Ootko joskus levittänyt jostakin
Kommentit (13)
En, koska se ei kannata ja siks toisekseen halveksin moista toimintaa!
Vierailija kirjoitti:
Parempi ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi ihminen?
Eri- Tavallinen ihminen, jolla on omakin elämä?
Olen!
Se oli kosto ja lapsellista, mutta tuli hyvä mieli sen jälkeen!
En ole, koska tiedän miltä se tuntui kun osuu omalle kohdalle.
En koska on ollut ihan tosi juttuja levittää. Levittelin siis tyypistä tosia joka oli levitellyt minusta perättömiä juttuja. Eräs yhteinen tuttu tuli irvimään, kerroin miten asia on. Ei uskonut vaan irvi lisää. Lähetin hänelle kopion tyypin oikeustapauksista (vitrallinen julkinen asiakirja). Loppui ulina.
Pakko olla persoonallisuushäiriöinen, jos pystyy tieten tahtoen levittämään valheita ihmisistä. Tai että moinen tulee edes mieleen. Nämä tyypit tietty kuvittelevat, että muut ovat samanlaisia, eivätkä yhtään ymmärrä, miten kaukana tämmöinen on normaalin ihmisen maailmasta. Jos jotakuta inhoan, niin kyllä siinäkin tilanteessa ihan totuuden kertominen on riittänyt.
Yks narsistieukko työpaikallani ansaitsi sen et laitoin perättömän juorun. En jäänyt edes kiinni eli siitäs sai
Olen puhunut liioiteltuja asioita. Lisäksi valehtelin ihastukselleni kaveristani, ettei hän kiinnostuisi.
Olen. Yks raivostuttava nainen jatkoi kettuiluaan ja levitin perättömän huhun et hänellä on eräs vakava sairaus...
Vierailija kirjoitti:
Olen. Yks raivostuttava nainen jatkoi kettuiluaan ja levitin perättömän huhun et hänellä on eräs vakava sairaus...
HIV?
Onko nuo perättömien juttujen levittäjät tässä ketjussa yksi ja sama kirjoittaja tai korkeintaan pari, vai onko keskustelupalstoilla yliedustettuina persoonallisuushäiriöiset? Ei ole normaalia toimintaa tuollainen, kuten joku jo kirjoittikin.
Olen enkä kadu