Apua en uskalla käydä nukkumaan, koska pelkään, että en herää aamulla. Ei oo provo.
Söin tuntemattomasta puusta marjoja. Ollaan miehen sukulaisilla, muut varoittelivat, ettei kannata syödä, kun ei tiedetä mikä muu on kyseessä, mutta en ole ikinä kuullut, että pussa kasvaisi myrkkymarjoja. Ne oli niin mehukkaan punaisa joten söin 3h sitten about 10-15.
Nyt mahani murisee ja välillä vihloo.
Voihan tämä olla luulotauti pelkoa, mutta pelkään, ettei ole. Jos ne oli sittenkin myrkyllisiä.
Olen perusterve 49 vuotias nainen.
Kommentit (99)
Myrkytystietokeskus Avoinna 24 t / vrk puh. 0800 147 111 tai 09 471 977
Tossa nyt valmiiksi googlattu numerokin.
Ala soittaa jo
Vierailija kirjoitti:
Söivätkö muut marjoja?
Eivät syöneet. Minä ainoastaan. Sanoin, että jos en saa oireita niin tekin voitte alkaa syömään näitä, muut pyörittelivät päätä.
Ap
Hae puutarhasta näytekappale marjoista ja ota valokuvia. Pese kädet hyvin ja pidä puhelin puhtaana. Laita ne sitten muiden ulottumattomiin. Kuvan perusteella voi tehdä myös nettihakuja mikä se marja on.
Vierailija kirjoitti:
Olen niin paniikissa, että kierrän vain ympäri taloa, muut yrittää nukkua. Häiriintyvät minusta.
Ap
Haista pässi paska!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söivätkö muut marjoja?
Eivät syöneet. Minä ainoastaan. Sanoin, että jos en saa oireita niin tekin voitte alkaa syömään näitä, muut pyörittelivät päätä.
Ap
Joo, selkeä provo. Jos olisit huolissasi itsestäsi oikeasti, olisit jo soittanut.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Hae puutarhasta näytekappale marjoista ja ota valokuvia. Pese kädet hyvin ja pidä puhelin puhtaana. Laita ne sitten muiden ulottumattomiin. Kuvan perusteella voi tehdä myös nettihakuja mikä se marja on.
Älä ruoki trollia ja tuhlaa aikaasi.
Vierailija kirjoitti:
No ole nukkumatta
:D
Älä pelkää. Se olisi lottovoitto. Tää on p@skaa.
Vierailija kirjoitti:
Puolukka.
Myrkytystietokeskus. Oon joutunut pari kertaa soittamaan sinne kun taapero ehtinyt nielaista jotain epäilyttävää. Asiantuntevaa väkeä siellä.
Vierailija kirjoitti:
Myrkytystietokeskus Avoinna 24 t / vrk puh. 0800 147 111 tai 09 471 977
Tossa nyt valmiiksi googlattu numerokin.
Ala soittaa jo
🤣🤣🤣 Oletko noin idiootti, että luulet oikeasti sairastuneen kirjoittelevan vauvaan, mutta ei soita ambulanssia. Voi helevetti mitä pässejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söivätkö muut marjoja?
Ap
Joo, selkeä provo. Jos olisit huolissasi itsestäsi oikeasti, olisit jo soittanut.
- eri
Soitin jo. Eivät osaneet sanoa. Suomessa ei ilmeisesti kasva puussa tappavan myrkyllisiä marjoja. Johan helpotti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söivätkö muut marjoja?
Ap
- eri
Soitin jo. Eivät osaneet sanoa. Suomessa ei ilmeisesti kasva puussa tappavan myrkyllisiä marjoja. Johan helpotti.
Ap
Ota valokuvat ja tee sillä nettihakuja. Kännykkä käteen ja salamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söivätkö muut marjoja?
Ap
- eri
Ap
Ota valokuvat ja tee sillä nettihakuja. Kännykkä käteen ja salamalla.
No ei kai nyt herranjestas puhelin sitä marjaa tunnista, kaikki näyttää samalta.
Hyvä jos helpotti. Älä enää ota suuhun mitään vierasta.
Söivätkö muut marjoja?