Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikein vaiko väärin? Ken tietäisi sen?

Vierailija
08.08.2024 |

Jostain ennalta arvaamattomasta syystä törmäsin tinderissä naiseen joka on parisuhteessa miehen kanssa ollut jo reilun 2 vuotta mutta he asuvat erillään.

Tämä nainen on ilmaissut minulle heti alkuun, että hän ei saa suhteessaan riittävän usein ja olen nyt runsaan puolenvuoden ajan paikkaillut tuota puutetta hänen elämästään ja vieraillut hänen luonaan hyvinkin epäsäännöllisen säännöllisesti ja nyt kävin pohtimaan onko tuo naisten osalta hyvinkin yleistä ja onko siinä jotakin väärää?

Itse en koe tekeväni mitään väärää sillä olen viriili sinkkumies ja mielelläni epäitsekkäällä tavallani autan neitoa hädässä, mutta jos minulla olisi moraali niin olisiko tuo silloin oikein vaiko väärin ja kenen kannalta ja ketä kohtaan ja kenen tekemänä? 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan olet oikealla asialla ja toimit aivan oikein. 

Vierailija
2/3 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on yleisin syy miksi naiset haluavat asua kumppaninsa kanssa eri asunnoissa. Käytännöllisempää ja helpompaa. Itse en varsinaiseen avio/ avoliitto vuoteeseen mene, mutta tuo on tavallaan aivan eri juttu. Se mitä ei tiedä, ei loukkaa eikä satuta. Ja toisaalta onhan se toisen oma aina jotenkin extraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen nainen.

Kaikki okei bro.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi