Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpaanin aiempi seksielämä kiihottaa

Vierailija
10.08.2024 |

Oletteko saaneet tietää nykyisen kumppaninne seksijutuista ennen tapaamistanne ja huomanneet sen kiihottavan? Itse luin aikoinaan ihan luvan kanssa tyttöystävän vanhaa päiväkirjaa, ja se oli parempaa kuin mitkään tekaistut seksinovellit. Oli mahtavaa lukea miten hän oli nainut tunnin välein kahden eri miehen kanssa rannalla, miten vanhempi mies oli vienyt peppuneitsyyden ym. Tuota kirjaa selaan edelleen kun haluan oikein kunnon vireeseen, ja on hän pyynnöstä kertonut juttuja itsekin.

Kai tämä on jonkin tason aisankannattajan juttu, mutta lieneekö yleistäkin? Vai onko useimmille tällainen tieto kumppanista joko samantekevää vai jopa tabu?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua kiihottaa mun kumppanin ryhmäseksikokeilu nuoruudesta ja muutama muu juttu mistä hän on mulle pikkusen juoneena kertonut ennen kun meidän suhde vakavoitui. Nykyisin ei välttämättä kertoisi kun seksisuhteena alkanut (meillä niin erilaiset elämäntilanteet) suhde muuttunut seurusteluksi mutta saattaisin haluta kuulla. Jotain pientä joskus sanoo niin se on kyllä jännää, kuvitella hänet toisen naisen peppuun vaikka työntämässä..

Vierailija
2/7 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kumpaani kaimaanin serkku?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon useat tyttö - tyttö suhteet puolet nuorempana saa erektion kattoon. Hän mielellään toisinaan kiosottelee minua kokemuksillaan. Mielenkiintoista katsella pokesaiteilta lesbojuttuja vaimon kanssa, kun hän aina välillä kommentoi tehneensä "tuon ja tuon, mun tyttöystävä rakasti nuolla mua noin ja tuosta minä todella tykkäsin", oikeassa elämässä.

Takuuvarma seisokki ja lentää aikas nopeaan =)

Vierailija
4/7 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiihottaa kumpparin seksielämä.

Vierailija
5/7 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hlvetti. Ei tosiaan kiinnosta aiemmat seikkailut. Ei mulla tosin ole miestäkään mutta jos olisi. Kaikkea ei tarvitse tietää noin yksityiskohtaisesti.

N

Vierailija
6/7 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ehdottomasti kiihottaa, myös avioliiton aikaiset vieraissa käynnit, saanut nuorempaa ja vanhempaa miestä jne. Toki myös keljuttaa, ehkä kiihotus nyt menee voitolle.

Vierailija
7/7 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiihottais, mutta mies ei niistä kovin yksityiskohtaisesti puhu. Hänen mielestään olisi tahditonta alkaa tarkemmin kuvailemaan, kun ei ymmärrä minun saavan kiksejä asiasta. No, ei voi pakottaa toista toimimaan luontoaan vastaan ja otan ne tiedonmuruset mitkä saan ja käytän mielikuvitustani loppuihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan