Milloin Ville Ranta aloittaa Hesarin pilapiirtäjänä?
Kommentit (20)
Rannalla piirrokset ovat tuherrusta, ei tekniikkaa. Vaikka olisi pointti, niin se hukkuu huonon esityksen alle.
Vierailija kirjoitti:
Rannalla piirrokset ovat tuherrusta, ei tekniikkaa. Vaikka olisi pointti, niin se hukkuu huonon esityksen alle.
Sinä se et ymmärrä piirtämisestä mitään...
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa, mä taas ihailen Rannan piirrosjälkeä paljon. Olen seurannut hänen sarjakuvablogiaan kauan.
Vierailija kirjoitti:
Woke woke woke...
Ai Ville Rantako :D Ei sentään.
Jarlan esitysasu pilapiirroksissa on selkeämpi. Lukija/katsoja kiinnittää enemmän huomiota viestiin. Sama oli Kari Suomalaisella.
Minusta Villen piirrokset ovat hauskoja ja osuvia.
Vierailija kirjoitti:
Jarlan esitysasu pilapiirroksissa on selkeämpi. Lukija/katsoja kiinnittää enemmän huomiota viestiin. Sama oli Kari Suomalaisella.
Itse en tykkää Kari Suomalaisen piirrostyylistä. Ankean näköistä.
Mulla on sellainen muistikuva, että instagramin stooreissa julkaisi aiemmin kesällä julkaisi jotain sellaista, että ensin haetaan linjaa ja piirrokset alkavat ilmestyä sinä ja sinä päivänä. En enää muista, milloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Woke woke woke...
Ai Ville Rantako :D Ei sentään.
Ville Rannan mielestä on ihanaa, että mies hakkaa naisia olympialaisten nyrkkeilykehässä.
Vierailija kirjoitti:
Kiviä kiinnostaa
Purran sakset eivät nitistä kiveä kivi-paperi-saksissa.
Väärä kysymys.
Oikea kysymys on, milloin Ville Ranta aloittaa pilapiirtäjänä?
Oma aatemaailma paistaa liikaa läpi. Ei kiitos.
En ole yhtä rasistisia pilapiirroksia lukenut sitten Suomalaisen.
kävin vilkaisemassa hesarin verkkosivuilla olevia sarjakuvia. fok_it on piirrostyylin kanssa samaa tasoa. Muistaakseni tuolla on ollut myös jokin amerikkalainen kehnosti piirretty sarja jossa oli mukahauskoja vitsejä. Joten ranta sopii ihan hyvin hesariin sarjakuvia tekemään.
Jätä se pila pois.
Milloin Ville Ranta aloittaa hesarin piirtäjänä?
Piirtämisenkin voisi jättää kyllä suosiolla pois.
Milloin Ville Ranta aloittaa hesarissa?
Voitaisiin myös kysyä, milloin Ville Ranta alkaa julkaisemaan pilapiirroksiaan, piirroksiaan yleensä ?
Onko tämä hänelle samanlainen harrastus kuin ooppera`?
Kukaan ei osta piirroksia, kukaan ei käy oopperassa ilman veronmaksajien tukea, suoraa tai välillistä lehdistötuen muodossa.