Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En uskalla tavata nettideittejä...

Vierailija
10.08.2024 |

Täytyykö tästä mennä johonkin seksuaaliterapiaan kun ei uskalla tavata nettideittejä/kumppaniehdokkaita? Hirmu iso kynnys tavata ketään koska pelkään että pettyvät. Ja toisaalta haluan myös että ollaan ensin viestitelty hyvä tovi ennenkuin harkitsen edes tapaamista. Moni on sanonut että vaikutan mukavan oloiselta mutta homma kaatuu aina siihen että en "uskalla" tavata netissä tavattuja miehiä. En halua tuhlata kenenkään aikaa jos en oo yhtään heidän tyyppiään. Muuten ihan hyvä itsetunto mulla mutta miesten kanssa ujostaudun kamalasti. Huoh.

N32

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen tästä aloituksesta kun työkaverini kolmekymppinen mies sopi treffit jonkun naisen kanssa ja matkusti 60km toiseen kaupunkiin niin tämä nainen ei ilmestynyt ollenkaan paikalle ja eikä vastannut viesteihin mitään,työkaverini oli todella murheissaan tästä pitkään.

Mt-ongelmaisia kuspäitä tuollaiset ghostaajat. Käsittääkseni valitettavan yleistä nettideittailussa, olisiko parisuhteeseen täysin kykenemättömiä jopa suurin osa.

Vierailija
22/26 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkutapahtumat vois olla sun juttu. Facebookissa esim. on ryhmiä, jotka järjestää tapahtumia. Ja on niitä varmaan muualtakin löydettävissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sittenpähän pettyy, tuolla menolla voit missata elämäsi miehen. Nainen ei voi viettää elämäänsä tietokoneen ääressä vemputtaen kuten jotkut miehet.

Hankaluutta lisää että aina ne kivanoloiset miehet on jostain kauempaa, tunnin, parin ajomatkan päässä eli ei voi vain nopeasti töiden jälkeen käydä vaikka aftereilla, kahvilla tms. En halua että kenellekään tulee tunne että olipa huonot deitit ja aikaakin meni prkeleesti... Tällä pikkupaikkakunnalla ei oo ketään missään deittisovelluksissa.

-ap

Joo, älä tuhlaa niiden miesten aikaa. Terapiaan mieluummin käsittelemään tuota "anteeksi kun olen olemassa"- asennetta.

Vierailija
24/26 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä siis koskaan seurustellut?

Vierailija
25/26 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinussa vika, jos teet niin kuin uskot olevan itsellesi hyvä? Kuka käskee säntäämään joka deitille vain siksi, että muut niin tekevät? Ujous voi olla oire harkitsemisesta ja riskien välttämisestä. Silloin ei ehkä kannata pakottaa itseään ennen kuin on varma mitä itse haluaa.

Koska olet varovainen, tai niin kuin kuvailet itseäsi ujo, niin sen asian voi myös toisella kertoa. Vieraallekin. 

Olen itse eksrtovertti säntäilijä ja lopetin Tinderin, koska en löytänyt yhtäkään hyvää tyyppiä. Ei se rohkeus onnea takaa. Päinvastoin jää ikävä maku, että kaikenlaisia hulluja liikenteessä onkin,

Rima korkealla. 

Mä olen hyvä tyyppi. En tosin jännämies. Tuskin olet tosissasi edes katsonut kuvaa pisemmälle

Vierailija
26/26 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sittenpähän pettyy, tuolla menolla voit missata elämäsi miehen. Nainen ei voi viettää elämäänsä tietokoneen ääressä vemputtaen kuten jotkut miehet.

Hankaluutta lisää että aina ne kivanoloiset miehet on jostain kauempaa, tunnin, parin ajomatkan päässä eli ei voi vain nopeasti töiden jälkeen käydä vaikka aftereilla, kahvilla tms. En halua että kenellekään tulee tunne että olipa huonot deitit ja aikaakin meni prkeleesti... Tällä pikkupaikkakunnalla ei oo ketään missään deittisovelluksissa.

-ap

No itse miehenä en ole edes viitsinyt laittaa itseäni likoon yhdellekään deittiapille siksi. että omalta asuin seuduluta tuskin löytäisin ketään kiinnostavan oloista ja puoleensa vetävää naista. - Miten luoda ja vakuuttaa toinen siitä, että halua löytää ja kohdata muutakin kuin vain hetken seikkailua ja hupia?  -

- Jännää tietystiaatella, että omalla asuinalueella ehkä sittenkin saattaisi olla olla joku, joka saattaisi vetää puoleensa. - Olen myös joitain kertoja katsonut 90 dayn fianceta ja aatellut,että olen mä kyllä aika vässykkä, kun en saata kuvitella, että yksikään nainen, joka asuisi muutaman tunnin säteellä ei voisi kiinnostuisi minusta kun jotkut ovat olleet ilm. vapaaehtoisesti valmiit ja halukkaat tähtemään mahd. tulevan puolisonsa luo tuhansien kilometrien päähän.