Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kärsin rumuudesta ihan valtavasti ja kelpaamattomuus tulee uniinkin

Vierailija
08.08.2024 |

Viime yönä näin unta, jossa eräs mies sanoi, että tässä huoneessa on vain yksi nainen jonka ulkonäkö kelpaisi hänelle. Voitte varmaan arvata, että hän ei viitannut minuun :D

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei naidessa pärställä väliä älä pihtaile olet pian kylän suosituin.

Vierailija
22/26 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä  itse  olen mielestäni aivan helvetin  ruma .  .. "Mulla  on mollottavat ulkonevat silmät, tummat renkaat silmieni alla , iso paksu nenä,   Vuosirenkaita  kaulassa  , hirveä  kasvojen ja pään muoto , ja  iso  leuka   ja  näytän ihan   mummo mieheltä  vaikka oon 20  v nainen. "  Ja  kärsin  ulkonäkö  paineista  joka päivä   ,  eikä mikään auta asiaan  että  olisin  edes vähän tyytyväinen  itseeni .  Ei edes meikki.   ("Ne on  ne , kasvot  jotka  mua  100%  häiritsee.   Ja  mulle on tultu  (suoraan sanomaan että  näytän  rumalta  mummolta."  ;(      En tule  ikinä  hyväksymään itseäni täysin. ..  haluaisin vain kuolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja  mun toimen  silmä luomi roikkuu  ja  on isompi kun  toinen  . Vaikka  mä meikkasin näytän ihan kuolleelle rotalle joka  on väsyny .

Vierailija
24/26 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle  on  tultu vielä  sanomaan että  mulla on ulkonevat silmät.

Vierailija
25/26 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xd  tää kommenti.  mutta kun jos on oikeasti ruma?

Vierailija
26/26 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon ei auta mikään muu kuin itsetunnon rakentaminen taitojen kautta. 

Auttaa plastiikkakirugia ja kehon treenaus. Järkevämpää käyttää rahat ja aika niihin, kuin johonkin huuhaaseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan