Onko ihan pakko hommata vitivalkoiset tennarit?
Kun kaikilla mummoillakin on semmoset valkoiset, trendikkäät, nauhalliset lenkkareitten näköiset mottanat. Niitä pidetään ihan joka paikassa ja yhdistellään jopa mekkojen kera. 😁😉
Mistä kaupasta saisi ostettua parhaimmat ja hyvänoloiset jaloissaan pidettävät vitivalkeat tenskut?
Kommentit (25)
Kesällä todellakin olen huomannut tuon trendin, että on mekon kera valkoiset tennarit. Pk-seudulla noin joka toinen keski-ikäinen ja vähän varttuneempi nainen oli tuolla lookilla varustettuna. Itsekin katselin, että ihan kiva yhdistelmä, varsinkin kun on kuuma helteinen päivä.
Mun valkoiset tennarit on Zalandon Loungesta tilatut Liu-Jo merkkiset (hemmetin hienot, pakko sanoa). Olen siitä onnekas, että minulla on pieni jalka, joten valkoiset tennaritkaan ei näytä isoilta. Tuota mekko + tennarit yhdistelmää en ole vielä testannut, mutta aion kyllä testata.
Vierailija kirjoitti:
Kesällä todellakin olen huomannut tuon trendin, että on mekon kera valkoiset tennarit. Pk-seudulla noin joka toinen keski-ikäinen ja vähän varttuneempi nainen oli tuolla lookilla varustettuna. Itsekin katselin, että ihan kiva yhdistelmä, varsinkin kun on kuuma helteinen päivä.
Mun valkoiset tennarit on Zalandon Loungesta tilatut Liu-Jo merkkiset (hemmetin hienot, pakko sanoa). Olen siitä onnekas, että minulla on pieni jalka, joten valkoiset tennaritkaan ei näytä isoilta. Tuota mekko + tennarit yhdistelmää en ole vielä testannut, mutta aion kyllä testata.
Mun tennarit on 38,5 numeroiset enkä koskaan ole ajatellut että mun jalka näyttää isolta, mutta jostain syystä noi näyttää. Ne on kyllä pikkusen väljät kun sanoivat että kannattaa tilata isompi koko kun ovat pientä mallia, normaalisti käyttämäni 38 olisi ollut kumminkin ihan hyvä koko. Converset on.
1
On, koska nykyään ne ovat ainoa juhlakengiksi hyväksyttyjä
Mietin juuri samaa. En taida ostaa, turhat ovat.
Ei ole, köyhä voi käyttää ihan mustiakin
No ei ne kovin hyvältä mekon kanssa näytä. Kuitenkin jotkut intopiukeana niitä pitää.
Missä perunakellarissa olet aikasi viettänyt kun nyt vasta heräät tajuamaan että monilla on valkoiset tennarit. Ne kun on ollut suositut varmaan viimeiset 10 vuotta.
Karseen näköstä kun ihmiset kulkee paskasissa valkosissa tennareissaan. Sama juttu ne linttaan astutut limaset kesäkengät. Kesäkengät on yhden kesän juttu, sitten roskiin.
Vierailija kirjoitti:
No ei ne kovin hyvältä mekon kanssa näytä. Kuitenkin jotkut intopiukeana niitä pitää.
Minusta ihan kivan näköiset just mekon kanssa. Kesäiset.
Eivät näytä hyvältä. Varsinkaan niillä mummoilla.
Vierailija kirjoitti:
On, koska nykyään ne ovat ainoa juhlakengiksi hyväksyttyjä
Juu ja telkkarissa. Katsokaa juontajia. Naisilla mekko ja valkoiset tennarit. Miehillä puku ja valkoiset tennarit😅
Tuo otsikko, "hyvänoloiset tenskut", hymiöiden käyttö ja kirjoitustyyli hämmentää. Onko sulla kaikki hyvin?
Mä käytän, jopa valaisin harmaantuneet kengät. Näyttävät raikkailta ja tyylikkäältä, sanoipa mammat mitä hyvänsä. Ruskettuneet jalat, valkoiset tossut, nätti kesämekko, niin pärjää pitkälle.
Luin juuri äskettäin yhden jutun, joss mustia tennareita suositeltiin iltamenoihin tyylikkäämmäksi vaihtoehtoksi kuin valkoisia. Niin ja valkoisten pitää olla täysin puhtaat ja vitivalkoiset uudenveroisessa kunnossa, niitä on puhdistettava ja hoidettava ahkerasti.
Ostin valkoiset nahkatennarit, pidän niitä puvun kanssa. Nyt toimiston tytöt huomaa että olen nuorekas.
T: Keski-ikäinen pomo.
No mekko+lenkkarit on karsee yhdistelmä! Oli niiden väri mikä tahansa.
Tai no semmoiset likaiset valkoiset on vielä erityisen karsee!
Vierailija kirjoitti:
Minulla on beiget tennarit ja punaiset lenkkitossut sekä ihan tavalliset sandaalit. En koe valkoisia tennareita omaksi jutukseni. Äitini käyttää sellaisia.
Kaikkia käytän mekkojen kanssa kyllä. Kesä on liian lyhyt korkkareissa kitumiseen.
Mä ostin zalandosta. Mutta en ole käyttänyt kuin pari kolme kertaa kun en viihdy niissä. Saa jalat näyttämään jotenkin isoilta.