Olisiko saanut kiihottua?
Olen viiskymppinen ukko, kolme lasta ja pitkä avioliitto. Oltiin viikonloppuna juhlissa. Vaimo meni alasti paljuun ja perässä yksi porukan kaksimielisyyksiä laukova pukki. Kovasti siellä naureskeltiin ja ilmeiden perusteella oletan, että kädet seikkailivat veden alla kielletyillä alueilla. Sitten myöhemmin hiivin tilanteeseen, jossa olin ikkunan takana ja he saunatuvassa. Näin kuinka vaimoni antoi käsihoitoa tuolle kaverille, jonka kulli oli komea. Kaveri yritti selvästi vongata pillua, mutta vaimo vain päättäväisesti vatkasi kullia. Vaimon pyyhe oli pudonnut ja lopulta tämä pukki laukesi vaimoni rinnoille. Minä tuijotin tajuttoman kiihottuneena tuota näkyä ja runkkasin. Toisaalta toivoin, että vaimo olisi antanut miehen panna, mutta toisaalta olin vihainen. Miten suhtautua? En ole puhunut vaimolle mitään ja panimme saunamökin yläparvella yöllä.
Kommentit (10)
Olisin kiihottunut. Pitkä avioliitto niin ei olisi haitannut. Järjestäisin tahalleni tuollaisen tilaisuuden uudelleen.
Ensimmäisellä kerralla oli vaimo peloissaan ja häpeissään, mutta valitsinkin riidan sijasta rakastelun jälkiliukkailla, kun toisaalta kiihottikin.
Aisuri ainesta. Juttelet vaimon kanssa ja annat luvan hänelle otta vierastA, kunhan saat olla katselemassa ja runkkaamassa.
Kolmeko teitä oli siellä juhlissa, kun kukaan muu ei halunnut paljuun eikä saunaan??
Vierailija kirjoitti:
Kolmeko teitä oli siellä juhlissa, kun kukaan muu ei halunnut paljuun eikä saunaan??
Tämä vasta harjoittelee romanttisen ja seksikirjallisuuden kirjoittamista ja tietysti silloin pieniä ajatusmokia sattuu. On niin kiihoittunut kirjoittamisesta että todellisuus haihtui hetkeksi ja moka syntyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä vasta harjoittelee romanttisen ja seksikirjallisuuden kirjoittamista ja tietysti silloin pieniä ajatusmokia sattuu. On niin kiihoittunut kirjoittamisesta että todellisuus haihtui hetkeksi ja moka syntyi.
Niinhän siinä käy, kun runkkaa vasurilla ja yrittää kertoa satua oikealla!
Toivottavasti panit vaimoasi oikein rajusti takaapäin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän siinä käy, kun runkkaa vasurilla ja yrittää kertoa satua oikealla!
No kerropas satu! Ajattele minua ja kirjoita hyvä satu! Ei tartte kertoa mitä teet vasurilla. Katsotaan mitä noin vasta-alkajana saat aikaiseksi näin konkrettisesta.
Parempi kiihottua kuin raivota. Jos tällaista nyt oikeasti tapahtuisi.