Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi suomalaiset naiset eivät voi sietää lippiksiä miehillä?

Vierailija
09.08.2024 |

Se on kumma kuinka hattu voi saada suomalaiset naiset kiukkuuntumaan ja rääkymään. :-D

Kommentit (249)

Vierailija
221/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi hienoa olla rikas, voisi itse valita ruokansa. Söisin kalaa ja marjoja.

Suomessa osa ihmisistä ei voi syödä ollenkaan kalaa ja marjoja. 

Niitähän saa ilman eestä metsästä ja järvestä.

Metsään pääsemiseen vaaditaan auto.

Ei vaadita. Fillarilla tai kävelemällä pääsee. Kalaa saa kaikista vesistöistä kaupungissakin. t. työtön, autoton 

Ok, eli pyöräilet 30 km yhteen suntaan ja takaisin toiset 30 km.

Ja millä pyörällä, 2 pyörää varastettu joten en omista polkupyörää.

Lasten lekkiä tollaset matkat. Metsään voi myös jäädä yöksi, jos illalla ei enää jaksa pyöräillä.

Milläs ne marjat kannetaan? Oletan että sieltä metsästä saa poimittua ainakin muutaman ämpärillisen, muuten sinne on aika turha mennä.

JOku polkupyörän peräkärry kenties?

Vierailija
222/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa lippiksiä suvaitaan paljon paremmin kuin monessa muussa maassa esim Euroopassa. Monessa paikassa ei tule kuuloonkaan, että aikuinen mies hilluisi lippiksessä muualla kuin ulkona urheillessa tai rannalla. 

Niin, missä maassa tällaista ei suvaita Europpassa? Olen kyllä kuullut ettei liian pieniä vaatteita naisilla hyväksytä ja kirkoissa hatut ja lakit pitää ottaa pois päästä, mutta etteikö lippistä ulkona suvaita on ihan uusi asia minulle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti suvaitaan lippiksiä. Pakkohan niitä on suvaita. Mutta lippis ei tee kenestäkään fiksumman näköistä. Yleensä se on päinvastoin.

Vierailija
224/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monen työpaikan parkkipaikka on täynnä autoja, koska laiskat ei jaksa pyöräillä eikä kävellä.

Miksi kävellä tai pyöräill, jos tallissa on kaksi 100k€ autoa? Turha kävelykö on ahkeruuden merkki?

Koska toiset nyt tykkää siitä. Saa liikuntaa samalla ja toiset miettivät asioita paremmin samalla kuin kävelevät. Ei kai se turhaa ole koskaan, jos se pyöräily tuottaa iloa, vaikka sillä pyörällä lopulta saapuisikin töihin? Moni laiska tosin ei jaksa kävellä tai pyöräillä vaikka pitäisivätkin siitä ja moni ahkera ei pidä, eikö siksi tee noita.

Vierailija
225/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ostin puolisolle uuden lippiksen, koska se on käytännöllinen.

Sen kasvojen iho ja silmät on aina ihan huonona auringonvalosta, mutta lippiksellä pysyy oireet pois.

Jos pitää toisia arvostella asusteen takia, vois olla pieni itsetutkiskelu paikallaan. 

Vierailija
226/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverini kertoi että hänen vaimon kaveriporukassa on sellainen sääntö että miehet eivät saa pitää lippistä julkisella paikalla kun pariskunnat ovat yhdessä. Kun toinen kaverini kuuli tästä säännöstä niin hän sanoi tälle kaverini vaimolle näin.: Jos minulla olisi nainen joka keksii noin tyhmiä sääntöjä käskisin sen akan suksia suolle. Oli siinä naurussa pitelemistä. Olen ihan samaa mieltä primadonna saa silloin lähteä oli kuinka kaunis vaan.

Arvantenkin sen kaveriporukan naiset ovat aina huoliteltuja eivätkä he kulje julkisilla paikoilla rönttävaatteissa. Vaatimaton tavisnainen ei sano mitään, jos mies käyttää lippistä.

