Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisin paikka..

Vierailija
10.08.2024 |

Jossa olet na i nut?

Inspiraatiota etsin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lapsi hammaspesulle .

Vierailija
2/7 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene lapsi hammaspesulle .

No en ajatellut hampaita pestä pannessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetun kyläkoulun ullakko avoimilla päivillä

Vierailija
4/7 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkenneympyrässä seisovilteen takaapäin ylioppilas tyttöä ja hänellä vielä lakki päässä.

Vierailija
5/7 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ABC-huoltoaseman inva/lapsien hoito wc.

Vierailija
6/7 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena miehenä kesämökin katolla (viistokatto). Ennen oli selkä notkea ja kulli kankea, nyt tahtoo olla toisinpäin. M60

Vierailija
7/7 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikoina seurustelin tytön kanssa, joka oli ujo, mutta kuitenkin antoi mun panna oudoissa paikoissa ja silminnähden nautti nopeista panoistamme. Yksi vakiopakoistamme oli ABC:n ja S-marketin yhdistävä rappuskäytävä, jossa ei kulkenut juuri koskaan ketään, koska kauppa oli aivan vieressä maaston tasoa alempana. Silti siinä oli pieni kiinnijäämisen jännitys, joka mun teinipojan aivoissani oli valtavan kiihottavaa. Olin aina päällä ja tyttö siinä selkä portaita vasten eikä tullut aluksi edes mieleenkään tehdä sitä muuten. Toinen paikka löytyi portaiden alta ahtaasta välitilasta ja sielläkin ryömin tytön päälle, minkä mahduin sitten enää sen jälkeen liikkumaan. Se oli silloin kuin miehen mitta, että kellistää tytön seksiin. Tuo tapahtui monta, monta, monta kertaa. Lopulta kameroiden asentaminen paikkaan pakotti siirtymään muualle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä