Miksi suomalaiset naiset eivät voi sietää lippiksiä miehillä?
Se on kumma kuinka hattu voi saada suomalaiset naiset kiukkuuntumaan ja rääkymään. :-D
Kommentit (249)
Lippis on päässä autoilevilla junteilla. Päälaen ja auton katon väliin jää 30 cm matalammassakin korimallissa. Tämän mahdollistaa matalan otsan, lyhyyden ja selkärangattomuuden kumuloituva vaikutus.
Lippis aikuisella miehellä sallittu vain mökillä ulkotöissä, tietyissä urheilulajeissa (esim. golf) ja jos olet 70+ eläkeläisvaari.
"IMF myöntää tehneensä vakavia virheitä jo Kreikan ensimmäisen pelastuspaketin laatimisessa vuonna 2010. Valuuttarahaston ja sen eurooppalaisten kumppaneiden arviot Kreikan taloustilanteesta olivat liian optimistiset, eikä osattu arvioida, miten paljon vaaditut leikkaukset ja veronkorotukset syventäisivät maan taantumaa."
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001798524.html
Minua ei miesten lippikset juuri häritse, mutta katson kyllä vähän vinoon, jos sitä ei saa pois päästä edes ruokaravintolassa.
Vierailija kirjoitti:
"IMF myöntää tehneensä vakavia virheitä jo Kreikan ensimmäisen pelastuspaketin laatimisessa vuonna 2010. Valuuttarahaston ja sen eurooppalaisten kumppaneiden arviot Kreikan taloustilanteesta olivat liian optimistiset, eikä osattu arvioida, miten paljon vaaditut leikkaukset ja veronkorotukset syventäisivät maan taantumaa."
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001798524.html
Johtuiko tuo miesten lippiksistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi naiset ennakoi ja siksi miestä ei valita tiettyjen ammattien perusteella, koska pettämisriski isompi.
Ja tietyissä ammateissa miehillä naisia riittää kyllä, vaikka olisi lyhyt tai kalju.
Missähän ammatissa on erityisen suuri tai pieni pettämisriski ja miten se korreloi lippalakin käytön kanssa?
Kyllä sinä ne ammatit tiedät, missä kaikki miehet on varattuja ja naisia pyörii ympärillä.
F1-kuski? Niillä on aina lippiksetkin päässä.
Kidult-tyyli nyt näyttää vaan tyhmältä
Vierailija kirjoitti:
Kidult-tyyli nyt näyttää vaan tyhmältä
Mikä se on? Keksitkö itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi naiset ennakoi ja siksi miestä ei valita tiettyjen ammattien perusteella, koska pettämisriski isompi.
Ja tietyissä ammateissa miehillä naisia riittää kyllä, vaikka olisi lyhyt tai kalju.
Missähän ammatissa on erityisen suuri tai pieni pettämisriski ja miten se korreloi lippalakin käytön kanssa?
Kyllä sinä ne ammatit tiedät, missä kaikki miehet on varattuja ja naisia pyörii ympärillä.
F1-kuski? Niillä on aina lippiksetkin päässä.
Juu, varsinkin ne monacolaiset on tosi juntteja. Kulkevat potkupuvussa ja lippalakeissa, mut mersut pitää olla kaikilla.
Lippiksiä on monenlaisia, myös tyylikkäitä, naisille myös kukkakuvioisia ja pitsisiä. Monet naiset käyttävät lippistä. Sehän suojaa silmiä ja kasvoja liialta auringon paahteelta.
Minä en tunne ketään naista, jolle miehen lippis olisi ongelma. Ainakin minun lähipiirissä miehet ovat iät ja ajat käyttäneet lippistä, joten siihen on totuttu. Ainoastaan sellainen nuorison suosima cap-lippis saattaa herättää hilpeyttä vanhemmalla miehellä.
Lippikset eivät jaksa kyllä kiinnostaa, ainoa asia mikä kesäisin vituttaa on nuo ihmiset jotka eivät käy pariin viikkoon suihkussa ja kehtaavat tulla ihmisten ilmoille haisevina
Vierailija kirjoitti:
Lippikset eivät jaksa kyllä kiinnostaa, ainoa asia mikä kesäisin vituttaa on nuo ihmiset jotka eivät käy pariin viikkoon suihkussa ja kehtaavat tulla ihmisten ilmoille haisevina
Eikö ole ihmisoikeus jättää käymättä suihkussa, jos ei halua suihkuun mennä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat koko ajan arvostelemassa naisten painoa. Itse en tykkää, että kenekään ulkonäköä arvostellaan, mutta jos arvostellaan naisten painoa niin voin sitten takaisin arvostella miesten pituutta.
Ei tuo ihan toimi. Paino on oma valinta. Lihava voi laihduttaa ja lakata olemasta lihava. Mutta pituus ei ole oma valinta. Lyhyt ei voi pidentyä eikä pitkä lyhentyä, vaikka haluaisi.
Paino ei ole oma valinta. Kaikki eivät voi valita ruokiaan kaupassa, koska ei ole rahaa ja jos kärsii uniongelmistä niin ei jaksa töiden + kotitöiden lisäksi harrastaa liikuntaa.
Omaan pituuteen voi vaikuttaa lapsena kun vielä kasvaa. Kannattaa syödä ravitsevaa ruokaa eikä käydä mäkkärissä.
Aikuisenakin voi valita, miten ryhdikkäästi kävelee. Helposti tippuu pituudesta 5 senttiä jos kulkee pää kumarassa
Laihduttajille myös sanotaan usein, että ne ei vaan yritä tarpeeksi tai ei ole tarpeeksi tahdonvoimaa, jos he eivät onnistu laihtumaan.
Mutta onko lyhyt mies yrittänyt itse kasvaa pituutta tai tehnyt asian eteen yhtään mitään? Ehkei vaan ole yrittänyt tarpeeksi! Mitäs läksit jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mansikat oli niin kalliita tänä vuonna, että ei voitu ostaa niitä ollenkaan.
En osta myöskään kalaa, koska se on niin kallista.
Suomalaisten ylipaino saataisiin kuriin, jos ihmiset voisi itse valita mitä ruokaa ostaa, mutta hallitus leikkaa koko ajan ja ongelma tulee pain pahenemaan.
EI saataisi. Sä ehkä ostasit marjoja rahoillasi, mutta etenkin nuoriso haluaa pikaruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Lippis+huppari=sekakäyttäjä
Lippis+mopo=amisjonne
Lippis+pikkutakki=setämies
Lippis+sortsit=kylähullu
Unohdit mut, eli lippis + hame. Mikäs mä sitten olen? Tätihullu?
Burgerimiehet lippiksen käyttöä pahimmillaan syödessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi hienoa olla rikas, voisi itse valita ruokansa. Söisin kalaa ja marjoja.
Suomessa osa ihmisistä ei voi syödä ollenkaan kalaa ja marjoja.
Niitähän saa ilman eestä metsästä ja järvestä.
Metsään pääsemiseen vaaditaan auto.
Ei todellakaan vaadita. Terveet jalat riittää.
Kalastamiseen vaaditaan kyllä kalastusvälineitä ,jotka maksaa. Lisäksi muun kalastuksen, kuin onginta tai pilkintä, vaaditaan kalastuslupa ja noihin menee rahaa jonkin verran. Eikä kalansaalis ole varma silloinkaan, siihen vaaditaan osaamista, kalojen olemista syönnillään ja tuuria.
No kyllä se auto tai bussi tms vaaditaan joissain paikoissa. Mun lähipuistoon on alle km, mutta metsään on matkaa lähemmäs 30km.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, että voisitteko lakata varastamasta niiden polkupyöriä joilla ei ole vakituista polkupyörää.
Minulla on 2 pyörää varastettu ja rikosilmoitus on tehty, mitään ei ole kuulunut.
Poliisi myy huutokaupassa polkupyöriä. Miksi niitä ei voida lahjoittaa niille joilta pyörä on varastettu eikä ole saanut pyörää takaisin.
Nyt minun pitäisi sitten maksaa taas, että saan pyörän ja huutokaupassa parempituloiset huutavat niistä pyöristä enemmän ja saavat ne.
En osta enää polkupyörää, koska ne varastetaan ja rikosilmoitus ei auta.
Ei saa koskaan pyörää enää takaisin.
Mä ostan yhä pyöriä, mutta en mitään kalliita. Mitä romumman näköinen, sen parempi, sillä sellasia ei varkaatkaan halua.
Aijaa, minä tykkään lippiksistä miehillä. Tai no, sellaiset nykynuorison cap-malliset suoralippaiset ovat kyllä kamalia. Joka tapauksessa lippis peittää hyvin myös harventuvat hiukset.