Olympialaiset loppuu! Miten selvitä siitä?
3 viikkoa mennyt olympialaisia katsoen ja nyt kun loppuu niin tulee haikea fiilis. Miten selviätte olympiamasiksesta?
Kommentit (32)
Tämähän se. Ja niistä skaboista valikoituu todennäköisimmin "Vuoden urheilija", jos joku onnistuu pronssimitalin saamaan.
Kiinnostavat lajit meni jo aiemmin, niin ei ole enää mitään odotettavaa. Harmi kun seuraavat kesäolympialaiset ei ole Euroopassa, niin en pysty niitä suorana katsomaan. Eikä sitä seuraavatkaan ole.
Yritän motivoida itseäni lenkille kun sääennustekin muuttui paremmaksi. Ei tulekaan ukkossadetta iltapäivällä. Mutta mulla ei ole noita Pariisin maisemia. Pöh.
Perhe mulla kai on tallella. Heh. Välillä ne on huudelleet että pakkoko niitä kisoja on joka päivä katsoa. Olen vastannut että kyllä, on pakko. Lapsi on välillä liittynyt seuraankin. Mies on vaan marmattanut, että kaikki douppaa. Aha, ankeuttaja.
Hommaa eurosport. Nykyään kai max tilauksen yhteydessä. Näin itse ajattelin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Kisojen aikana varmaan alkoholin kulutus lisääntynyt Suomessa. Moni ei selviä enää töihin olympialaisten jälkeen? 🤔
Mulla mennyt juuri toisinpäin. Jollen katsoisi urheilua, katsoisin jotain dekkarisarjoja ja viinilasi per jakso kuluisi. Nyt olen aina (no, ehkä 5 päivänä viikossa) tehnyt monipuoliset kisaeväät, juomana lähinnä vichy tai kahvi. Yhden oluen join eilen ja silloin kun oli se Mondon ennätysilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Austraalian 36v naisopettaja jäi nollaan pisteeseen breakdancessa. En tiedä lajista mitään mutta ei tämä mielestäni niin huono suoritus ollut? Turhaa hänestä on tehty jotain pilkkameemejä 😅
Miten tuo on edes päästetty tuonne. Tai jos sen pitikin osallistua vasta niihin parin viikon päästä alkaviin. Meni väärään koneeseen🤔
Mä en ymmärrä, mitä toi ajoi takaa. Kun sillä oli kuitenkin fysiikka ja tekniikka hallussa (muutaman normaalin hetken aikana näkyi), mutta ihme hölmöilyä? Oikeasti.
Ruotsi-Suomi maaottelua ja mitalisadetra odotellessa. 🤣🤣🤣
Tykkäätkö bbc? Mulla ei oo tarjota!!
Ei aavistusta. Seurasimme innolla monia lajeja on vähän tyhjä olo. Se tosin loppuu pian, kun lomakin loppuu ensi viikolla.
Ala juoksemaan, valmistautumaan seuraaviin kisoihin😂
Pääasia ettei tullut yhtään mitalia.
Kukaan jaksa enää hehkutusta jostain goddämin urheilusuorituksesta.
Ja taas alkaa jääkiekkopelitkin.
Pitäisi olla lakiin kirjattu et sitä pelataan vain luonnonjäällä niin ilmasto pelastuu ja pelikausi lyhenee.
Näyttäkää vielä kerran se -95 leffa ennen kauden alkua ja itsenäisyyspäivänä vaikka kahdesti ja uutena vuotena myös.
Kisojen aikana varmaan alkoholin kulutus lisääntynyt Suomessa. Moni ei selviä enää töihin olympialaisten jälkeen? 🤔