Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saaks itkee ku sattuu?

Vierailija
11.08.2024 |

Auttasko se jotenkin käsittelemään asian ja pääsemään yli?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kärsi nahoissasi.

Vierailija
2/23 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, kärsi nahoissasi.

No tekis niin kauheasti mieli itkeä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki järjestyy 

Vierailija
4/23 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa. Mikä sattuu?

Vierailija
5/23 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä ja itke! Kyllä se hetkeksi helpottaa. Ota vaikka itkutorkut. Itsellä ainakin toimii parhaiten niin silloin kun tarvetta on. Jotenkin vain alkaa väsyttämään sen jälkeen. Sitten herää paremmalla mielellä. 

Vierailija
6/23 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa jos olet nainen. Siis oikea nainen etkä mikään nyrkkeilijä Algeriasta.

Vierailija
7/23 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa. Mikä sattuu?

Mies. Tai siis yksi viritys josta luulin tulevan jotain. Mutta mä olinkin vain öisen seksiviestittelyn kohde ja nähtävästi sitä ei kiinnosta muuten eikä sekään enää.

Mä haluaisin jotenkin saada käsiteltyä tän asian niin etten menisi v*uilemaan sille heikkona hetkenä tai humalassa. Että voisin vaan nostaa leuan pystyyn ja unohtaa että taas kohtasin jonkun pipipään.

Vierailija
8/23 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa. Mikä sattuu?

Mies. Tai siis yksi viritys josta luulin tulevan jotain. Mutta mä olinkin vain öisen seksiviestittelyn kohde ja nähtävästi sitä ei kiinnosta muuten eikä sekään enää.

Mä haluaisin jotenkin saada käsiteltyä tän asian niin etten menisi v*uilemaan sille heikkona hetkenä tai humalassa. Että voisin vaan nostaa leuan pystyyn ja unohtaa että taas kohtasin jonkun pipipään.

Noh... Kannattaa tehdä semmonen kevyt lista mielessä missä menit vikaan. Älä ymmärrä väärin, siis wt-paskanainen tommonen on, mutta jotain sää teit väärin kun astuit kuoppaan. Sen listan kautta saa myös kontrastia siihen kuinka sää oikeasti aistit luodin tuossa.

Tiedän kyllä kuinka menetetyt haaveet sattuu varsinkin jos se on sua pidempään jojottanu. Koita erottaa ne omat haaveesi siitä naisesta. Hän ei niitä ansaitse ja tuskin edes kykenee olemaan vilpitön kumppani kellekään. 

Jos laitat sille kännistä tai muuta veetuiluviestiä, niin se kyläkispa voittaa. Saa siitä materiaalia jolla mustamaalata sua ja aiheuttaa draamaa. Nuo ympäristömyrkyt elää toisten pahoinvoinnista. 

Piä mies leuka ylhäällä niin kruunu ei tipaha!

Ne itkutorkut kannattaa aina kun siltä tuntuu, mutta älä itke sitä naista, vaan menetettyjä haaveita. Enskerralla sit vaan viisaampana kohdistat ne haaveet paremmin. 

M30

Vierailija
9/23 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aistit... Siis *väistit luodin*.

Mutta toisaalta jos osaat oppia tästä, niin ehkä seuraavalla kerralla osaat aistia sen kun tulee kohti. Tutka wt-paskanaisille

Vierailija
10/23 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa. Mikä sattuu?

Noh... Kannattaa tehdä semmonen kevyt lista mielessä missä menit vikaan. Älä ymmärrä väärin, siis wt-paskanainen tommonen on, mutta jotain sää teit väärin kun astuit kuoppaan. Sen listan kautta saa myös kontrastia siihen kuinka sää oikeasti aistit luodin tuossa.

Tiedän kyllä kuinka menetetyt haaveet sattuu varsinkin jos se on sua pidempään jojottanu. Koita erottaa ne omat haaveesi siitä naises

Kyseessä oli siis mies.

Vierailija
11/23 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa. Mikä sattuu?

Tiedän kyllä kuinka menetetyt haaveet sattuu varsinkin jos se on sua pidempään joj

Oho. Mää luin et sie oot mies. Taidan tarvita silmälasit. Noh.. Sama pätee kuitenkin. Ei tuollainen mies sun haaveita ansaitse. 

Vierailija
12/23 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen mä sitten lopulta jo luulin että se olisi jotain tajunnut, kun aina välillä laittoi viestiä.

No mä niinku jotenkin oottelin että jonkun hyvän huomenen laittaisi tai jotain. No, laitoin sitten itse viestiä, ja heti totes että on hirvee kiire, ja samaan aikaan mä näin sen puhuvan polttopuista muiden kanssa. Ei s*ana, miten mä nyt vaan unohdan tän kokonaan, enkä ala v*uilla.

Se tietää ihan hyvin että mä näen ne keskustelut muiden kanssa. Mulle ei ole aikaa laittaa "hyvää huomenta" tms, mutta kaikille muille on. Onhan tää nyt erikoista.

Vierailija
13/23 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

#naiset

#mt-ongelmaiset

Vierailija
14/23 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää itken välillä ihan vaan vittuiluna.

Tyhjentävää.

Mies 38v.

Vierailija
15/23 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mulla on ollut vaan sellainen ongelma, etten ole voinut itkeä juuri ettei tule nuha tai pahempaa. Menee jotenkin tukkoon jos kyynelehtii. Ehkä itken sitten taivaassa 60 vuoden päästä hetken tai seuraavassa elämässä. Joskus voi täällä pienesti tirauttaa.

Vierailija
16/23 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen mä sitten lopulta jo luulin että se olisi jotain tajunnut, kun aina välillä laittoi viestiä.

No mä niinku jotenkin oottelin että jonkun hyvän huomenen laittaisi tai jotain. No, laitoin sitten itse viestiä, ja heti totes että on hirvee kiire, ja samaan aikaan mä näin sen puhuvan polttopuista muiden kanssa. Ei s*ana, miten mä nyt vaan unohdan tän kokonaan, enkä ala v*uilla.

Se tietää ihan hyvin että mä näen ne keskustelut muiden kanssa. Mulle ei ole aikaa laittaa "hyvää huomenta" tms, mutta kaikille muille on. Onhan tää nyt erikoista.

Ja siis ihan vasta tossa kahden aikaan laitoin viestiä, että oishan sillä ollut aamu aikaa joku viesti laittaa. Ja sanoo heti että kiire kiire.

No, kai mä sit sanon kun se seuraavan kerran viestii aamuyöstä seksiviestejään, että kiire kiire, liityin polttopuuryhmään just.

Vierailija
17/23 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siis ihan vasta tossa kahden aikaan laitoin viestiä, että oishan sillä ollut aamu aikaa joku viesti laittaa. Ja sanoo heti että kiire kiire.

No, kai mä sit sanon kun se seuraavan kerran viestii aamuyöstä seksiviestejään, että kiire kiire, liityin polttopuuryhmään just.

😂

Siis polttopuuthan on oikeastikin tärkeitä ja tarpeellisia mutta koita nyt muutenkin tajuta, että sitä ei vaan kiinnosta. Keskity johonkin muuhun. 

Ja sanot sen itsekin, sillä on aikaa kaikille muille paitsi sulle. Se ei ilmeisesti osaa suoraan sanoa niin tee sä teille palvelus molemmille ja etsi joku muu. 

Vierailija
18/23 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se facen Halkoholisteissa?

Kysyn että tiedän pysyä erossa. 

Vierailija
19/23 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siis polttopuuthan on oikeastikin tärkeitä ja tarpeellisia mutta koita nyt muutenkin tajuta, että sitä ei vaan kiinnosta. Keskity johonkin muuhun. 

Ja sanot sen itsekin, sillä on aikaa kaikille muille paitsi sulle. Se ei ilmeisesti osaa suoraan sanoa niin tee sä teille palvelus molemmille ja etsi joku muu. "

Kiitos, just tällaista takomista mä nyt tarvin, että uppoaisi mun paksuun kalloon. Eikä se edes ollut just hommaamassa puita, ihan yleistä puhuivat.

Vierailija
20/23 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ostamassa kirves ja lähde hakkaamaan polttopuita, se on muuten erittäin terapeuttista ja sopivaa tuommosiin tilanteisiin.