Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä tuntemuksia sektioarvesta seuraavassa odotuksessa

08.03.2006 |

Hei,

esikoinen syntyi alakautta, mutta toisen lapseni odotus päättyi hätäsektioon (vatsassa viilto pystyssä ja kohdussa vaakasuorassa). Nyt odotan kolmattani ja olen tässä pohtinut, että mitä kaikkia tuntemuksia nuo arvet mahtavatkaan vielä aiheuttaa.

Olisi mielenkiintoista kuulla sektiolla synnyttäneiden kokemuksia millaisia tuntemuksia kohdun kasvaessa on edessä. Itse olen arvellut, että ainakin liikkeiden tunteminen on minulla ollut myöhäisempää (eilen oikeastaan vasta kunnolla rv 21+2). Olen olen pohtinut, että tuntohermot vatsassa on vielä hiukan sekaisin sen pystyarven kohdilla tai ehkä arpikudos itsessään ei tunne niin hyvin (hätäsektio tehtiin 2/2005) . Ja välillä alavatsalla tuntuu jonkinlaista kipua niillä tienoilla missä kuvittelen sen vaakasuoran viillon olevan.

kerttunen rv 22+3

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoilen näköjään viikoissa, kun odotan niin kovasti että rv 22 tulisi täyteen...

tänään on vasta rv 21+3

kerttunen

Vierailija
2/3 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sektiosta aikaa jo 4,5 vuotta ja nyt rv 25+5 menossa. Vielä ei ainakaan oo tuntunu mitenkään erilaiselta. Viilto on pystyssä, kohtuviillosta en tiedä. Alkuun ajattelin että saattais jotenkin kiristää, mutta ainakaan vielä en oo mitään huomannut, vaikka masu alkaakin olla jo ihan kivasti kasvanut. Saas nähdä mitä tulevat viikot tuo tullessaan..

Quest ja Mikki 25+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on nyt kaksi sektiota takanapäin ja odotan kolmatta lasta. Mitään erityistä en ole tuntenut, ja liikkeetkin olen tunnistanut ihan hyivn, viimeksi jo viikoilla 15+0. Tosin mun sektioviilto on tehty vaakasuoraan, en tiedä onko sillä merkitystä. Onhan arpi vähän tunnoton ja siinä tuntuu ajoittain kutinaa ja sellaista lievää viiltelyä, mutta sitä on tuntunut jo ennen tätä raskauttakin.

rv 13+5