Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka vanhaksi te tahattomasti lapsettomaksi jääneet

Vierailija
07.08.2024 |

Kuinka vanhaksi ehkäisitte raskautta, vaikka ei olisi ollut edes tarve, koska jossakin vaiheessa selvisi, ettette voi saada lasta, ettekä tule raskaaksi? Tai kuinka monta vuotta ehkäisitte, ennen kuin tahaton lapsettomuus todettiin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolta otettiin kierukka pois 26 vuotiaana. Nyt on 32v. Ei olla varsinaisesti yritetty, eli ei olla käyty tutkimassa missä vika. Enemmänkin asenteella "tulee jos on tullakseen" menty. 

Pari kuukautta sitten kysyi, että pitäisiköhän lähteä selvittämään asiaa. 

Itse olen 37v

Vierailija
2/4 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahattomasti lapseton ei tarkoita sitä että lasta ei tule. Itse raskaudun helposti mutta ensimmäinen oli vammaisabortti ja seuraava kuoli kohtuuni.

Syy miksi olen jäänyt lapsettomaksi on että itselleni sopivaa miestä ei ole löytynyt sen jälkeen kun nuoruuden pari juttua menneet päin honkia. Olen valinnut sinkkuuden enkä jotain miestä johon en ole rakastunut. Näin se vaan menee kuten vuodet myös. Nyt olen vain tyytyväinen että minulla ei ole lapsia tämmöiseen maailmaan. En haluaisi tänne DNA:tani pyörimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisin napsimalla e-pillereitä 20 vuotta. Ei olisi tarvinnut...  

Vierailija
4/4 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimolta otettiin kierukka pois 26 vuotiaana. Nyt on 32v. Ei olla varsinaisesti yritetty, eli ei olla käyty tutkimassa missä vika. Enemmänkin asenteella "tulee jos on tullakseen" menty. 

Pari kuukautta sitten kysyi, että pitäisiköhän lähteä selvittämään asiaa. 

Itse olen 37v

Eiköhän jo kannattaisi mennä, minun liki 40 v kaveri raskautui kahdesti heti ekalla yrityksellä kun ehkäisy jäi pois, asenteella tulee jos tulee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan