Kotona hän saa niitä käyttää, jos välttämättä haluaa, mutta ei kai hänen pidä antaa lähteä vaikka kauppaan vaikka mekossa kun hänestä selvästi näkee, että hän on poika?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä mekoissa on niin kamalaa? Suhtautuisitko samalla tavalla jos tyttö haluaisi käyttää isoveljensä vanhoja housuja?
Minua pelottaa, että pojastani tulee joku impotentti nekrofiili namusetä, jolla on koprofilia ja joka paljastelee itseään julkisilla paikoilla sopimattomilla tavoilla pikkutytöille, jos hän käyttää nykyään mekkoja.
Lapselle pitää laittaa rajat. Jos niin ei tee niin siitä voi tulla vaikka helikopteri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä mekoissa on niin kamalaa? Suhtautuisitko samalla tavalla jos tyttö haluaisi käyttää isoveljensä vanhoja housuja?
Minua pelottaa, että pojastani tulee joku impotentti nekrofiili namusetä, jolla on koprofilia ja joka paljastelee itseään julkisilla paikoilla sopimattomilla tavoilla pikkutytöille, jos hän käyttää nykyään mekkoja.
Oho. Menit sitten ihan nollasta sataan? Aika heikko provo.
Taasko tämä typerä provo. Keksi jotain uutta.
Aplla on jännä itsetyydytysfantasia tyttöjen vaatteisiin pukeutuvista esikouluikäisistä pojista. Toivottavasti hänellä ei ole mahdollisuutta päästä heihin käsiksi.
Sanot vaan että ei käy. Housut jalkaan julkisella paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaaajaaakkkki