Naisystäväni ei ole yhtä seksuaalinen kuin minä
Haluaisin paljon enemmän seksiä ja läheisyyttä. Onko ok hakea sitä muualta?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei halua sua koska olet huono rakastaja, kysy mistä nainen tykkää ja opettele.
Minä en tuota väitettäsi allekirjoita. En oikein jaksa uskoa, että olen jonkun mielestä ollut huippuhyvä rakastaja ja toisen mielestä umpisurkea. Näin, vaikka mieltymykset epäilemättä poikkeavatkin toisistaan. Epäilen asian johtuvat enemmänkin siitä, että toiset vain ovat seksuaalisempia kuin toiset.
Kyse onkin siitä, kohtaako ne seksuaaliset mieltymykset ja onko parisuhteen osapuolilla halua opetella tyydyttämään juuri se oma kumppani. Joku tykkää tietynlaista seksistä, joku toinen taas aivan erilaisesta ja siksi se, mikä toimii yhdelle, ei toimikaan sängyssä toisen kanssa. Hyvä rakastaja osaa mukautua kumppaninsa seksuaalisiin tarpeisiin ja ideaalitilanteessa tietenkin molemmat nauttivat seksistä.
Ettekö te oikeasti keskustele tällaisista asioista jo ennen yhteenmuuttoa? En itse suostuisi edes yhden yön juttuun ennenkuin toinen osapuoli kertoisi mitä odottaa ja haluaa. Ja joo, en harrasta yhden yön juttuja mutta pointti tuli varmaan nyt selväksi että halujen pitää kohdata ettei niitä tarvitse arpoa sitten siellä sängyssä, saati avioliitossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää naista itseään avautumasta ja kertomasta mistä tykkää ja mistä saa nautintoa? Aivan, ei mikään. Helpompi tietenkin haukkua miestä huonoksi rakastajaksi kun ei kristallipalloa omista.
Ongelma oli miehellä. Naiselle ehkä riittää 5-6 kertaa viikossa, mutta mies kokee ettei saa riittävästi koska on seksiaddikti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en tuota väitettäsi allekirjoita. En oikein jaksa uskoa, että olen jonkun mielestä ollut huippuhyvä rakastaja ja toisen mielestä umpisurkea. Näin, vaikka mieltymykset epäilemättä poikkeavatkin toisistaan. Epäilen asian johtuvat enemmänkin siitä, että toiset vain ovat seksuaalisempia kuin toiset.
Ettekö te oikeasti keskustele tällaisista asioista jo ennen yhteenmuuttoa? En itse suostuisi edes yhden yön juttuun ennenkuin toinen osapuoli kertoisi mitä odottaa ja haluaa. Ja joo, en harrasta yhden yön juttuja mutta pointti tuli varmaan nyt selväksi että halujen pitää kohdata ettei niitä tarvitse arpoa sitten siellä sängyssä, saati avioliitossa.
Luulisi, että useimmat tulee ihan kokeilleeksi ennen yhteen muuttoa, yleensä useamman kerran. Mutta alkuhuuma taitaa vääristää seksuaalisuutta, etenkin naisilla mutta myös joillakin miehillä. Pitkässä suhteessa halut hiipuu joko kokonaan tai ainakin siihen omaan kumppaniin. Ei toki kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää naista itseään avautumasta ja kertomasta mistä tykkää ja mistä saa nautintoa? Aivan, ei mikään. Helpompi tietenkin haukkua miestä huonoksi rakastajaksi kun ei kristallipalloa omista.
Ongelma oli miehellä. Naiselle ehkä riittää 5-6 kertaa viikossa, mutta mies kokee ettei saa riittävästi koska on seksiaddikti.
Olen eri, mutta pidän kyllä äärimmäisen epätodennäköisenä että tässä puhuttaisiin tuollaisesta seksifrekvenssistä. Yleensä haluttomuusongelmissa kyse on max kerran pari kuukaudessa tahdista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta pidän kyllä äärimmäisen epätodennäköisenä että tässä puhuttaisiin tuollaisesta seksifrekvenssistä. Yleensä haluttomuusongelmissa kyse on max kerran pari kuukaudessa tahdista.
Niin, mutta edelleen sen, jolle se on ongelma, pitää ottaa asia puheeksi.
Mites, Ap, vanha kunnon itsetyydytys, olisiko mitään? Vai pitääkö nimenomaan päästä vieraisiin että himot tyydyttyy?
Sä olet ujo, feminiininen mukamiesoletettu. Sulla ei ole kestävyyttä eikä intohimoa.
Oot kaapissa. Homo tai bi. Lapsikin sulle 1999 vahingossa tullut.
Et sä MIES ole !!!
Nössö kaapissa hamaan hautaan asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta edelleen sen, jolle se on on
Tästä samaa mieltä, mutta kai näissä haluttomuustapauksissa on usein keskusteltukin, ei vaan ole löydetty kumpaakin tyydyttävää ratkaisua.
Naisena allekirjoitan tämän. Hirveän usein tarjotaan miehen surkeita taitoja selitykseksi naisen haluttomuudelle, mutta se on aika laiska selitys. Jotkut naiset ovat kaikissa suhteissa halukkaita ja toiset haluttomia. Joidenkin miesten kumppaneista osa on haluttomia ja osa suorastaan kiimaisia. Ei ne erot selity pelkästään miehellä.
Ihan samalla tavalla on miehiäkin, joilla libido on matalampi tai korkeampi. Ei niille haluttoman miehen naisillekaan sanota, että olet vaan surkea ja itsekäs rakastaja.