Harva tietää, miksi imurin varressa on luukku Tuo yllättävän avun
🙄🙄🙄🙄🙄
miksi näitä uutisia tehdään asioista jotka kaikki tietävät, vai onko nämä nuoret niin pihalla etteivät tajua mitään 😕😕
https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/f75eb7bc-34ae-47e6-94cf-1f6…
Kommentit (44)
No en olis kyllä tajunnu, mutta onneksi iltapäivä lehdet on olemassa.
Nämä ovat aivan supertyperiä juttuja. Samoin ne "tämän sinäkin teet väärin" tai "sinäkin olet käyttänyt väärin sitä-ja-sitä laitetta/esinettä". En avaa niitä mutta jo otsikot ärsyttävät.
Eiköhän tuon kaikki tiedä, tai ainakin enemmistö. Toimittaja ei varmaan ole koskaan imuroinut jos kuvittelee että "vain harva" tietää.
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat aivan supertyperiä juttuja. Samoin ne "tämän sinäkin teet väärin" tai "sinäkin olet käyttänyt väärin sitä-ja-sitä laitetta/esinettä". En avaa niitä mutta jo otsikot ärsyttävät.
Joo, se raastin juttu, onko ne raastanut aiemmin niin että juutot pudonneet lattialle
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuon kaikki tiedä, tai ainakin enemmistö. Toimittaja ei varmaan ole koskaan imuroinut jos kuvittelee että "vain harva" tietää.
Ovat nyt niitä DEI toimittajia
Toiset tietää ja toiset ei. On meillä kaikilla ollut joskus hetki, kun ei ole tiennyt tuosta ilmansäätimestä.
Tuli tästä mieleen yksi liian myöhään ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, se raastin juttu, onko ne raastanut aiemmin niin että juutot pudonneet lattialle
Ihmettelin samaa. Minulla on käytössä sellainen raastin, jossa raastinosta tulee sellainen kotelon päälle, johon raaste tippuu.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kuullutkaan, päinvastoin aina ihmetellyt sitä luukkua. Minusta se on vain typerä siinä, aukeaa joskus itsekseen ja pelkään, että lennättää pölyt ilmaan.
N54
Ei pölyt siitä mihinkään lennä vaikka olisi auki
Nyky eu-lakien vuoksi imurit niin tehottomia, että luukku alkaa olemaan turha.
Eikö tosiaan tiedetä tätäkään ilman iltapäivälehden julistusta:
Tiedätkö, miksi pyykkikoneessa on kolme pesuainelokeroa?
Mitähän seuraavaksi, minäpä veikkaan:
"Tiedätkö, miksi mukissa on korva? Voit ottaa siitä kätevästi kiinni, vaikka muki on kuuma."
Vierailija kirjoitti:
joo jos jää heppi jumiin avaa luukku niin tulee helpotus
jos jää jumiin, avaa luukku niin pipulin ei tarvitse pelätä pimeässä 🤣🤣🤣😆😆😂😂
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8552eca3-20a8-4479-bb14-b54dec9111f9
Harva tietää miksi hameessa on luukku
Vierailija kirjoitti:
en muuten muista että tuota olisi missään ohjeistettu tai selitetty ja olen jo yli 60.
Minä tajusin asian jo lapsena kun imuroin.
Vierailija kirjoitti:
en muuten muista että tuota olisi missään ohjeistettu tai selitetty ja olen jo yli 60.
Olen imuroinut jo useamman vuosikymmenen, enkä ole eläissäni imurin käyttöohjetta lukenut. Kaukana olen Einsteinistä mutta ihan itte tuon luukun käytön hoksasin.
Vielä kun jostakin saisi imurin jossa on imutehoa. Imurin pitää imeä kerralla se alue mihin suulake riittää. Jos pitää alkaa hinkata mattoa edes takaisin että lika irtoaa niin imurissa on liian vähän tehoa. Oikeasti alitehoisia romuja on kaikki nykyiset imurit.
Vierailija kirjoitti:
Noissa höpölehtien kikoissa ja "tätä et ole ennen tiennyt"-jutuissa on paljon 1970-luvulla emäntäkoulun käyneelle ja sen jälkeen omassa huushollissa eläneelle itsestään selvyyksiä. Kyllä koulujen kotitaloustunneilla olisi paljon opittavaa!
Kaikkein hölmöimpiä ovat selvästi jostakin ulkomaalaisesta suoraan käännetyt. Joskus tulee mieleen, ovatko amerikkalaiset vielä avuttomampia.
Tokin noista on paljon apua sellaisille miehille, joille niin pölynimuri kuin kahvinkeitintä vaativammat kodinkoneet ovat tuntemattomia.
JOku tarvitsi emäntäkoulun oppiakseen arjen askareet, jotka toiset oppi lapsena tekemällä?
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuon kaikki tiedä, jos joskus käyttäneet tavisimuria? Tai jos joku ei tiedä, niin miksi olette ajatelleet sen luukun siinä olevan?
En mä ole edes huomannut mitään luukkua
Vierailija kirjoitti:
Nykyään perustaidot hakusessa
Esim. äidinkielen lukeminen ja oikeinkirjoitus. Hyvin vaikeaa monille yli nelikymppisille.
Sehän selittää, että tiedät noista pölynimurien luukuista. Minun äitini oli käynyt yliopiston ja kävi töissä, meillä kävi siivooja. En ole varmaan koskaan nähnyt äitini siivoavat.