Mies posliini, nainen luomukarvainen?
Onko miten yleistä, onko teillä näin tai oletteko "nähneet" ketää pariskuntaa näin? Me oltiin viime vkloppuna tuttavien kanssa isommalla porukalla mökillä ja yksi pariskunta oli siten, että mies on täysin posliini ja nainen oli täysin luomutuheroinen. Ikää noin 25v vaan, että kyse ei mistään mummoista. Mitä ajattelet tälläaisesta parista ja sitten siitä näystä kun siloiteltu sievä penis uppoa hyvin paksuun mätäspiluun? Harvemmin kai on noin päin sukupuolien karvat
Kommentit (7)
Isommalla porukalla kaikki alasti??
Meilläkin juuri noin. Tai kyllä kait vaimo vähän reunoilta siistii mut ei aja kaikkea. Itse aloin aikanaan myös reunoilta, sit lyhensin ja vähensin ja kerran ajoin kaikki pois. Tykästyin tähän. Muutaman kerran oon kasvattanut uudestaan kunnes taas kaikki pois. Kohta vuoden oon käynyt brassissa, en koe että tarviin karvoja "mihinkään". Vaimo ei oikein ole sanonut mielipidettä kumpaakaan suuntaan joten pidän karvattomana.
Mua vaan nyt ällöttää isosti että joku siellä on noin arvostelumielessä katsellut muita ja tekee siitä vielä aloituksen vauvapalstalle. Eli asia ei millään muotoa kosketa sua. 🤮
Meillä ainakin mies posliini ja nainen luomu. Mistä kukin tykkää.
Meillä oli näin edellisessä pitkässä suhteessa. Kumpikin piti omasta tyylistään. Nainen oli 19-26 v, minä yhdeksän vuotta vanhempi.
Luomu.
Olen pannut akkoja 1983 vuodesta lähtien ja täysin posliineja alkoi ilmestymään vasta 2010 vuodesta eteenpäin. Kyllä karvaisia pilluja pani ihan samalla tavalla kuin poslareita.
No meillä on just näin, paitsi että pienen tupsun jätän kullin yläpuolelle, muuten nypin ja ajelen enemmän tai vähemmän sileäksi. Vaimo hoitaa vain bikinirajansa.
Ei siinä kai sen kummempaa ajatusta ole kuin se, että karvat nyt ainakin on jokaiselle se alue, jonka saa hoitaa juuri niin kuin itse haluaa. En ole vaimoa koskaan pyytänyt sheivailemaan vaikka se itsestäni voisi ihan kivaa ollakin. Hän joskus aina mutisee, että tykkäisi enemmän karvoistani, ja joskus olenkin antanut kasvaa. Ei hän silloin tosin sitä millään tavalla noteeraa, joten olen sitten ajellut uudestaan, koska itse pidän siitä paljon enemmän.
M54