Sosiaalisia sääntöjä kuten pukeutumiseen liittyviä normeja joutuu vääntämään rautalangasta, kun menee yhteen eri sosiaaliluokkaa olevan ihmisen kanssa. Toivottavasti

Ei vois vähempää kiinnostaa jotkut sosiaaliset säännöt. :D

Vierailija
227/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Milläs ne marjat kannetaan? Oletan että sieltä metsästä saa poimittua ainakin muutaman ämpärillisen, muuten sinne on aika turha mennä.

JOku polkupyörän peräkärry kenties?"

--

Muutama kymmenen litraa tulee repussa, polkupyörän koreissa, sivulaukuissa, tangossa roikkuvassa sangossa, esim. Oletko jotenkin vajaaälyinen, kun sulle pitää normaaleja, tavallisia asioita vääntää rautalangasta? Ihmiset on aina käyneet fillarilla marjassa.

Vierailija
228/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomiakat luulevat, että lippiksen pitäminen tekee miehestä huonon. Ja suomiakathan ei voi sietää huonoja miehiä.

Vierailija
229/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. kauluspaita, pikkutakki ja lippis ovat siisti yhdiste. Mutta akat ne vain rääkyy.

Vierailija
230/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sano. lippis o nykyaja viikiki-kypärä

Vierailija
231/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Milläs ne marjat kannetaan? Oletan että sieltä metsästä saa poimittua ainakin muutaman ämpärillisen, muuten sinne on aika turha mennä.

JOku polkupyörän peräkärry kenties?"

--

Annas kun arvaan. Kysymyksien typeryydestä, avuttomuudesta ja negatiivisesta ruikutuksesta päätellen olet nainen. 

Vierailija
232/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä sano. lippis o nykyaja viikiki-kypärä

sää sanos ja mää sano nii seo!

Vierailija
233/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hattu tekee miehen. Sata vuotta sitten ei olisi tullut kuuloonkaan että miehet olisivat kulkenee paljain päin julkisesti.

Vierailija
234/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippis sopii ulkona liikkuvalle, mm. kävelijälle ja golfaajalle. Aurinko pilaa ihon, joten minäkin naisena käytän ulkona usen lippistä ja aurinkolaseja. Toki muitakin hattuja on. 

Vierailija
235/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut, että 90 prosenttia ihosyövistä saataisiin estetyksi, jos ihmiset käyttäisivät lippalakkia.

Vierailija
236/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se näyttää typerältä.

Erityisesti, se ei suojaa korvia auringolta. Eli sulla on sitten punaiset korvat, kun lippiksen takia ei olleet hiuksetkaan korvien päällä suojaamassa auringolta.

Tukka suojaa korvia ainakin osittain.

Vierailija
237/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei olla vielä tajuttu, ettå moni työtön elää pelkällä leipä, peruna, makarooni linjalla.

Ei syö siis ollenkaan kasviksia eikä kalaa eikä marjoja.

Olen määräaikaisessa työssä ja meillä on e-passi, mutta en voi maksaa lounaasta 13 € , syön noin 2 euron arvoisen eväsruoan.

Ansiosidonnaista leikattiin.

Voit e-passilla maksaa sen osan joka sinulla on ja loput rahnalla -))!

Vierailija
238/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahahahahah omg, ei siis hei, et sä voi muuta kun imee mun munaa ja sen sä teet halusit tai et :)mul on lippis ja sä voit vaan inistä. Ja siis niin pieni asia kuin päähine pahoittaa jonkun mielen, ette te siis voi muuta kun imeä sitä that's it.

Karttutakaa voimavarojanne johki muuhun kun muiden ulkonäön arvostelemiseen pliis. ja joku lippis...omg hahhaaha

Vierailija
239/249 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lippis on päässä autoilevilla junteilla. Päälaen ja auton katon väliin jää 30 cm matalammassakin korimallissa. Tämän mahdollistaa matalan otsan, lyhyyden ja selkärangattomuuden kumuloituva vaikutus. 

Minä luulin, että se lippis laitetaan päähän, eikä pään päälle pituutta lisäämään. 

Vierailija
240/249 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet koiratkaan eivät pidä lippiksistä. Naiset ovat siis narttuja. M.O.T.