Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Napakat poksahdukset ("purkkapallo") mahassa raskauden viime metreillä?

10.09.2008 |

Itselläni siis menossa rv 37+3 ja tänään on pariin otteeseen kuulunut mahasta selvät poksahdukset pariin kertaan. Kuulostaa kuin purkkapallo poksahtaisi tai aikuinen naksauttaisi kielellään samantapaisen äänen. Mikä ihme tuo ääni on?

Ennestään jo minullakin lapsia, mutta tällaista ei ole koskaan kuulunut raskaana ollessa.

Joskus olen jostain lukenut, että kun lapsivedet lähtevät menemään niin kuuluu poksetta, koska kalvot puhkeavat, mutta ei minulta kyllä lapsivesiä tule - koko päivän olen ollut kuiva =)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan nivelet naksuu.

G rv 38

Vierailija
2/4 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä esikoisen odotuksessa että nyt pari kertaa tässä viime päivinä. Esikoinen aikanaan syntyi kuukauden etuajassa ja muistan noita napsahduksia kuuluneen juuri lapsiveden menoa edeltävinä päivinä - viikkoina. Nyt jännittää tietysti, ettei vaan tämä pieni vielä lähtisi syntymään (rv 26+6).

Olen kuullut että toisille on annettu tuo selitys vauvan nivelten napsumisesta ja joku mainitsi myös vauvan "napsuneen" syntymän jälkeenkin sitten samalla tavalla. Minulle taas selitettiin, että vauva jotenkin nyppäisee kalvoja, ja siltä se tosiaan tuntuukin... Itse ainakin siis pystyn paikantamaan aika tarkan kohdan missä napsahtaa ja tuntuu vähän kun henkseli napsahtaisi mutta ei niin kovasti tokikaan. Tiedä sitten mikä on totuus, mitä se napse on ja johtaako mihinkään... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

illalla kun menin nukkumaan. ihmettelin kun naksahti ihan alamasussa. mitään muita tuntemuksia ei ollut. ei supistuksia lainkaan. 10 minuutin päästä minulta meni veet. joten se naksahdus kuului kalvojen puhjetessa. ja siitä synnytys käynnistyi sitten rytinällä.

Vierailija
4/4 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kuului napsahtelua varmaan pari-kolme viimeistä viikkoa ja sinä yönä kun lähdin synnärille heräsin napsahdukseen!

Itte olen kans miettinyt mistä se ääni tulee!!!