Postatkaa yliarvostettuja sarjoja/elokuvia. AP aloittaa:
The Sopranos. Ihan liikaa puhetta ja draamaa ja liian vähän toimintaa meikäläisen makuun. Ei ollut edes jännittävää draamaa kuten esim. Breaking Badissä vaan tylsää pas-kaa.
Kommentit (366)
Vierailija kirjoitti:
Citicen kane. Panssarilaiva potemkin. Casablanka. Stalker. Poliisiopisto5.
Kolme ensimmäistä ei kuulu listalle. Kaksi viimeistä kyllä kuuluvat.
Vierailija kirjoitti:
Indie-elokuvat. Ne on vaan tehty omalla kaavallaan. Nykyään globaaleilla markkinoille niille löytyy oma vannoutunut yleisönsä joka on yhtä pöhköä kuin perushollywoodia katsovat. Mutta saavathan tuntea olevansa valittuja intelligensejä. äyäyäy.
Eiköhän näitä katso ne ketkä menevät elokuviin viihtymään ja katsomaan vauhdikasta tarinaa hyviä erikoistehosteita ja vauhtia, ei taiteellista heinien heiluntaa pellolta tai hienoa sanailua näyttelijöiden välillä harmaassa lähiössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Indie-elokuvat. Ne on vaan tehty omalla kaavallaan. Nykyään globaaleilla markkinoille niille löytyy oma vannoutunut yleisönsä joka on yhtä pöhköä kuin perushollywoodia katsovat. Mutta saavathan tuntea olevansa valittuja intelligensejä. äyäyäy.
Eiköhän näitä katso ne ketkä menevät elokuviin viihtymään ja katsomaan vauhdikasta tarinaa hyviä erikoistehosteita ja vauhtia, ei taiteellista heinien heiluntaa pellolta tai hienoa sanailua näyttelijöiden välillä harmaassa lähiössä.
Vähemmän älykkäät ihmiset katsovat elokuvia cgi-erikoistehosteiden takia:D sekä aivottoman vauhdin takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pulp Fiction. Yrittänyt katsoa useamman kerran, mutta olen aina nukahtanut kesken kaiken.
Pulp Fiction on kyllä... Pari kertaa sen yritin katsoa, mutta kun ei sitä jaksa kuin vähän matkaa alusta. Sitten on niin hoh hoijaa, että pakko lopettaa katsominen.
Samaa sarjaa on leffatekele Europa report. Kolmesti yritin katsoa, mutta krooh. Nukahdin aina kuin napista painamalla. Muistan yhä sen tappavan tylsän tunteen, mikä kasvoi ja kasvoi ennen nukahtamista sohvalle. Jos alkais kärsiä jostain uniongelmista, niin ei muuta kuin pistää kyseisen leffan pyörimään, niin taatusti nukahtaa.
Tarantino on tosiaan maailman yliarvostetuin elokuvaohjaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pulp Fiction. Yrittänyt katsoa useamman kerran, mutta olen aina nukahtanut kesken kaiken.
Pulp Fiction on kyllä... Pari kertaa sen yritin katsoa, mutta kun ei sitä jaksa kuin vähän matkaa alusta. Sitten on niin hoh hoijaa, että pakko lopettaa katsominen.
Samaa sarjaa on leffatekele Europa report. Kolmesti yritin katsoa, mutta krooh. Nukahdin aina kuin napista painamalla. Muistan yhä sen tappavan tylsän tunteen, mikä kasvoi ja kasvoi ennen nukahtamista sohvalle. Jos alkais kärsiä jostain uniongelmista, niin ei muuta kuin pistää kyseisen leffan pyörimään, niin taatusti nukahtaa.
Tarantino on tosiaan maailman yliarvostetuin elokuvaohjaaja.
Heti Aldomovarin jälkeen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähemmän älykkäät ihmiset katsovat elokuvia cgi-erikoistehosteiden takia:D sekä aivottoman vauhdin takia.
Vähemmän älykkäät ihmiset ottavat leffaan poppareita ja karkkia.
Taru sormusten herrasta- trilogia. Leffat venytetty mahdottoman pitkiksi ja puuduttavan tylsiksi. Kirjan olen lukenut muutaman kerran; siitä pidän paljon. Kirjassa Tolkienin maailma on monisyisempi ja kerronta mukaansatempaavaa.
Hobitti- elokuva ei liene arvostettu mutta se on järkyttävän huono.
Vierailija kirjoitti:
Taru sormusten herrasta- trilogia. Leffat venytetty mahdottoman pitkiksi ja puuduttavan tylsiksi. Kirjan olen lukenut muutaman kerran; siitä pidän paljon. Kirjassa Tolkienin maailma on monisyisempi ja kerronta mukaansatempaavaa.
Sama mieltä, kirjat lukeneena em. leffat ovat aivan liian synkkiä ja tummasävyisiä.
Kaikki kauhuleffat. Genre ei vain uppoa sitten millään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Interstellar.
Rakastan scifiä, mutta huonot näyttelijät hyppimässä ajasta ja paikasta toiseen samalla kun ohjaaja/käsikirjoittaja yrittää tehdä ylifiksua leffaa... Väkinäistä on.
Lopun katselu oli yhtä myötähäpeän vallassa kiemurtelua.
Ja juu. Tiedän, että leffasta pidetään. Se ei helpota asiaa.
Joo, Interstellar voi olla jopa kehnoin elokuva jota olen yrittänyt katsoa.
Minä lopetin jotain vartin jälkeen. En kestänyt miespääsosan esittäjän ilmeitä enkä ärsyttävää puhetyyliä.
Vierailija kirjoitti:
Ai kun mua jaksaa naurattaa taas nää typerykset, jotka ei itse ole saanut minkäänlaista asiaa elämässään aikaiseksi ja arvostelee muita. Sarjoja joilla on miljoonia katsojia ympäri maailman. Omat lapsen lapsen lapsenne ei edes muista teidän nimeä ja lapsen lapsetkaan ei jos lapsillanne on yhtään järkeä päässä.
Eihän tässä maailmassa saisi mitään kritiikkiä esittää, jos aina pitäisi olla itse ensin parempi.
Ei tarvitse olla michelinkokki, että saa sanoa, että paikallisen kiinalaisen kung po kana ei tänään kohdannut odotuksia.
Ite tykkäsin Sopraanoksesta niin paljon et oon kattonu sen jo kolmesti. En tykkää toimintapainotteisista jutuista.
Aliens on yliarvostettu typerä toimintarymistely. Tykkäsin siitä 12-vuotiaana, mutta näin kolmekymppisenä siinä tuntui olevan vain ampumista ja räjähtelyjä. Alien3 oli mielestäni paras kyseisen saagan filmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Citicen kane. Panssarilaiva potemkin. Casablanka. Stalker. Poliisiopisto5.
Kolme ensimmäistä ei kuulu listalle. Kaksi viimeistä kyllä kuuluvat.
Citizen Kane ihan hirveää puuduketta. En ymmärrä suosiota. Muita en ole nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Tästä olen päinvastaista mieltä. Yleensä kirja on minusta aina parempi kuin leffa, mutta Taru Sormusten Herrasta meni toisin päin. Siinä missä kirja on loputonta vatkausta Hunttiburgien ja Punapottujen sukuhaaroista, tarinaa eteenpäin viemättömistä tylsistä sivujuonista ja metsässä laulavasta tontusta, niin leffat ovat mukaansa tempaavia ja tapahtumarikkaita. Joten peukkua LOTRin leffaversioille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä olen päinvastaista mieltä. Yleensä kirja on minusta aina parempi kuin leffa, mutta Taru Sormusten Herrasta meni toisin päin. Siinä missä kirja on loputonta vatkausta Hunttiburgien ja Punapottujen sukuhaaroista, tarinaa eteenpäin viemättömistä tylsistä sivujuonista ja metsässä laulavasta tontusta, niin leffat ovat mukaansa tempaavia ja tapahtumarikkaita. Joten peukkua LOTRin leffaversioille.
Huomaa kyllä, ettet ole kirjaa lukenut. Tai jos olet, niin olet unohtanut siitä suurimman osan tai et ole ymmärtänyt lukemaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa kyllä, ettet ole kirjaa lukenut. Tai jos olet, niin olet unohtanut siitä suurimman osan tai et ole ym
Ai jaa, taisit vähän loukkaantua kun en ollut samaa mieltä kanssasi. Ei se haittaa.
Tähän voisi kommentoida että kaikki ns. nykyaikaiset cgi-kuorrutetut leffat. Tehosteet ovat jyränneet juonen.
Forrest Gump ei minua suuremmin miellytä.