Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltapäivälehtien jutut kuin mielenvikaisten tekemiä

Vierailija
11.08.2024 |

IL: "Joonatanilla on penis, jota naiset kutsuvat isoksi Tällainen se on"

IS: "Suositulla suomalaisella uimarannalla on harrastettu jopa ryhmäseksiä, ja siellä tapahtuu edelleen kiellettyjä asioita."

Alas on vajottu.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä sanoisi mielenvikaisten, jos ei sitten hyvin fiksujen mielenvikaisten.

Raflaava otsikko kirkumaan etukanteen, jopa menee lehteä kaupaksi kuin siimaa. Suomalasiet etsii sensaatioita ja sitä saavat.

Jos siellä lukisi että kirvat söivät mummon pelargoniat, moniko rientäisi kieli pitkällä ostamaan?

Vierailija
42/43 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia juttuja tehdään, joita sankoin joukoin luetaan. Näin tämä peli menee kaupallisella puolella. Yle on toista maata, mutta sekoilee wokessa yms. sitten senkin edestä.

Esittäkää esim.tämän päivän Ylen uutisvirrasta niitä woke-juttuja! Olen kyllästynyt persujen wokemaniaan. 

Siinäpähän kyllästyt. Ylen ja hesarin wokepakotus on kuitenkin faktaa ja sitä sinä et voi kieltää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen opiskellut viestintää sivuaineena rauhallisessa tahdissa läpi kandi- ja maisteriopintojeni, nyt viides vuosi menossa. Olen viime aikoina pohtinut useampaan kertaan, että onko käsitykseni hyvästä journalismista muuttunut näin paljon, vai onko journalismin taso laskenut todella kovaa vauhtia näiden vuosien aikana? Pitänee kaivella jostain jotain vanhempaa materiaalia ja vertailla. Moni juttu on aivan luokattoman huono ja vaikuttaa siltä, että siellä eri ihmiset kirjoittaa jutut ja otsikoi, kun jutut eivät edes vastaa otsikoita. 

Voin vahvistaa että usein eri ihminen otsikoi ja kirjoittaa jutun. Joskus itse juttu saattaa itseasissa olla ihan hyvä ja kiihkoilematon, mutta sen pilaa karmea otsikko, joka ei vastaa juttua. 

Eilen oli juttu: tällaiset ovat koronan oireet nyt. Tyypillisesti jutussa ei niitä

Samoin oli juttu, että tätä tuttua sientä ei saa enää syödä. Sienistä tykkäävänä luin jutun kahteen kertaan kun ajattelin, että jostain ruokasienestä on nyt todettu että se onkin haitallinen tms. Jutussa ei ollut halaistua sanaa mistään sellaisesta, listattiin vain myrkyllisiä sieniä, jotka on aina tiedetty myrkyllisiksi. Ei siis mitään uutta tietoa, vaikka otsikko ihan selkeästi niin antoi ymmärtää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi