Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäni ensimmäinen kampaus - millainen?

Vierailija
09.08.2024 |

Minulla on puolipitkät melko ohuet hiukset. Lättänä takaraivo. Mietin, että voisiko taakse laittaa jonkun lisäkkeen?

Minulla on kauniit kasvot ja haluaisin ehkä hiukset nostettuna ylös ja pieniä kiharasuortuvia kehystämään kasvoja?

Menen tilaisuuteen, jossa nään sukulaisiani, jotka ovat aina moittineet minua. Haluaisin näyttää hyvältä.

- n44v -

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullet.

Vierailija
2/6 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinua moititaan, sano suorat sanat ! Mene sellaisena kuin olet !

Vierailija
4/6 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinua moititaan, sano suorat sanat ! Mene sellaisena kuin olet !

Hautajaisiin ei vaan voi mennä sanomaan suoria sanoja, vaikka mieli tekisikin. Arvostan niin paljon setääni, joka jäi leskeksi. 

- ap

at

Vierailija
5/6 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilaisuus, johon menet, ovat hautajaiset, tulisi oman näyttävyyden suhteen olla kyllä matalalla profiililla. Kampaajalla on toki hyvä käydä, jos hiuksia on vaikea saada itse kuntoon, mutta hautajaiset eivät todellakaan ole näyttäytymistilanne. Ehkä aloitus on provo.

Vierailija
6/6 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tilaisuus, johon menet, ovat hautajaiset, tulisi oman näyttävyyden suhteen olla kyllä matalalla profiililla. Kampaajalla on toki hyvä käydä, jos hiuksia on vaikea saada itse kuntoon, mutta hautajaiset eivät todellakaan ole näyttäytymistilanne. Ehkä aloitus on provo.

Aloitus ei ole provo. Tiedän kyllä, että en mene hautajaisiin esittelemään itseäni. Muistan aina mummon hautajaiset, kun serkut tuli sinne vaatteissa kuin olisivat olleet diskoon menossa.

- ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän