Mulla on viikoksi 25 euroa rahaa. Pärjäisitkö itse tuolla summalla?
Ruokittavana on itseni lisäksi teini-ikäinen tytär.
Kommentit (76)
Pärjäisin jos ei muuta kuin ruokaa tarvitsisi ostaa. Usein tolla summalla mennäänkin. Mullakin yksi teinitytär itseni lisäksi ruokittavana.
Vierailija kirjoitti:
Ei joka viikko mene tuotakaan.
Ei varmaankaan, jos on kaapit ja pakastimet jo valmiiksi täynnä ruokaa. Meillä ei ole.
Ap
Pärjäisin. Kasvatan ruokaa itse ja kerään luonnosta. Aika harvoin ostan kaupasta yhtään mitään.
Teini kai syö koulussa. Osta aamuksi jotain mölkkistä ja muroja. Illaksi vaikka perunalastuja.
50€/vk menee meidän 4hlö perheen ruokintaan
Viikko jo mennyt ilman rahaa ja toinen pitäisi vielä pärjätä. Toki kuivatarvikkeita, säilykkeitä, kahvia ja näkkileipää on, joten syömisestä ei tarvitse murehtia. Toki yksipuolistahan tuo ruoka on.
Pärjäisin, vaikka kaapissa ei olisi valmiina mitään syötävää.
Pärjäisin. Veisin teinitytön viikoksi isälle tai mummolaan. Itselleni ostaisin tupakka-askin ja kaurapuuroa viikoksi.
Vierailija kirjoitti:
Viikko jo mennyt ilman rahaa ja toinen pitäisi vielä pärjätä. Toki kuivatarvikkeita, säilykkeitä, kahvia ja näkkileipää on, joten syömisestä ei tarvitse murehtia. Toki yksipuolistahan tuo ruoka on.
Vielä köyhempi.
Pärjäisin. Olen tällä viikolla tähän mennessä käyttänyt rahaa ruokaan 5€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaankaan, jos on kaapit ja pakastimet jo valmiiksi täynnä ruokaa. Meillä ei ole.
Ap
Miksei ole? Kannattaisi kokata isompia annoksia ja pakastaa. 25 eurollakin saa aika paljon spagetti bolognesea tai hernekeittoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Köyhä.
Paljonko sun bruttotulot on?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksei ole? Kannattaisi kokata isompia annoksia ja pakastaa. 25 eurollakin saa aika paljon spagetti bolognesea tai hernekeittoa.
Ei isojen annosten kokkaaminen säästä muuta kuin aikaa.
Pärjäisin. Tiedän hyvän kanttarellipaikan ja omalta tontilta saan monenlaista marjaa ja kasvista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Koska haluan saada ne tyhjiksi.
Ap
Mun just piti pärjätä viikko, kun rahaa oli muistaakseni alle neljä euroa. Kyllä sillä sai 0,80 sentin hernekeittopurkkeja Lidlistä. Pari päivää oli hankalaa, kun oli hirveä nälkä eikä oikein nukuttanut sen takia. Viimeiseksi päiväksi ei ollut vessapaperiakaan, mutta onneksi on se bidee suihku. Mulla onneksi on julkisen liikenteen liput valmiiksi, niin pääsin käymään kylillä ja ilmaisessa museossa, vaikka rahaa ei ollut.
Katsoin budjettiexcelistäni ja viime viikolla meni elintarvikkeisiin rahaa 35,65€. Siitä olisi helposti mahdollista ottaa kympin verran pois jos olisi pakko. Nyt en ole pihistellyt, kun ei ole tarvetta. Minulla on ruokittavana itseni lisäksi 10v poika.