Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harva tietää, miksi imurin varressa on luukku Tuo yllättävän avun

Vierailija
10.08.2024 |

🙄🙄🙄🙄🙄

miksi näitä uutisia tehdään asioista jotka kaikki tietävät, vai onko nämä nuoret niin pihalla etteivät tajua mitään 😕😕

https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/f75eb7bc-34ae-47e6-94cf-1f6…

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noissa höpölehtien kikoissa ja "tätä et ole ennen tiennyt"-jutuissa on paljon 1970-luvulla emäntäkoulun käyneelle ja sen jälkeen omassa huushollissa eläneelle itsestään selvyyksiä. Kyllä koulujen kotitaloustunneilla olisi paljon opittavaa!

Kaikkein hölmöimpiä ovat selvästi jostakin ulkomaalaisesta suoraan käännetyt. Joskus tulee mieleen, ovatko amerikkalaiset vielä avuttomampia.

Tokin noista on paljon apua sellaisille miehille, joille niin pölynimuri kuin kahvinkeitintä vaativammat kodinkoneet ovat tuntemattomia.

Minäkin aina nauran noille uutuusvinkeille, jotka ovat 60 - 70 luvuilta jo muinulle tuttuja. Monet olin oppinut kiertokoulun käyneeltä äidiltäni.😅

Sehän selittää, että tiedät noista pölynimurien luukuista. Minun äitini oli käynyt yliopiston ja kävi töissä, meillä kävi siivooja. En ole varmaan koskaan nähnyt äitini siivoavat.

Vierailija
22/44 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en olis kyllä tajunnu, mutta onneksi iltapäivä lehdet on olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat aivan supertyperiä juttuja. Samoin ne "tämän sinäkin teet väärin" tai "sinäkin olet käyttänyt väärin sitä-ja-sitä laitetta/esinettä". En avaa niitä mutta jo otsikot ärsyttävät.

Vierailija
24/44 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuon kaikki tiedä, tai ainakin enemmistö. Toimittaja ei varmaan ole koskaan imuroinut jos kuvittelee että "vain harva" tietää.

Vierailija
25/44 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat aivan supertyperiä juttuja. Samoin ne "tämän sinäkin teet väärin" tai "sinäkin olet käyttänyt väärin sitä-ja-sitä laitetta/esinettä". En avaa niitä mutta jo otsikot ärsyttävät.

Joo, se raastin juttu, onko ne raastanut aiemmin niin että juutot pudonneet lattialle

Vierailija
26/44 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuon kaikki tiedä, tai ainakin enemmistö. Toimittaja ei varmaan ole koskaan imuroinut jos kuvittelee että "vain harva" tietää.

Ovat nyt niitä DEI toimittajia

Vierailija
27/44 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tietää ja toiset ei. On meillä kaikilla ollut joskus hetki, kun ei ole tiennyt tuosta ilmansäätimestä.

Tuli tästä mieleen yksi liian myöhään ketju. 

Vierailija
28/44 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, se raastin juttu, onko ne raastanut aiemmin niin että juutot pudonneet lattialle

Ihmettelin samaa. Minulla on käytössä sellainen raastin, jossa raastinosta tulee sellainen kotelon päälle, johon raaste tippuu.

Vierailija
29/44 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kuullutkaan, päinvastoin aina ihmetellyt sitä luukkua. Minusta se on vain typerä siinä, aukeaa joskus itsekseen ja pelkään, että lennättää pölyt ilmaan.

N54

Ei pölyt siitä mihinkään lennä vaikka olisi auki

Vierailija
30/44 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyky eu-lakien vuoksi imurit niin tehottomia, että luukku alkaa olemaan turha.

Vierailija
31/44 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tosiaan tiedetä tätäkään ilman iltapäivälehden julistusta:

Tiedätkö, miksi pyykkikoneessa on kolme pesuainelokeroa?

Mitähän seuraavaksi, minäpä veikkaan:

"Tiedätkö, miksi mukissa on korva? Voit ottaa siitä kätevästi kiinni, vaikka muki on kuuma."

Vierailija
32/44 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo jos jää heppi jumiin avaa luukku niin tulee helpotus

jos jää jumiin, avaa luukku niin pipulin ei tarvitse pelätä pimeässä 🤣🤣🤣😆😆😂😂

Vierailija
33/44 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
34/44 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en muuten muista että tuota olisi missään ohjeistettu tai selitetty ja olen jo yli 60.

Minä tajusin asian jo lapsena kun imuroin.

Vierailija
35/44 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en muuten muista että tuota olisi missään ohjeistettu tai selitetty ja olen jo yli 60.

Olen imuroinut jo useamman vuosikymmenen, enkä ole eläissäni imurin käyttöohjetta lukenut. Kaukana olen Einsteinistä mutta ihan itte tuon luukun käytön hoksasin.

Vierailija
36/44 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään perustaidot hakusessa 

Vierailija
37/44 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun jostakin saisi imurin jossa on imutehoa. Imurin pitää imeä kerralla se alue mihin suulake riittää. Jos pitää alkaa hinkata mattoa edes takaisin että lika irtoaa niin imurissa on liian vähän tehoa. Oikeasti alitehoisia romuja on kaikki nykyiset imurit. 

Vierailija
38/44 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noissa höpölehtien kikoissa ja "tätä et ole ennen tiennyt"-jutuissa on paljon 1970-luvulla emäntäkoulun käyneelle ja sen jälkeen omassa huushollissa eläneelle itsestään selvyyksiä. Kyllä koulujen kotitaloustunneilla olisi paljon opittavaa!

Kaikkein hölmöimpiä ovat selvästi jostakin ulkomaalaisesta suoraan käännetyt. Joskus tulee mieleen, ovatko amerikkalaiset vielä avuttomampia.

Tokin noista on paljon apua sellaisille miehille, joille niin pölynimuri kuin kahvinkeitintä vaativammat kodinkoneet ovat tuntemattomia.

JOku tarvitsi emäntäkoulun oppiakseen arjen askareet, jotka toiset oppi lapsena tekemällä?

Vierailija
39/44 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuon kaikki tiedä, jos joskus käyttäneet tavisimuria? Tai jos joku ei tiedä, niin miksi olette ajatelleet sen luukun siinä olevan?

En mä ole edes huomannut mitään luukkua 

Vierailija
40/44 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään perustaidot hakusessa 

Esim. äidinkielen lukeminen ja oikeinkirjoitus. Hyvin vaikeaa monille yli nelikymppisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän