Olet työtön tai pienituloinen eläkeläinen
Ja seurustelukumppani, joka tienaa n. 2500-3500 brutto haluaa muuttaa luoksesi. Sinulla vuokra-asunto, eikä ihan pieni vuokra, koska ette ole kaksistaan.
Sanotko:
Tule vaan, mutta maksat sitten koko vuokran yksin. Lähes kaikki sosiaalituet häviävät, myös eläkeköisen asumistuki, joka kattanut suurimman osan vuokrasta.
Menet epätoivoisesti töihin tai teet kaikkesi, jotta voit mennä ihan mihin vaan, jotta voitte puolittaa vuokran.
Pidätte omat asunnot ja olette yhdessä miten lystäätte.
Haluatte toimia lakien mukasn ja oleskelette mahdollisimman vähän toistenne asunnossa yhdessä. Ei mitään muuttoja.Mitä lie laki tuohon sanoo.
Oletetaan, että et saa töitä vaikka haet. Mitä vastaat? Etkä ole valmis ihan mihin vaan työhön, jotta hän voi muuttaa luoksesi.
Kommentit (6)
Olen työkyvyttömyyseläkkeellä. Asun miehen kanssa, mutta mies on virallisesti kirjoilla äitinsä luona. Meillä on myös kaksi lasta.
Uskon että suurin osa vastaisi: Olette yhdessä miten lystäätte ja pidätte omat asunnot.
Sitten on vielä se kulujen jako, että miten.
Ja tietenkin jos ei oikeasti ole kummallakin sitä asuntoa voi olla vähön ongelmallista.
Vierailija kirjoitti:
Olen työkyvyttömyyseläkkeellä. Asun miehen kanssa, mutta mies on virallisesti kirjoilla äitinsä luona. Meillä on myös kaksi lasta.
Miksei mies osta omaa kämppää ja vuokraa sitä jos tyhjänpanttina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei mies osta omaa kämppää ja vuokraa sitä jos tyhjänpanttina.
Tuo tietenkin huono, jos oikeasti halutaan illa välillä erillään.
Minä sanoisin, että muuta naapuriin niin voimme kyllä seurustella, mutta emme mene naimisiin.
Ja nyt perkule ajetaan teidät tappelemaan jotta se on joko tai.