Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin viime yönä unta Daniel Craigista

Vierailija
06.02.2007 |

Käveltiin yhdessä punaista mattoa pitkin johonkin juhlaan. Minä olin viimeisen päälle pynttäytynyt ja suudeltiin intohimoisesti salamavalojen räpsyessä. Kun päästiin sisälle, minun piti lähteä " puuteroimaan nenäni" vessaan. Oikeasti oli kamala pissahätä, mutta kaikki kopit oli varattu. Pitkän odottelun jälkeen pääsin koppiin, mutta se oli ihan armottoman ahdas, enkä mahtunut istumaan pöntölle. Siinä sitten pidättelin ja ihmettelin mitäs nyt tehdään kun yhtäkkiä huomasinkin olevani vaatteet päällä suihkussa. Siinä meni hieno juhlakampaus ja -meikki, vaatteista puhumattakaan. Ahdistus vyöryi päälle.

Juuri kun olin saanut föönattua vaatteeni ja hiukseni kuivaksi ja meikattua, puhelin soi ja Daniel ihmetteli, missä viivyn. Sanoin tulevani ihan heti, mutta tiesin, että vielä täytyy päästä pöntölle. Taas sama tilanne: seison ahtaassa kopissa jalat ristissä ja saman tien huomaan jälleen olevani suihkun alla. Kiroilen paniikissa ja alan taas kuivata itseäni. Kello tikittää, Daniel ei jaksa enää kauan odottaa ja vieläkin pissattaa... Sitten herään oman mieheni tönäisyyn ja huokaisen helpotuksesta, kun pääsen vessaan. Kello on kolme yöllä ja olen onnellinen, että saan vielä nukkua. Jospa pääsisin vielä juhlimaan Danielin kanssa jatkoille... Ja pöh, ei tullut Daniel takaisin uniin. Ehkä sitten ensi yönä...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sen kanssa naimisissa (jes!) ja mietittiin, mitä pitäis kaupasta ostaa, tai jotain yhtä hehkeää... :) On se kumma, kun mies on seksin jumala, ja sitten meikämammat näkee siitä tällasia unia!!!

Vierailija
2/2 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olin sen kanssa naimisissa (jes!) ja mietittiin, mitä pitäis kaupasta ostaa, tai jotain yhtä hehkeää... :) On se kumma, kun mies on seksin jumala, ja sitten meikämammat näkee siitä tällasia unia!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi