Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tyydytät miehesi kuukautisten aikana

Vierailija
09.08.2024 |

Minun kaikki aikaisemmat kumppanit ovat antaneet anaalia kuukautisten aikana. Nykyinen vaimo ottaa suihin loppuun asti tai ottaa anneliin.

Miten tyydytät miehesi kuukautisten aikana

Vaihtoehdot

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei pysty viikkoa odottamaan, niin saa vetää käteensä.

Meneekö pahasti vikaan jos esitän epäilyn että se käteenveto onkin yleisin seksin muoto teidän kattilakunnassa, eikä sitäkään tapahdu kovin usein?

Ei lesbot vedä käteen.

Vierailija
22/29 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka ap tyydytät naisesi kuukautisten aikana? 

Niin extreme en ole, että nuolen pillua, mutta pyllyt voin nuolla.

Erikoista. Vuotohan valuu juuri sinne pyllyn suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautisten ? Meillä kun sais tyydytyksen etes vuotuisten aikaan ! 

Vierailija
24/29 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelun alkuaikoina kuukautiset eivät haitanneet. Asuimme silloin eri paikkakunnilla ja välimatkaa oli satoja kilometrejä, joten seksiä oli silloin kun näimme, oli kuukautiset tai ei. Pyyhe alle ja menoksi.

Sitten muutimme yhteen. Johan alkoi kuukautiset haitata. Moni muukin asia alkoi haitata. Ei niin pientä asiaa ollut etteikö se seksifiiliksiä vienyt. Erosimme vähän yli kahdenkymmenen vuoden yhdessäolon jälkeen, viimeiset kymmenen vuotta seksiä oli max. kerran kuukaudessa. Kaksi viimeistä vuotta meni kokonaan ilman seksiä.

Tapsa Rautavaaran äänellä lausuttuna:

Hyvät kuulijat, tämä tarina on tosi.

Tämä oli meilläkin. Aluksi ei haitannut juurikaan mutta ensimmäisen vuoden jälkeen pienikin tippa ja heti oli polvet yhdessä. Sanoi että ällöttää menkat ja että sinne koskettaan. Kävi sit ilmi että itse kyllä kosketellut ja levittänyt mukamas menkkakipuja vaikka ei KOSKAAN puhunut kivuista eikö kyllä "oikeita" menkkoja koskaan ole ollutkaan🙄. Oli vain hyvä syy kieltäytyä kun tiputtelua oli. Jos oli. Puhui kyllä usein seksistä paskaa ja jäi kiinni asioista mutta aina kielti kaiken. Sit ei enään pystynyt huijaamaan ja siitä sitten viimeinen niitti. 

Vierailija
25/29 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana ajeltiin oli keli kuin keli, pikkasen vanhemapana tuli anaaliseksi mukaan tyttökavereilla. Oli hyvä tekosyy kokeilla anaaliin, kun oli menkat päällä. Jotkut naiset sanoivat, ettei halua kun on menkat.

Vierailija
26/29 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna ikinä !

Vierailija
27/29 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan nuolla puolukkaista. Mies saa rautaa, minä orkun. Win-win

Vierailija
28/29 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tyydyttäisi kuukautisten aikana kun ei tyydytä muulloinkaan. On ilmoittanut ettei kiinnosta minun halut.

Omat halut kyllä kiinnostaa SALAA. 

Antanut itsestään hiukan erikoisen kuvan. Mutta olihan minulle kerrottu että on hieman outo

Vierailija
29/29 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko miehilläkin on kuukautiset??