Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko pitäisi saada kuussa rahaa, että lopettaisit työnteon?

Vierailija
10.08.2024 |

Paljonko sinun pitäisi saada kuukaudessa käteen, että lopettaisit työnteon saman tien? Vai onko työ sinulle kutsumus ja elämänsisältö, mitä et lopettaisi mistään hinnasta?

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tonnia tai vähän alle bruttona niin olisin ikionnellinen. Lukisin ja liikkuisin kaikki päivät.

Yritän nytkin järjestää elämäni niin, että tekisin töitä vain vähän saadakseni paljon vapaa-aikaa, mutta alallani on todella vähän osa-aikatyötä tarjolla.

Vierailija
22/87 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen noinkin tärkeä ja haluavat minut takaisin hinnalla millä hyvänsä niin sittenhän on varmasti varaa maksaa miljardeja minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000€

Vierailija
24/87 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1500€/kk riittäisi hyvin. 

Vierailija
25/87 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan tällä hetkellä noin tonnin kuussa. Se on oikein riittävä summa sille, että töihin ei kannata mennä ellei työstä saa vähintään 2500€/kk käteen.

Vierailija
26/87 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lopettaisi. Osa-aikaisesti tekisin töitä.

Vierailija
27/87 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kohtaa sama 3000 kuin töistäkin. Yllättävän monella sama summa, mutta sillä maksaa laskut ja jää säätöön sekä hurvitteluun :) Eläke tulee olemaan 2400 jos kaikki menee laskelman mukaan. Vähän haluan vielä säästää eläkkeelle huvirahastoa lisää.

Vierailija
28/87 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari tonnia tai vähän alle bruttona niin olisin ikionnellinen. Lukisin ja liikkuisin kaikki päivät.

Yritän nytkin järjestää elämäni niin, että tekisin töitä vain vähän saadakseni paljon vapaa-aikaa, mutta alallani on todella vähän osa-aikatyötä tarjolla.

Valtion virastossa ei voi liikkua. Työpäivät ovat pelkkää istumista. Työmatkatkin pelkkää istumista. Sääli. 

Vierailija
29/87 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljonko verottaja siitä vie ja lasketaanko tuohon mukaan kaikki tulot (eli enempää ei "saisi" tienata, vai onko kyse minimisummasta, jolla jättäytyisin oloneuvokseksi). 

Sanotaan nyt vaikka että nettona 5k tai enemmän niin voisin harkita. Sinällään pidän työstäni ja todennäköisesti tylsistyisin kuoliaaksi muutamassa kuukaudessa tekemättä mitään. 

Vierailija
30/87 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo ikinä tehny palkkatöitä.

muita tuloja on aina ollu 12 -15K.

veroprosenttiki on mulla nolla

enkä saa ees veronpalautusta.

palkkatöistä saa ankeen vähä

lapaseen. siksi nou

Vierailija
31/87 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtion virastossa ei voi liikkua. Työpäivät ovat pelkkää istumista. Työmatkatkin pelkkää istumista. Sääli. 

Työpäivätkin sen verran pitkiä ettei enää ehdi kuntosalille ja sen verran väsyttäviä ja masentavia, ettei enää jaksa muuta kuin nukkua.

Vierailija
32/87 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan nykyisin työstäni 3300-3500€ käteen eikä se riitä koska mulla on niin paljon velkoja. Tilanne muuttuu syksyllä koska saan merkittävän suuren perinnön. Sen vuoksi pärjäilisin hyvin n. 3000:lla kuussa.

Vierailija
33/87 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en oo ikinä tehny palkkatöitä.

muita tuloja on aina ollu 12 -15K.

veroprosenttiki on mulla nolla

enkä saa ees veronpalautusta.

palkkatöistä saa ankeen vähä

lapaseen. siksi nou

Mä en koskaan tehnyt yrittäjän töitä. Olen aina ollut palkkatyössä.

Vierailija
34/87 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

400e/kk saan opiskelijana

Vierailija
35/87 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin 3000 käteen kuukaudessa, en tekisi töitä ja eläisin mukavasti. Sen tulon pitäisi olla siis täysin vastikkeetonta ja varmaa tuloa loppuiäkseni. 

Vierailija
36/87 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tehdä 50 % osa-aikatyötä, jos saisin 70 % nykyisestä palkastani.

Vierailija
37/87 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3000 e tuntuu aika vähältä per kk. Joku 50 donaa per kk on ihan jees summa, paitsi ei valtion töistä. Valtion töistä joku 100 miljardia per kk olis jo ihan siedettävä summa.

Vierailija
38/87 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lopettanut. Kun jäin työttömäksi en yrittänyt edes tosissani työllistyä. Olen ollut jo yli viisi vuotta työttömänä ja nyt onnellisesti eläkeputkessa, lisäksi ove.

Vierailija
39/87 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin riittää 800-1000e/kk jos elää nuukasti eikä ole velkoja.

Vierailija
40/87 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Tykkään käydä töissä ja pitkästyisin kotona. Saan tk eläkettä päälle 1500 bruttona ja tulisi pari sataa päälle asumistukeakin, mutta käyn mieluummin töissä sen mitä terveys kestää kuin tuijottelen seiniä.Tein sitä vuosia joten tiedän miten kuluttavaa sekin on.