Miksei naiset harrasta kuulantyöntöä suomessa?
Lihavia naisia on todella paljon joten varmaan menestystä tulisi olympialaisissa koska kuula naiset on isoja ja lihavia muutenkin.
Kommentit (15)
Kuula on liian painava. Ei naiset jaksa edes kantaa itseään.
Ei sitä pelkällä läskillä työnnetä. Voimaa ja nopeuttakin tarvis.
Vierailija kirjoitti:
Ei se niin hirveitä paina. Lapsena tuli heiteltyä serkkujen kanssa huvikseen mummolassa. Koulun liikuntakilpailuihin ilmoittauduin aina kuulantyöntöön, ei tarvinnut lähteä jonnekin pitkälle lenkille, mihin joutui ne, jotka ei osallistuneet. Aina vähän ihmettelivät, kun minä olin siellä langanlaihana työntämässä. En ollut paras, mutten huonoinkaan - ilman mitään varsinaista harjoittelua.
Usein ne parhaat heittolajien edustajat eivät kyllä mitään läskejä ole.
Sinähän voit mahoinesi pelastaa heittolajien tilan.
Sen kuulan voi tilata Voltilla vaikka 20:n metriin sieltä sohvalta.
Vierailija kirjoitti:
Ja miehet! Ja samoin kiekonheittoa! Hoi, miehet!
Prismassa voisi rekrytä tulevia kiekonheittäjiä.
S-ryhmän kauppaan 20€ ostokuponki kun käy kuulantyöntötestissä. 3 työntöä ja siitä lajiharjoitteluun napataan viisi parasta 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se niin hirveitä paina. Lapsena tuli heiteltyä serkkujen kanssa huvikseen mummolassa. Koulun liikuntakilpailuihin ilmoittauduin aina kuulantyöntöön, ei tarvinnut lähteä jonnekin pitkälle lenkille, mihin joutui ne, jotka ei osallistuneet. Aina vähän ihmettelivät, kun minä olin siellä langanlaihana työntämässä. En ollut paras, mutten huonoinkaan - ilman mitään varsinaista harjoittelua.
Usein ne parhaat heittolajien edustajat eivät kyllä mitään läskejä ole.
Ei ole kyllä missään koulussa työnnetty samanpainoista kuulaa kun olympialaisissa tai edes kalevan kisoissa.
Eipä ole tullut mieleen, mutta yläasteella olin muistaakseni tosi hyvä siinä.
Miten nyt paino tähän liittyy? Silloin olin 50 kiloinen rutkula, nyt päälle 20 vuotta myöhemmin on pari kolme kiloa enemmän.
Pitäisikö tästä jaksaa provosoitua?
Suomessa yleisurheilijat ja muutkin, paitsi menestyvät hiihtäjät, saavat huonon toimeentulon. Pakko on opiskella ns. oikea ammatti samalla, joten kukaan ei voi keskittyä vain urheiluun. Heliövaarakin on tuotantotalouden DI. Sinnikäs kaveri.
Harrastetaan mieluummin muuta liikuntaa?
Mihin muuten kuulantyöntöä tarvitaan, siis muuta kuin kilpailemiseen?
Pelottaako kun ne pesis sut missä tahansa matsissa kun oot itse heikko nysverö?
Ole sinä hintelä sekoboltsi jo vaiti.
Koska se on vammainen turhakelaji, eikä siitä ole mitään hyötyä kenellekään. Eikä mitään viihdearvoa.
Ja miehet! Ja samoin kiekonheittoa! Hoi, miehet!
Prismassa voisi rekrytä tulevia kiekonheittäjiä.