Oon vapaaehtoisesti sinkku.Tekö ette?
Eletään vuotta 2024, ja silti varsinkin lapseton nainen joutuu vakuuttelemaan sinkkuuttaan. Miksi? #4bmovement
Kommentit (8)
Siksi kun sinkkuna olemisessa ei ole mitään järkeä, jos parisuhteeseenkin pääsee.
Olen ollut jo 18 vuotta ja aion olla loppuelämäni. Viihdyn sinkkuna.
Niin minäkin olen, en kaipaa parisuhdetta.
Olen vapaaehtoisesti parisuhteessa.
Minäkin olen eron jälkeen vapaaehtoisesti sinkku. Yritin deittailla miehiä ja etsiä suhdetta mutta huomasin etten oikeasti edes halua, ajatuskin ahdistaa että pitäisi alkaa rajoittaa omaa olemista ja tekemistä jonkun takia. En myöskään ole tavannut ketään jota kohtaan heräisi tunteita ja ajatuskin seksistä sellaisten kanssa on vastenmielinen. Ihanaa olla vapaa
Vierailija kirjoitti:
Siksi kun sinkkuna olemisessa ei ole mitään järkeä, jos parisuhteeseenkin pääsee.
Mitä kauemmin olen ollut sinkkuna sitä useammin huomaan kysyväni itseötäni, että mitä oikeastaan menettäisin, jos eläisin loppuikänikin sinkkuna?
Luullakseni molemmissa on puolensa: hyvät ja huonot.
Paljon tulisi ainakin paineita löytää ja kohdata ja saada itselle kumppani, ellei ilman häntä kykenisi pitämään eloaan kuin korkeintaan puolinaisena, jollei rinnalla olisi kumppania, joka saisi oman elon kohoamaan täyteen arvoonsa.
Vai tässäkö on paljossa perimmältään syy sinkkuuteni, kun nautin ja iloitsen elostani liian paljon ymmärtämättä edes käyttää juutikaan aikaani kumppanin löytämiseen.
Sinisilmäisenä ja varmasti myös hölmönä kun uskon ja toivon, että kohtaamme ja löydämme kyllä toisemme, jos niin on tarkoitettu, ellenne niin minä ainakin jatkan eloani enimmäkseen tyytyväisenä sinkkuna.
Kyllä sinkkuelo on saattanut tehdä minusta vähän itseriittoisen ehkä myös vähän itsekkäänkin mutta vaikka välitänkin läheisistäni ja ympäristöstäni, niin en minä heistä ketään ensi-sijaisesti aattele tai pyri miellyttämään sillä asetunko vielä joskus parisuhteeseen saati nyt kun olen sinkkuna. - Ehkä joku toivoisi minunlin löytävän kumppanin tai sitten toivoisikin, että pysyisin sinkkuna, niin voin olla heille nutkattommi kaveria tai ystävää ilma, että meidän väliimme kiilaisi joku yksi ja erityinen...
Kuka siis väittää, että et ole sinkku?