Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ihan pakko hommata vitivalkoiset tennarit?

Vierailija
07.08.2024 |

Kun kaikilla mummoillakin on semmoset valkoiset, trendikkäät, nauhalliset lenkkareitten näköiset mottanat.  Niitä pidetään ihan joka paikassa ja yhdistellään jopa mekkojen kera.  😁😉

Mistä kaupasta saisi ostettua parhaimmat ja hyvänoloiset jaloissaan pidettävät vitivalkeat tenskut?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin zalandosta. Mutta en ole käyttänyt kuin pari kolme kertaa kun en viihdy niissä. Saa jalat näyttämään jotenkin isoilta. 

Vierailija
2/25 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Hoka one one.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä todellakin olen huomannut tuon trendin, että on mekon kera valkoiset tennarit. Pk-seudulla noin joka toinen keski-ikäinen ja vähän varttuneempi nainen oli tuolla lookilla varustettuna. Itsekin katselin, että ihan kiva yhdistelmä, varsinkin kun on kuuma helteinen päivä. 

Mun valkoiset tennarit on Zalandon Loungesta tilatut Liu-Jo merkkiset (hemmetin hienot, pakko sanoa). Olen siitä onnekas, että minulla on pieni jalka, joten valkoiset tennaritkaan ei näytä isoilta. Tuota mekko + tennarit yhdistelmää en ole vielä testannut, mutta aion kyllä testata.

Vierailija
4/25 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesällä todellakin olen huomannut tuon trendin, että on mekon kera valkoiset tennarit. Pk-seudulla noin joka toinen keski-ikäinen ja vähän varttuneempi nainen oli tuolla lookilla varustettuna. Itsekin katselin, että ihan kiva yhdistelmä, varsinkin kun on kuuma helteinen päivä. 

Mun valkoiset tennarit on Zalandon Loungesta tilatut Liu-Jo merkkiset (hemmetin hienot, pakko sanoa). Olen siitä onnekas, että minulla on pieni jalka, joten valkoiset tennaritkaan ei näytä isoilta. Tuota mekko + tennarit yhdistelmää en ole vielä testannut, mutta aion kyllä testata.

Mun tennarit on 38,5 numeroiset enkä koskaan ole ajatellut että mun jalka näyttää isolta, mutta jostain syystä noi näyttää. Ne on kyllä pikkusen väljät kun sanoivat että kannattaa tilata isompi koko kun ovat pientä mallia, normaalisti käyttämäni 38 olisi ollut kumminkin ihan hyvä koko. Converset on. 

1

Vierailija
5/25 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, koska nykyään ne ovat ainoa juhlakengiksi hyväksyttyjä

Vierailija
6/25 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin juuri samaa. En taida ostaa, turhat ovat.

Vierailija
7/25 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, köyhä voi käyttää ihan mustiakin

Vierailija
8/25 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne kovin hyvältä mekon kanssa näytä. Kuitenkin jotkut intopiukeana niitä pitää. 

Vierailija
9/25 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä perunakellarissa olet aikasi viettänyt kun nyt vasta heräät tajuamaan että monilla on valkoiset tennarit. Ne kun on ollut suositut varmaan viimeiset 10 vuotta.

Vierailija
10/25 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karseen näköstä kun ihmiset kulkee paskasissa valkosissa tennareissaan. Sama juttu ne linttaan astutut limaset kesäkengät. Kesäkengät on yhden kesän juttu, sitten roskiin.

Vierailija
11/25 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ne kovin hyvältä mekon kanssa näytä. Kuitenkin jotkut intopiukeana niitä pitää. 

Minusta ihan kivan näköiset just mekon kanssa. Kesäiset. 

Vierailija
12/25 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät näytä hyvältä. Varsinkaan niillä mummoilla.

Vierailija
13/25 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, koska nykyään ne ovat ainoa juhlakengiksi hyväksyttyjä

Juu ja telkkarissa. Katsokaa juontajia. Naisilla mekko ja valkoiset tennarit. Miehillä puku ja valkoiset tennarit😅

Vierailija
14/25 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo otsikko, "hyvänoloiset tenskut", hymiöiden käyttö ja kirjoitustyyli hämmentää. Onko sulla kaikki hyvin?

Vierailija
15/25 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän, jopa valaisin harmaantuneet kengät. Näyttävät raikkailta ja tyylikkäältä, sanoipa mammat mitä hyvänsä. Ruskettuneet jalat, valkoiset tossut, nätti kesämekko, niin pärjää pitkälle. 

Vierailija
16/25 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin juuri äskettäin yhden jutun, joss mustia tennareita suositeltiin iltamenoihin tyylikkäämmäksi vaihtoehtoksi kuin valkoisia. Niin ja valkoisten pitää olla täysin puhtaat ja vitivalkoiset uudenveroisessa kunnossa, niitä on puhdistettava ja hoidettava ahkerasti.

Vierailija
17/25 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin valkoiset nahkatennarit, pidän niitä puvun kanssa. Nyt toimiston tytöt huomaa että olen nuorekas.

T: Keski-ikäinen pomo.

Vierailija
18/25 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat mokkalenkkarit mul on.

Vierailija
19/25 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mekko+lenkkarit on karsee yhdistelmä! Oli niiden väri mikä tahansa.

Tai no semmoiset likaiset valkoiset on vielä erityisen karsee!

Vierailija
20/25 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on beiget tennarit ja punaiset lenkkitossut sekä ihan tavalliset sandaalit. En koe valkoisia tennareita omaksi jutukseni. Äitini käyttää sellaisia. 

Kaikkia käytän mekkojen kanssa kyllä. Kesä on liian lyhyt korkkareissa kitumiseen.