Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yleisurheilijanaiset järkyttyivät kun takapuolta kuvataan - ja lataavat IG:nsä sadannen peppukuvan LOL

Vierailija
07.08.2024 |

LOL

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiukan eri asia ladata someen itse itsestään ottama kuva, kuin että ammattikuvaajat tarkentelevat pyllyihin kuvatessaan urheilusuoritusta.

Huomaatko itse kuinka paradoksaalinen tuo tekstisi lopulta on, kun asiaa oikein ajattelee..? 

Ei ole.

Miten se lihasperse muuttuu yhtäkkiä pahaksi suorituksessa jos ilman suoritusta sitä esitellään kaikista kulmista?

Vierailija
62/69 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ig tuottanee enemmän, moneymoneymoney

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

saa kai sitä pakaralihaksia kattoa?

eiväthän ne ole sukupuolielin, niinkuin ei oo tissitkään

Minuakin naurattaa tämä aihe. Ihan väkisellä koetetaan seksualisoida kaikki urheilijoihin kohdistuva huomio ja katse, jotta woke saa tuhottua tämänkin harmittoman viihteen. Mistään muusta ei ole kyse kuin ilonpilaamisesta ja halusta kontrolloida,sanella ja muuten vaan naisselittää.

Vierailija
64/69 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne peppukuvia itsestään laittavat taida olla samoja, jotka tuosta ilmiöstä valittavat. Enkä ymmärrä itsekään, miksi esim. juoksulajeissa valokuvaajat makasivat radan reunalla, joten kuvakulma oli tietoisesti valittu alhaalta ylöspäin. Tai pituushypyssä ja kolmiloikassa kuvakulma usein edestäpäin. Nämä ovat valintoja, joita kuvaajat tekevät ihan itse.

Vierailija
65/69 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukan eri asia ladata someen itse itsestään ottama kuva, kuin että ammattikuvaajat tarkentelevat pyllyihin kuvatessaan urheilusuoritusta.

Niin, osoittaahan se, että hyöty oman pyllyn kuvaamisesta pitää tulla itselle, eikä medialle. Mutta molemmissa tapauksissa se pylly pyritään hyödyntämään kaupallisesti, ennemmin tai myöhemmin. Ammattikuvaaja tekee työtään ja urheilija hakee näkyvyyttä ja sitä kautta mainostajia. En hirveästi huutaisi moraalin tai hyvien käytöstapojen perään(tirsk), vääryyttä ei ainakaan tapahdu.

Vierailija
66/69 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ilmeisesti yksi niitä  vähillä älynlahjoilla ja sosiaalisella älykkyydellä varustettuja miehiä jotka pyrkivät  limaisilla sormillaan sörkkimään ja pitävät sitä oikeutenaan.

Minäpä selitän, ehkä ymmärrät: on asioita joita voi tehdä ja sitten on niitä joita ei voi tehdä, ja jos tekee rikkoo toisen ihmisen rajoja.

Katsos kun menet lupaa kysymätttä kuvaamaan yhtään ketään, se on rajojen rikkomista.  Minä sen sijaan saan kuvata itseäni ja laittaa kuvan vaikka sinne ig:n.  Saan kuvata omaa kroppaani koska se olen minä joka sitä hallinnoi mutta sinä et.  Se on minun kroppani muttta ei sinun. Tajuatko vai menikö jo liian monimutkaiseksi?

Onko helpompi tajuta jos ottaa esimerkiksi vaikka auton.  Minun autoni seisoo ovi auki avaimet virtalukossa mutta sinulla ei ole asiaa mennä ja lähteä ajamaan. Minä  sen sijaan saan ja voin koska se on minun autoni. Ymmärrätlö?

Miten typeriä voi ihmiset olla? Tuntuu että typeryys on roimasti lisääntynyt, varsinkin miesten keskuudessa.

Vierailija
67/69 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilijalla on ns housut, joissa takapuoli on suurimmaksi osaksi paljas. Se loppu kangaskin on persvaossa. Näkyyhän se vaikka miten kuvaisi. Näkyy kävellessäkin. Oma valinta laittaa ne niukimmat pöksyt. Osalla samassa lajissa on normaalit housut joten mikään pakko ei ole valita pelkkää suikaletta. Rantalentiksessä oli eräällä joukkueella valkoinen asu. Yhdellä pelaajalla taisi olla takapuolen peittävä alaosa. Muilla stringit. Joten oma valinta.

Vierailija
68/69 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some tuo fyrkkaa, tv kuva ei.

Vierailija
69/69 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tissimies mutta kylläpä oli olympialaisissa hyviä peppuja 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme