Yleisurheilijanaiset järkyttyivät kun takapuolta kuvataan - ja lataavat IG:nsä sadannen peppukuvan LOL
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat aivottomia olioista jotka vain hakkaa tattiaan sohvalla?
No ei varmaan kauhea yllätys ole, että miehet kiihottuvat visuaalisesta näkymästä. Extraniukat kilpa-asut paljastavat aika selvästi mitä alla on. Ja naiset vielä kuvaa itseään mm. takaapäin samassa asussa. Että näin
Ei ole yllätys, mutta miksi urheilukin pitää kuvata miesten kiihottaminen etusijalla? Miksi miesten kiihottaminen on niin valtavan tärkeää, kun netti on kuitenkin täynnä sitä visuaalista kiihoketta jota naiset voivat kuvata itsekin omasta halustaan? Miksi ne samat asut ja kuvakulmat pitää tuoda myös urheiluun? Onhan se ihan eri asia päättääkö ihminen itse kuvata itseään jossain asussa vai määrätäänkö hänet tuohon asuun ja kuvataan kiihokkeena tilanteessa jossa hän on tekemässä jotain aivan muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homma toimii näin:
1. Nainen keksii asian josta uhriutua
2. Mukaan liittyy komppaajia jotka alkavat pitää asiasta ääntä somessa. Aihe tarttuu naiselta toiselle.
3. DEI-toimittaja bongaa aiheen ja ajattelee, että vähemmistön ääni pitää saada kuuluviin.
4. Lehdistö alkaa rummuttaa asiaa, aihe tarttuu lehdeltä toiselle.
5. Mukaan otetaan asiantuntijoita ja poliitikoita.
6. Aiheille vihkiytyneet poliittiset puolueet alkavat vaatia muutoksia, oli ne miten järjettömiä tahansa.
Tähän vielä se, että kaikissa kohdissa vasta-argumenteista syyllistetään ja niihin vastataan argumentaatiovirheillä. Loppuvaiheessa kuka tahansa joka on vastaan, canceloidaan.
Noissa kahdessa kohdassa on tiivistetty aika hyvin nykyajan mediamaisema ja keskusteluilmapiiri. Ei mikään ihme että taannumme ajattelussa kiihtyvään tahtiin.
Vierailija kirjoitti:
Hiukan eri asia ladata someen itse itsestään ottama kuva, kuin että ammattikuvaajat tarkentelevat pyllyihin kuvatessaan urheilusuoritusta.
Pahimmillaan loukkaantuvat vielä, jos ammattikuvaaja on ottanut parempia pyllykuvia mitä nämä itse
Kukaan ei vaivautuisi katselemaan naisten urheilemista ellei tarjolla ole paljasta pintaa. Moni naisurheilija tekee tilinsä sosiaaliseen mediaan kuvaamallaan sisällöllä, jolla on hyvin vähän tekemistä itse urheilun kanssa. Urheilukilpailut ovat vain mainosta tälle sisällölle.
Järkyttävää että naista kuvataan joka on laittanut pienimmät ja tiukimmat vaatteet mitä laki sallii päälleen
Missä peppu, siellä setämies-heppu!
Onko sillä väliä mistä asiasta on kyse, kun oikeasti tässä puhutaan itsemääräämisoikeudesta.
Jos sinä teet itse jotain onko todella sama asia jos joku tekee sen saman sinulle?
Esim. sinä petät puolisoa, puoliso pettää sinua. Ensimmäinen voi tuntua sinusta hyvälle, toinen ei niinkään.
Vierailija kirjoitti:
Hiukan eri asia ladata someen itse itsestään ottama kuva, kuin että ammattikuvaajat tarkentelevat pyllyihin kuvatessaan urheilusuoritusta.
Missä se ero on? Molemmissa skenaariossa kuvaaja zoomaa pyllyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahimmillaan loukkaantuvat vielä, jos ammattikuvaaja on ottanut parempia pyllykuvia mitä nämä itse
Sen ammattikuvaajan kun kuuluu kuvata jotain muuta kuin sitä persettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä se ero on? Molemmissa skenaariossa kuvaaja zoomaa pyllyä.
No siinä se juuri on. Miksi ammattikuvaaja zoomaa pyllyä?
Eivät ne järkyttyneet peppukuvia laita, LOL🤷
Peppuun pitää zoomata ehdottomasti. LOL.
t. Setä47
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että oikeasti vaan tykkäävät siitä, että heitä kuvataan, mitä kehonosaa tahansa. Mutta tuostakin piti tehdä iso show. Siitäkin sai katsos sitä huomiota. Ja mahdollisesti lisää niitä IG_seuraajia ja niitä tykkäyksiä. Ne on niin tärkeitä!
Nimenomaan tämä.
Vierailija kirjoitti:
Olen katsellut yleisurheilua 50 vuotta ja joka kerta kun nainen hyppää jossain lajeissa niin suorituksen jälkeen kamera zoomaa naisen perseeseen. Sehän urheilussa on parasta.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää että naista kuvataan joka on laittanut pienimmät ja tiukimmat vaatteet mitä laki sallii päälleen
No mitäs laitatte. Vedätte ihonmyötäiset alushousut korviinne asti, niin kyllähän siinä persevako paistaa. Kuka sellaista ei katsele?
Ilman naisten perseitä maailmassa olisi 90% vähemmän ihmisiä.
Ettei noita jopa käsketä noiden pelleolympialaisten säännöissä uhriutumaan.
No sille nyrkkeillylle naiselle aidot sympatiat.