Jatkuvaa kitinää joka asiasta!!!!
Meillä 2,5 vuotias poika, joka kitisee jokaisesta mahdollisesta asiasta. Ei tunnu mikään menevän mieliksi ja vaikka meniskin siitäkin pitää kitistä. Alkaa olemaan hermot aika tiukalla. Onko kellään vastaavaa? Ja jotain vinkkejä mitä voisin tehdä toisin?
Kommentit (2)
3 v. vikisee JOKA asiasta. Etenkin nyt kun ei pakkasten takia voida olla ulkona (ainakaan pitkiä aikoja), niin mulla meinaa mennä hermot totaalisesti.
Lapsi roikkuu lahkeessa ja sananmukaisesti narisee kuin ovensarana...Olen virittänyt majaa hänelle, tehnyt palapelejä, leikkinyt muovailuvahoilla ja niin edelleen. Viihtyy tasan niin kauan kuin ehdin/jaksan itse leikkiä mukana.
Mutta kun talossa on vielä vauvakin, niin ei oikein onnistu tämä kokopäiväinen viihdyttäminen. Vauva vieläpä sen verran räkäinen, että ei viitsi oikein perhekerhoihin ja muualle lähteä...HERMOT MENEE!
Voimia muille marisijoiden äideille.
t. kuonokas
Meillä ollut pitkään samaa. Meillä auttaa tekeminen, jonnekin lähteminen, kyläily yms yms. Meillä siis kitistään tylsyyttä. Heti on toinen ääni kellossa, kun jotain tehdään.