Versaillesn puisto ja linna
On kyllä upea näky tuo puisto ja puistoalue sekä linna, joten komeat on puitteet urheilla ja käppäillä. Suomi on kaiken aikaa ollut niin köyhä ja sodissa mukana, ettei tänne ole koskaan saatu mitään upeaa ja näkemisen arvoista, ainoastaan järvimaisemat ovat Suomen valttikortti. Helsinki on suoraan sanottuna RUMA ja KOLKKO kaupunki.
Kommentit (7)
Joo siihen linnan eteen voisi kasata kaikkien niiden ruumiit, jotka ovat kuolleet sitä ihanuutta rakentaessaan.
Olen käynyt -80 luvulla Versaillesissa, hyvä kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Ranska on sotinut kyllä ihan heittämällä enemmän ja kauemman aikaa historiassaan. Lisäksi Ranskassa on ollut vallankumouksia.
No sitä suuremmalla syyllä voi ihmetellä, miten ovat komeutensa saanut rakennettua !
Kuninkaalliset on saaneet ihmeitä aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo siihen linnan eteen voisi kasata kaikkien niiden ruumiit, jotka ovat kuolleet sitä ihanuutta rakentaessaan.
Ei suomenkaan sotilaiden ruumiita ole kasattu mihinkään muualle kuin sankarihautoihin. Sinulla taas tyypillinen typerä ja asiaton suomalainen suhtautuminen, otan osaa!
Kävin siellä pari kesää sitten. Palatsin lattiat narisi ihan pirusti. Vanha höskä se on. Mulla on kotona uusi ja parempi lattia. Ja taulutkin seinillä oli vanhoja ja tylsiä, mulla on hienompia julisteita.
Ranska on sotinut kyllä ihan heittämällä enemmän ja kauemman aikaa historiassaan. Lisäksi Ranskassa on ollut vallankumouksia.