Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa, oi te imettäjät!

Vierailija
06.02.2007 |

Miksi pitää väkisin yrittää imettää, jos maitoa ei meinaa tulla. Mitä ihmeen jumalallista siinä on ja miksi se tekee teistä parempia äitejä kuin vähemmän aikaa imettävät?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään en ole koskaan tsempannut imettämään. Itse olen siinä onnistunut kahden lapsen kohdalla mainiosti. Muiden imuttelut ei mulle kuulu.

Vierailija
2/10 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei voisi vähempää kiinnostaa jonkun toisen imettämiset. Kaikilla on syy tekoihinsa, olkoon ne miten heppoiset tai painavat syyt tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetys on helppoa milloin vain ja juoma aina hyvää. ei pullojen pesua ei lämmitystä, laihduttaa myös äitiä.

Vierailija
4/10 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että sinulta ei tule maitoa, ei kiinnosta minua tippaakaan. Minä pidän huolta omista tisseistäni.

Vierailija
5/10 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsesi saa korviketta, niin miksi sinun pitää tuntea siitä niin huonoa omaatuntoa, että pitää " haukkua" äitejä, joilla imetys on onnistunut?! Kasva aikuiseksi!

Vierailija
6/10 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on varmasti välillä vaikeaa imetyksen kanssa.

Vierailija
7/10 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole tarvinnut yrittää imettää väkisin. Maitoa on tullut päinvastoin hieman liikaakin, alusta asti, ja tulee edelleen (lapsi täyttää pian 1 v).

En myöskään usko olevani ylivertainen äiti, kaukana siitä.

Kerro sinä puolestasi minulle, mikä siinä että et imetä muka tekee sinusta huonomman äidin? ;)

Vierailija
8/10 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minua ei voisi vähempää kiinnostaa jonkun toisen imettämiset. Kaikilla on syy tekoihinsa, olkoon ne miten heppoiset tai painavat syyt tahansa.

Mutta suurimmalla osalla sitä maitoa kyllä tulee/tulisi, kunhan vaan imettää (ei kaikilla, mutta todellakin suurimmalla osalla). Itselläkään ei ole joka kerta ollut niin helppoa, mutta olen imetellyt vaan ilman paineita, koittanut levätä aina jossain välissä ja syönyt ja juonut hyvin. Ja siis pääasiana ollut se, että vauvalle alkuun tissiä joka välissä, se on raskasta joskus, mutta kestää lopulta vain vähän aikaa.

4 lasta ja kaikki saaneet rintaa vähintään vuoden alkukankeudesta huolimatta.

Vierailija
9/10 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

otti juuri itse lounaaksi jääkaapista kylmiä broilerpyöryköitä ja syö niitä tuossa vieressä sohvalla maaten ja juuri kuulemme meni lihapullanpalanen nenään... Että ei se imetys välttämttä ratkaise.

Vierailija
10/10 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tässä onse homman ydin. Teoriassa ei muka kiinnosta mitä muut tekee ja teoriassa jopa myöntää, että voi olla että jollakin ei tule maitoa vaikka mitä tekisi. Mutta sivulauseessa heti perään sanotaan ja naamasta näkyy vaikka sitä sivulausetta ei kuuntelisikaan, että " et sä kuitenkaan oikeasti kuuluu siihen pikkupikkuvähemmistöön -jos sellainen nyt tosiaan on olemassa - jolla maitoa ei tule, sä olet kumminkin vaan laiska ja annat heti periksi" .

Jännää on myös se, että nämä sivulauseessa laiskoiksi periksiantajiksi syyttelevät voivat samaan hengenvetoon ylistää kuinka helppoa imettäminen on verrattuna pullojen pesuun ja maidon lämmittämiseen. Mikä kertookin, että mistään imetysvaikeuksista heillä ei ole mitään tietoa - jos olisi, he eivät moista vertausta edes tekisi...

Ja minä olen siis imettänyt puoli vuotta, mutta siinä imetyksen ohella meni lisämaitoa 4kuukautta.

Vierailija:

Mutta suurimmalla osalla sitä maitoa kyllä tulee/tulisi, kunhan vaan imettää (ei kaikilla, mutta todellakin suurimmalla osalla). Itselläkään ei ole joka kerta ollut niin helppoa, mutta olen imetellyt vaan ilman paineita, koittanut levätä aina jossain välissä ja syönyt ja juonut hyvin. Ja siis pääasiana ollut se, että vauvalle alkuun tissiä joka välissä, se on raskasta joskus, mutta kestää lopulta vain vähän aikaa.

4 lasta ja kaikki saaneet rintaa vähintään vuoden alkukankeudesta huolimatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi