Peniksesi pituus?
Kommentit (44)
Kikkelinmittaajien kokoontumisajo keskustelu. Voi ziisus anna mun kaikki kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan onneton, pituus 12cm ja saman paksuinen kuin whilhelm makkara.
Miten olet pärjännyt tolla sun kalulla?
Aivan erinomaisesti, kiitos kysymästä. En ole tuo kommentoija, mutta penikseni pituus on 13cm. On erittäin kaunis vaimo, olen menestynyt työssäni, urheilustakin on sm-kultaa nuoren aikuisuuden ajalta ja terveys on näin yli viisikymppisenä hyvä. Seksielämäkin ollut monipuolista ja hyvää. Muuta kysyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Voi kun näissä liioitellaan aina. Taitaa se keskimitta olla sen vajaan 14cm.
Mulla on tämä sama, silti naiset ovat suihinottasessaan sanoneet että on iso. Ympärysmitta on sama kuin pituus.
19cm, mutta käyttämätön. Siitä on ollut iloa toistaiseksi vain itselle. Odottelen vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan onneton, pituus 12cm ja saman paksuinen kuin whilhelm makkara.
Miten olet pärjännyt tolla sun kalulla?
Huonosti, puoliso jätti, sanoi että oli saannut nuorempana mustalta mieheltä, joka oli itse mitannut ja kalu oli 28cm pitkä ja jaksoi painaa jotain 30min. On kuulemma niin paljon parempaa, kuin mun kanssa ja en ihmettele, itse pystyn kirnuamaan jotain 3min.
Vierailija kirjoitti:
18 cm vc pap. rullan paksunen
Täällä sama
Onpa täällä miehillä isot penikset kun vertaa. Suomen keskitasoa. En ymmärrä miksi valehdella anonyyminä vai onko se vain itselleen uskottelua.
grilli makkaran kokoinen , just vertasin. mitasta en tiedä
Mikä saa luulemaan, että pienellä mitalla varustetut vastaisivst tähän? Onhan Suomellakin hallitus, johon tyytyväisyys on alle 30%.
Vierailija kirjoitti:
Kikkelinmittaajien kokoontumisajo keskustelu. Voi ziisus anna mun kaikki kestää.
Silti kiinnosti???
Kumpa olisi joku hyvä tapa millä kertoa naisille että on 21cm t:incel "nirso"
Vierailija kirjoitti:
Kumpa olisi joku hyvä tapa millä kertoa naisille että on 21cm t:incel "nirso"
Tiukat housut. Naiset katsovat kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Peniksen täytyy mahtua tyveä myöten naisen sisään niin ettei se satuta, muuten on liian pitkä.
Olen samaa mieltä.
T. 14cm
Taasko sitä mitataan?