Mitä Briteissä tapahtuu?
Siis aivanko totta että viedään linnaan jos olet kirjoittanut jotain "väärää" nettiin?
Kommentit (92)
Se on 1984 nyt. Ihan täyttä Pohjois-Koreaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vassarit ja muslimit ovat alkaneet riehumaan. Sama tulee Suomeenkin, jos ei näitä paskiaisia saada kuriin.
Äärioikeistoa tarkoitat, persu. Se hyökkäilee muslimien kimppuun ilman syytä.
Olet siis liittoutunut muslimien kanssa. Ok, vihervassari.
Jos se tarkoittaa väkivaltaisuuden vastustamista syyttömiä kohtaan niin kyllä ainakin minä olen väkivallan vastustaja. Tarkoittakoon se sinun mielestäsi mitä tahansa niin minulle se tarkoittaa sitä että sinä et mene lyömään viatonta ihmistä.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kysynyt viimeisen 10 vuoden aikana lähes päivittäin että mitä länsimaissa tapahtuu? Liikaa ihmisiä joka paikassa ja kaikki kulttuuri ja viihde tuhottu.
Luulisi että olisi tullut jossain vaiheessa mieleen etsiä vastausta historiasta. Tai ihan vaan todeta että nyt kävi näin.
No kyllähän minä vastaukset tiedänkin, mutta koko yhteiskunta ja länsimaat on kuin jossain unenomaisessa transsissa. Älypuhelimia räpeltävät orjat eivät tee asioille yhtään mitään? Minne hävisi se kaikki hyvinvointi, mikä meillä oli 80-luvulta 2000 puoleen väliin?
Ihmiskunta menee kohti kolmatta maailmansotaa. Sitä ei pysäytä yhtään mikään. Vapaa maailma vastaan suljettu maailma. Olemme kollektiivinen versio siitä kun kaksi isoa eläintä taistelee jossain luonnossa keskenään siitä kumpiko pääse pukille ja jatkamaan sukua naaran kanssa. Solutasolla asti taistelee pienen pienet eliöt olemassa olostaan. Ei tämä ole mitään muuta. Tämän planeetan elämä on hyvin brutaalia. Ja se on todennäköisesti ihan samanlaista kaikkialla muuallakin. Aika herätä Ruususen kuplasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kysynyt viimeisen 10 vuoden aikana lähes päivittäin että mitä länsimaissa tapahtuu? Liikaa ihmisiä joka paikassa ja kaikki kulttuuri ja viihde tuhottu.
Luulisi että olisi tullut jossain vaiheessa mieleen etsiä vastausta historiasta. Tai ihan vaan todeta että nyt kävi näin.
No kyllähän minä vastaukset tiedänkin, mutta koko yhteiskunta ja länsimaat on kuin jossain unenomaisessa transsissa. Älypuhelimia räpeltävät orjat eivät tee asioille yhtään mitään? Minne hävisi se kaikki hyvinvointi, mikä meillä oli 80-luvulta 2000 puoleen väliin?
80-90 luvuilla oli vielä kansallisvaltiot, joissa ihmiset elivät tylsää mutta turvallista arkeaan. Sitten tuli Eu, vapaat rajat ja globalismi. Lopputulosta elämme juuri nyt.
siellä tapahtuu vasemmistolainenglobohomo hallitus ja sen agendat.
Siis noi poliisit on normi brittejä! Miksi eivät liity mukaan mielenosoituksiin?
Normaalia diktatuuri touhua. Jos et ylistä parempiasi, niin vankila heilahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Iso-Britannia on valloitettu.Woke voitti.
Näin siinä kävi. Vuosi 1984 saapui sittenkin takaisin synnyinsijoilleen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vassarit ja muslimit ovat alkaneet riehumaan. Sama tulee Suomeenkin, jos ei näitä paskiaisia saada kuriin.
No en sentään mutta annan niiden panna itseäni.
🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en sentään mutta annan niiden panna itseäni.
🤣🤣🤣
Äläkä naura minulle, persu!
Kansallissosialistit öyhöttää ei sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä mitään muuta kuin muuallakaan. Paikalliset persut riehuvat ja kiihottavat väkivaltaan. Ihan persusettiä....eikun perussettiä.
Onko vasemmistolle tärkeämpi puukottaja kuin lapsiuhrit? Olette tosi oksettavia! Mellakat ovat vähintä miten tuohon voi reagoida. Pitäisi olla kuin mitään ei olisi tapahtunut, niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä mitään muuta kuin muuallakaan. Paikalliset persut riehuvat ja kiihottavat väkivaltaan. Ihan persusettiä....eikun perussettiä.
Ai, oliko pikkutytöt murhannut ruandalainenkin persu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho tuomittiin samasta syystä. Perseet siis haluaa, että vihapuhetta saa levittää?
Perseet? Voi hyvänen aika teitä vassukoita, ettekö ikinä kykene asialliseen keskusteluun ilman solvaamista ja nimittelyä? Tyyli on kuin alakoulun takapenkin kiusaajilla, joita toki luultavasti olettekin, nyt vain aikuiseksi kasvaneina.
Sivusta vaan sanon, että kyllä ne pahimmat ja runsaimmat solvaukset tällä palstalla tulee teidän puolueen kannattajien suusta. Ei tarvitse olla kummoinenkaan tilastotieteilijä tämän huomatakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, oliko pikkutytöt murhannut ruandalainenkin persu?
Kuulisin mielelläni ruandalaisen motiivit teolleen - perussuomalaisuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho tuomittiin samasta syystä. Perseet siis haluaa, että vihapuhetta saa levittää?
Perseet? Voi hyvänen aika teitä vassukoita, ettekö ikinä kykene asialliseen keskusteluun ilman solvaamista ja nimittelyä? Tyyli on kuin alakoulun takapenkin kiusaajilla, joita toki luultavasti olettekin, nyt vain aikuiseksi kasvaneina.
Sivusta vaan sanon, että kyllä ne pahimmat ja runsaimmat solvaukset tällä palstalla tulee teidän puolueen kannattajien suusta. Ei tarvitse olla kummoinenkaan tilastotieteilijä tämän huomatakseen.
Ei tarvitse olla tilastotieteilijä, mutta vihervasemmistolainen, kuten sinä.
-Kukaan normaali puhu tuollaisia kuin sinä.
Ei enää tee mieli matkustaa Britteihin. Menetetty valtio muiden joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80-90 luvuilla oli vielä kansallisvaltiot, joissa ihmiset elivät tylsää mutta turvallista arkeaan. Sitten tuli Eu, vapaat rajat ja globalismi. Lopputulosta elämme juuri nyt.
Sulle tiedoksi, että rajojen avaaminen ja globalisaatio oli nimenomaan oikeiston projekti. Vassarit on perinteisesti olleet globalisaation kriitikkoja ja vastustajia.