Yläkerrassa on tömpsötetty aamusta alkaen
En tiedä miten joku voi marssia tuntikausia asunnossaan edestakaisin. Olen lomalla ja ajattelin, että saan nukkua pitkään, mutta heräsin jo ennen kahdeksaa kantapäätamppauksen ääneen. Voi vttu sentään.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
On vaan yksi paikka, missä ei kuulu elämän ääniä. Ruumishuone.
Asun kerrostalossa eikä täällä kukaan tömistele tai melua, mikäli nämä on niitä "elämän ääniä".. Elää voi niinkin, että koko talon ei tarvitse kuulla sinun olevan elossa.
Kerrostalo elämä stressaa ja se purkautuu edestakaisin kävelynä. Toisin se on omakoti talossa, jossa rauha vallitsee ja hyvä henki.
Sen takia asunkin ylimmässä kerroksessa koska se yläpuolelta tuleva töminä ja pauke on jotain niin ärsyttävää. Ei koskaan enää asuntoon jonka yläpuolella joku asuu🙈😵
Onko myös huonekalujen siirtoa? Yöllä tulee inspiraatioita.
Vierailija kirjoitti:
Pitäskö sun joskus lähteä pois sieltä itsemurhakuutiostasi? Koska tuo kuulostaa just psykoosilta.
Avaus oli kuin läheisen sukulaisen kirjoittama, paitsi hänellä ei ole enää pääsyä nettiin. Lääkitys aloitettu noin kuukausi sitten. Ei edistystä, alakerran naapurit metelöi muka vuorokaudet läpeensä. Äänitin kaksi yötä läppärillä sukulaisen luvalla. Hyvin keksii selityksiä miksei äänet läppärille tallentuneet. Positiivista oli kuitenkin ettei itse kolistellut kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Sen takia asunkin ylimmässä kerroksessa koska se yläpuolelta tuleva töminä ja pauke on jotain niin ärsyttävää. Ei koskaan enää asuntoon jonka yläpuolella joku asuu🙈😵
minä kyllä vaihtaisin yläpaikan alapaikkaan jossa myös ulospäin pihalle aukeava parveke milloin tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalo elämä stressaa ja se purkautuu edestakaisin kävelynä. Toisin se on omakoti talossa, jossa rauha vallitsee ja hyvä henki.
Niin se varmasti on. Itse makoilen sängyssä, luen ym. En voi ymmärtää että joku takoo läpi yön edes takaisin jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäskö sun joskus lähteä pois sieltä itsemurhakuutiostasi? Koska tuo kuulostaa just psykoosilta.
Avaus oli kuin läheisen sukulaisen kirjoittama, paitsi hänellä ei ole enää pääsyä nettiin. Lääkitys aloitettu noin kuukausi sitten. Ei edistystä, alakerran naapurit metelöi muka vuorokaudet läpeensä. Äänitin kaksi yötä läppärillä sukulaisen luvalla. Hyvin keksii selityksiä miksei äänet läppärille tallentuneet. Positiivista oli kuitenkin ettei itse kolistellut kuitenkaan.
Kerrostalo elämä stressaa ja se purkautuu psykoosina, toisin omakoti talossa jossa valitsee rauha ja järkiajattelu. Pahan maailman voi pitää ulkopuolella toisin kuin kerrostalossa jossa pahuus on jatkuvasti läsnä seinän takana.
Hiljasuus alkaa klo 22 ja päättyy klo 7. Ei-hiljasuusaikana aikana saa pomppia tasajalkaa vaikka koko päivän.
Ennen kahdeksaa lomalla? Voi kamala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kyllä tömistellään ihan oikeasti, saman on havainneet kaikki muutkin, jotka ovat täällä vierailleet.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se varmasti on. Itse makoilen sängyssä, luen ym. En voi ymmärtää että joku takoo läpi yön edes takaisin jatkuvasti.
Huimauslääkkeet Ja -Ainekset.
Täällä kans yläkertalainen tömpsyttää ja pudottelee tavaroita lattialle.
Harjoittelemalla voi myös oppia käyttämään korvatulppia, jolloin nukkuminen onnistuu paremmin. Kannattaa kokeilla erilaisia, itse pidän silikonisista. Ja kuulen kyllä herätyskellon niistä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Pirinistit vörkkää ja sisustaa jopa kolme vuorokautta putkeen. Suunnittelu on sitä kantapääastumista ja ramppaamista edestakas. Ei paikalla hetkeäkään.
Vierailija kirjoitti:
Onko myös huonekalujen siirtoa? Yöllä tulee inspiraatioita.
Mulla on kokemusta tästäkin. Kymmenen minuutin välein kuului narinaa ja neljän viiden aikoihin alkoi kunnon kalustaminen joka yö. Myös loputonta kävelyä.
Muuta moderniin asuntoon, jossa ei kuulu tahattomat tömistelyt.
Älä valita, aloitin siivoamisen. En ole siivonnut kohta viikoon.
t. yläkerran asukki
Asun ylimmässä kerroksessa. mulla on seinänaapuro, jonka kanta-astuminen ja kiireinen ravaus kuuluu mun asuntoon ja tärisyttää lasiesineitä vitriinissä. En ymmärrä, miten siten voi asunnossaan liikkua. Hiljaiseen aikaan kun ravaa, kuuluu todella selkeästi. Ennen kerrostaloasumisessa kai ajateltin muitakin ja otettiin huomioon se, että äänet kantautuvat ja elettiin sen mukaisesti. Nykyisin ei, vaan räksytetään ja aletaan paukuttelemaan lisää, koska eihän toisia tarvitse huomioida. Huomaahan sen täälläkin jo kommenteista, aggressiivista huutelua, mökääjiltä.
Pirinistit vörkkää ja sisustaa jopa kolme vuorokautta putkeen. Suunnittelu on sitä kantapääastumista ja ramppaamista edestakas. Ei paikalla hetkeäkään.